داروتو
تصویر  ماسک روشن کننده پرودرما ۴۰ میلی لیتر
تصویر  ماسک روشن کننده پرودرما ۴۰ میلی لیتر
تصویر  ماسک روشن کننده پرودرما ۴۰ میلی لیتر

ماسک روشن کننده پرودرما ۴۰ میلی لیتر

Pro Derma Melanovest Lightening & Brightening Mask 40ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

روشن کننده پوست

فاقد پارابن

کاهش لک‌های تیره و قهوه‌ای

ایجاد پوستی صاف و یکنواخت

 حاوی آلفا آربوتین، بیزابولول و پیش ساز ویتامین B5

کاهش خستگی و تیرگی پوست ناشی از فعالیت‌های روزانه

در حال تامین

آلودگی، استرس و سبک زندگی ناسالم، فشار و استرس خیلی زیادی را به پوست ما وارد می‌کند و باعث شده تا درخشندگی، سلامت و شادابی پوست تحت تاثیر قرار بگیرد و به تدریج از بین رود. به همین دلیل هست که بیشتر افراد و به ویژه خانم‌ها هزینه و وقت زیادی را در سالن‌ها و کلینیک‌های زیبایی صرف می‌کنند تا مجدد درخشش، شفافیت و شادابی پوست خود ر به دست آوردند و به همین دلیل ماسک روشن کننده پرودرما می‌تواند بهترین راهکار برای آنان باشد. استفاده مداوم از ماسک صورت پرودرما و سایر محصولات روشن کننده سبب رفع تدریجی و موثر کدری و تیرگی پوست می‌شود. همچنین با کاهش خستگی پوست ناشی از فعالیت‌های روزانه، آلودگی هوا و استرس‌های محیطی و غیره موجب افزایش طراوت و شادابی و ایجاد پوستی صاف و یکنواخت می‌شود. عدم استفاده از نگهدارنده‌های مضر پارابن، استفاده از این محصول را برای انواع پوست‌ها مناسب ساخته و به کارگیری ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده به همراه ویتامین‌ها با اثرات ضد رادیکال آزاد، علاوه بر تامین رطوبت و نرمی پوست، سبب جلوگیری از ایجاد تیرگی‌ها و چین و چروک‌های پوستی ناشی از تابش نور خورشید می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی ویتامین‌های B7 ،C ،E

-افزایش شفافیت پوست

-ایجاد پوستی صاف و یکنواخت

-کمک به رفع سریع و موثر کدری و تیرگی پوست

-کاهش خستگی و تیرگی پوست ناشی از فعالیت‌های روزانه

نحوه مصرف: ۲ الی ۳ بار در هفته مقدار کافی از ماسک را بر روی پوست صورت و گردن بمالید. به طور یکنواخت در تمام نواحی صورت به غیر از دور چشم و دور لب پخش کنید. پس از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ماسک را با کمک آب گرم شستشو دهید.

ترکیبات: دی اکسید تیتانیوم، کوجیک دی پالمیتات آلفا-آربوتین، گلیسیریل مونو استئارات، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، پروپیلن گلیکول، اکتیل دودکائول، گلیسیرین، سوربیتان استئارات، ایزوپروپیل میریستات، دایمتیکون، ستئاریل الکل، مخلوط: پلی آکریلایمد، C۱۳-۱۴ ایزوپارافین و لورت-۷، فنوکسی اتانول، آسکوربیل پالمیتات، سدیم آسکوربیل فسفات (ویتامین C)، آسکوربیل گلوکوزاید، نیاسین آمید، عصاره لیکوریس، P.P.G-۱۵، استئاریل اتر، ۴-بوتیل رزورسینول، توکوفریل استات (ویتامین E)، پانتنول (پروویتامین B5)، بیوتین (ویتامین B7)، بیزابولول، متا بی سولفیت سدیم، اسید سیتریک، دی سدیم EDTA، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند پرودرما - Pro Derma
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آراشیمی پارس
حجم 40 میلی لیتر
نوع محصول ماسک
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آلفا آربوتین، بیزابولول، ویتامین B7 ،C ،E و پیش ساز ویتامین B5
فاقد پارابن
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف روشن کننده
ترکیبات دی اکسید تیتانیوم، کوجیک دی پالمیتات آلفا-آربوتین، گلیسیریل مونو استئارات، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، پروپیلن گلیکول، اکتیل دودکائول، گلیسیرین، سوربیتان استئارات، ایزوپروپیل میریستات، دایمتیکون، ستئاریل الکل، مخلوط: پلی آکریلایمد، C۱۳-۱۴ ایزوپارافین و لورت-۷، فنوکسی اتانول، آسکوربیل پالمیتات، سدیم آسکوربیل فسفات (ویتامین C)، آسکوربیل گلوکوزاید، نیاسین آمید، عصاره لیکوریس، P.P.G-۱۵، استئاریل اتر، ۴-بوتیل رزورسینول، توکوفریل استات (ویتامین E)، پانتنول (پروویتامین B5)، بیوتین (ویتامین B7)، بیزابولول، متا بی سولفیت سدیم، اسید سیتریک، دی سدیم EDTA، آب دیونیزه
روش مصرف ۲ الی ۳ بار در هفته مقدار کافی از ماسک را بر روی پوست صورت و گردن بمالید. به طور یکنواخت در تمام نواحی صورت به غیر از دور چشم و دور لب پخش کنید. پس از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ماسک را با کمک آب گرم شستشو دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید