داروتو
تصویر  ماسک مو شیری بعد از حمام نوپری میلک دی نوپریت ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  ماسک مو شیری بعد از حمام نوپری میلک دی نوپریت ۱۵۰ میلی لیتر

ماسک مو شیری بعد از حمام نوپری میلک دی نوپریت ۱۵۰ میلی لیتر

Noprit Milky Hair Mask After Bath 150ml

ویژگی ها

مناسب موهای خشک، رنگ شده و آسیب دیده

تغذیه و آبرسانی ساقه مو

پیشگیری از موخوره

تثبیت کننده رنگ مو

بدون نیاز به آبکشی

حاوی کراتین، روغن آرگان و روغن جوجوبا

در حال تامین

اگر موهایی آسیب دیده دارید که در اثر رنگ‌های شیمیایی طراوت و شادابی خود را از دست داده است، باید توجه کنید که محصولی را انتخاب کنید که باعث درمان و ترمیم مو‌های شما شود. اگر یک محصول بی کیفیت را تهیه کنید، بیشتر به مو های خود آسیب وارد کرده‌اید. علاوه بر این‌ها، مو‌های آسیب دیده و خشک نیاز به مراقبت‌های جدی تر و تخصصی تر دارند، چرا که این نوع مو‌ها در معرض آسیب بیشتر هستند. به نوعی دیگر، موهای خشک و آسیب دیده، از آسیب پذیری بیشتری برخوردار هستند. این ماسک دارای ترکیب‌های فوق العاده‌ای است که باعث شده موهای آسیب دیده شما ترمیم و بازسازی شود. علاوه بر این دارای کراتین است. وجود کراتین در این ماسک سبب شده تا در کنار ترمیم موها، باعث مراقبت و محافظت از آن‌ها شود. به طوری که با افزایش استحکام ساقه‌ی مو، به سلامت آن‌ها کمک بسیاری می‌کند. همچنین کراتین این ماسک باعث حالت دار شدن موها شده و در نتیجه شانه پذیری را آسان تر می‌کند. از ویژگی‌های مهم و اساسی دیگر ماسک مو شیری بعد از حمام نوپری میلک دی نوپریت، آبرسان بودن آن است. این ماسک خاصیت آبرسانی حرفه‌ای و فوق العاده‌ای دارد. از همین رو می‌تواند به خوبی از موهای خشک محافظت کرده و آب و رطوبت مورد نیاز آن‌ها را تامین کند. در نتیجه با مصرف آن، شما موهایی زیباتر و شاداب تر خواهید داشت.

ویژگی‌های خاص:

-ترمیم موی آسیب دیده

-تغذیه و آبرسانی ساقه مو

-پیشگیری از موخوره

-تثبیت کننده رنگ مو

-بدون نیاز به آبکشی

نحوه مصرف: پس از آبکشی و گرفتن رطوبت موها با حوله، ساقه مو مخصوصا قسمت انتهایی یا بخش‌های آسیب دیده آن را با مقدار مناسبی از شیر موی نوپریت آغشته کنید و آن را با انگشتان روی مو پخش کنید. پس از چند دقیقه در صورت نیاز می‌توانید موها را خشک کنید و حالت دهید.

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند نوپریت - Noprit
شرکت سازنده مهلران
کشور سازنده ایران
به سفارش نگارین پرنیان رخشنده توس
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول ماسک مو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی کراتین، روغن آرگان و روغن جوجوبا
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای آسیب دیده و رنگ شده
موارد مصرف تغذیه و آبرسانی ساقه مو
روش مصرف پس از آبکشی و گرفتن رطوبت موها با حوله، ساقه مو مخصوصا قسمت انتهایی یا بخش‌های آسیب دیده آن را با مقدار مناسبی از شیر موی نوپریت آغشته کنید و آن را با انگشتان روی مو پخش کنید. پس از چند دقیقه در صورت نیاز می‌توانید موها را خشک کنید و حالت دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید