داروتو
تصویر  ماسک سه لایه جراحی شرمن ۵۰ عددی
تصویر  ماسک سه لایه جراحی شرمن ۵۰ عددی
تصویر  ماسک سه لایه جراحی شرمن ۵۰ عددی
تصویر  ماسک سه لایه جراحی شرمن ۵۰ عددی
تصویر  ماسک سه لایه جراحی شرمن ۵۰ عددی

ماسک سه لایه جراحی شرمن ۵۰ عددی

Three Layer Sherman Face Mask 50pcs

دسته بندی : ماسک و شیلد
ویژگی ها

دارای فیکسر بینی

استحکام و دوام بسیار بالا

سه لایه ملت بلون درجه یک

فاقد هرگونه الیاف شیشه یا لاتکس

پرتو دهی شده و استریل شده با اشعه گاما

تمام پرس التراسونیک با کیفیت بسیار بالا

در حال تامین

ماسک سه لایه جراحی شرمن می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری از انواع ویروس داشته باشد. اگر شما در محیط‌های مختلف از این نوع ماسک استفاده کنید، می‌توانید از مبتلا شدن به بیماری‌های آنفولانزا، کرونا و ویروس‌های ناشی از سرماخوردگی جلوگیری نمایید. ماسک‌های سه لایه شرمن، به صورت یکبار مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مهم ترین وظایف آن جلوگیری از ورود گرد و غبار و ذرات معلق در فضا به داخل مجاری تنفسی می‌باشد. این نوع ماسک‌ها از شما در برابر عوامل بیماری زا به خوبی محافظت می‌نمایند. نحوه استفاده از ماسک سه لایه بسیار آسان است و افراد در هر سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین ماسک سه لایه جراحی شرمن دارای ۳ لایه تمام پرس التراسونیک هست. این محصول با سه لایه ملت بلون درجه یک و دارای فیکسر روی بینی می‌باشد که این قابلیت باعث می‌شود روی صورت بخوبی قرار بگیرد.

ویژگی‌های خاص:

-تمام پرس

-دارای فیکسر بینی

-رنگ بندی متنوع

-سهولت در تنفس

-دارای کش ضد حساسیت

-سه لایه ملت بلون درجه یک

نحوه مصرف: ابتدا دستان خود را بشویید، سپس کش‌های ماسک را پشت گوش انداخته و فیکسر بینی را روی صورت خود تنظیم کنید. بعد از استفاده آن را در سطل زباله بیندازید.

هشدار مصرف: ماسک‌ها یکبار مصرف بوده و بعد از هر بار استفاده آن را دور بیندازید. از دست زدن به روی ماسک در زمان استفاده از آن خودداری نمایید. ماسک‌ها جزء اقلام بهداشتی بوده و جهت استفاده شخصی می‌باشند. برای کودکان از ماسک متناسب با سن آن‌ها استفاده شود. در زمان تعویض ماسک هرگز لایه بیرونی و داخلی ماسک را دست نزنید. ماسک را پس از عطسه زدن و سرفه کردن تعویض نمایید.

عنوان مشخصه
کشور سازنده ایران
نوع محصول ماسک
تعداد 50
موارد مصرف ماسک تنفسی
روش مصرف ابتدا دستان خود را بشویید، سپس کش‌های ماسک را پشت گوش انداخته و فیکسر بینی را روی صورت خود تنظیم کنید. بعد از استفاده آن را در سطل زباله بیندازید.
هشدار مصرف ماسک‌ها یکبار مصرف بوده و بعد از هر بار استفاده آن را دور بیندازید. از دست زدن به روی ماسک در زمان استفاده از آن خودداری نمایید. ماسک‌ها جزء اقلام بهداشتی بوده و جهت استفاده شخصی می‌باشند. برای کودکان از ماسک متناسب با سن آن‌ها استفاده شود. در زمان تعویض ماسک هرگز لایه بیرونی و داخلی ماسک را دست نزنید. ماسک را پس از عطسه زدن و سرفه کردن تعویض نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید