داروتو
تصویر  لوسیون ضد چروک بوتوزوم فیس دوکس ۵۰ میلی لیتر
تصویر  لوسیون ضد چروک بوتوزوم فیس دوکس ۵۰ میلی لیتر

لوسیون ضد چروک بوتوزوم فیس دوکس ۵۰ میلی لیتر

Facedoux Botosome Botox Booster Lotion 50ml

ویژگی ها

مناسب انواع پوست

مناسب افراد بالای ۴۰ سال

افزایش اثرات بوتاکس

تحریک ساخت کلاژن و الاستین

افزایش کشسانی و انعطاف پوست

391,700 تومان

یکی از نشانه‌های افزایش سن، ایجاد چین و چروک و شل شدن پوست در نقاط مختلف بدن می‌باشد که یکی از راه‌های مقابله با چین و چروک استفاده از محصولات  ضد چروک می‌باشد. استفاده از لوسیون ضد چروک بوتوزوم فیس دوکس، باعث تحریک سلول‌های پوست شده و پوست شروع به بازسازی، ترمیم سد دفاعی پوست، تولید کلاژن و الاستین می‌کند. لوسیون ضد چروک بوتوزوم فیس دوکس خاصیت کشسانی پوست را حفظ می‌کند و می‌تواند با کاهش استرس عضلات پوست را جوان تر، شاداب و زیبا نشان دهد. شما می‌توانید از این محصول بر روی پوست صورت و گردن استفاده کنید و به سرعت چین و چروک‌های سطحی و عمقی پوست را از بین ببرید و مانع از بازگشتن چین و چروکذها بر روی پوست خود شوید.

‌ویژگی‌های خاص:

-افزایش ظرفیت آبرسانی و رطوبت درونی پوست

-تقویت اثرات مزوتراپی

-کاهش چروک و خطوط چهره

-تحریک سنتز کلاژن و الاستین

-حاوی هیالورونیک اسید

-کرم تخصصی ضد پیر پوستی و جوان ساز چند منظوره

-توان پرکنندگی خطوط و چروک پوست

-حاوی کلاژن سازی و الاستین ساز قوی

-کاهش تنش عضلات صورت و تقویت اثر بوتاکس

-کاهش چروک‌های دینامیک و علائم پیر پوستی

نحوه مصرف: لوسیون ضد چروک بوتوزوم را در ۲ نوبت صبح و عصر به آرامی روی مناطقی از پوست صورت و گردن که دچار افتادگی و یا چروک شده‌اند، بمالید.

ترکیبات: پی ای جی استئارات و ستئاریل اتیل هگزانوئات، ایزو پروپیل میرستات و گلیسیریل استئارات و استئاریل هپتا نوات و ستیل الکل و بوتیل استئارات و ستئاریل کاپریلات و ستیل پالمیتات و سوربیتان سسکوییاولئات و استئاریک اسید و بی اچ ای و آب و پتاسیم هیدروکساید، منیزیم پی سی ای و نیلومبو نویسیفرا فلاور واتر و نیمفایی کوی رولیا فلاور واتر، گلیسیرین دی سدیم استیل گلوکوز امین فسفات، اولیوگلایسریدز، پالمتیک / استئاریک تریگلیسیرید، کروکوس کریسانتوس بالب اکسترکت و آکاسیا سنگال گام و آب، لسیتین و سوی ایزوفلاون و پلی سوربات ۸۰ و الکل و آب، اسانس مجاز آرایشی، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند فیس دوکس - Facedoux
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
به سفارش البرز تجارت یگانه
تحت لیسانس سوئیس
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول لوسیون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بالای ۴۰ سال
حاوی هیالورونیک اسید، کلاژن
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد چروک
ترکیبات پی ای جی استئارات و ستئاریل اتیل هگزانوئات، ایزو پروپیل میرستات و گلیسیریل استئارات و استئاریل هپتا نوات و ستیل الکل و بوتیل استئارات و ستئاریل کاپریلات و ستیل پالمیتات و سوربیتان سسکوییاولئات و استئاریک اسید و بی اچ ای و آب و پتاسیم هیدروکساید، منیزیم پی سی ای و نیلومبو نویسیفرا فلاور واتر و نیمفایی کوی رولیا فلاور واتر، گلیسیرین دی سدیم استیل گلوکوز امین فسفات، اولیوگلایسریدز، پالمتیک / استئاریک تریگلیسیرید، کروکوس کریسانتوس بالب اکسترکت و آکاسیا سنگال گام و آب، لسیتین و سوی ایزوفلاون و پلی سوربات ۸۰ و الکل و آب، اسانس مجاز آرایشی، آب دیونیزه
روش مصرف لوسیون ضد چروک بوتوزوم را در ۲ نوبت صبح و عصر به آرامی روی مناطقی از پوست صورت و گردن که دچار افتادگی و یا چروک شده‌اند، بمالید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 3954/ظ/56

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید