داروتو
تصویر  ماسک مو عصاره انار بیول ۸۰۰ میلی لیتر

ماسک مو عصاره انار بیول ۸۰۰ میلی لیتر

Biol Hair Mask With Pomegranate Extract 800ml

ویژگی ها

مناسب مو‌های رنگ شده

سرشار از ویتامین‌های E ،C ،A و B و آهن

شروع ترمیم سلولی موها

تقویت‌کننده، ترمیم ‌کننده و حجم ‌دهنده

حاوی عصاره انار

113,100 تومان

استفاده از محصولات مراقبت از مو یک اصل بسیار مهم برای داشتن موهایی سالم و زیبا می‌باشد، چرا که موهای خانم‌ها همواره در معرض آسیب‌های محیطی و شیمیایی قرار دارد. اگر به موهای خود توجه نکنید با مشکلات جدی تری چون ریزش مو، موخوره، خشکی و وزی روبرو خواهید شد. ماسک مو عصاره انار بیول حاوی ویتامین‌های E ،C ،A و B و آهن بوده که با جلوگیری از تخریب سلول‌ها و ساقه مو، ترمیم میان بافت‌های سلولی و افزایش عمر سلول‌ها با وجود ویتامین E موهایی سالم خواهید داشت. این ماسک مو هماهنگی کامل با تارهای موی رنگ شده، آسیب دیده و موهایی که بر روی آن‌ها اعمال شیمیایی مانند فر و یا دکلره انجام پذیرفته، دارا می‌باشد، با توجه به بکار گیری پایه‌های گیاهی با خلوص بالا در این ماسک، نفوذ کامل مواد در تارهای مو بسرعت انجام پذیرفته، ترمیم سلولی مو آغاز گشته، فلس‌های مو که در اثر تغییرات محیط pH موی سر و متورم شدن ساقه مو از حالت منظم خود خارج گشته و بصورت فلس‌های شاخی شکل درآمده است به شکل منظم خود بازگردانده و تورم ساقه مو را التیام می‌بخشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-تقویت کننده مو

-حجم دهنده موهای کم پشت

-تثبیت کننده رنگ مو

-محافظت از موها در برابر عوامل مخرب

-جوان ساز کننده سلول‌های مو و محرک رشد آن‌ها

نحوه مصرف: پس از شستشوی کامل موها با شامپو، میزان کافی از ماسک را بر روی موهای نم دار قرار داده و از ریشه تا نوک موها را به آن آغشته نمایید. به مدت ۵ دقیقه ماساژ داده و سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

ترکیبات: ستریمونیوم کلراید، ستئاریل الکل، کراتین، لانولین، اسید سیتریک، عصاره انار، کلاژن هیدرولیز شد، اسانس، دپانتنول، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند بیول - Biol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ژاله نور
به سفارش شکوفا منش
حجم 800 میلی لیتر
نوع محصول ماسک مو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره انار، ویتامین‌های E ،C ،A و B و آهن
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای رنگ شده
موارد مصرف ترمیم‎ کننده و تقویت کننده مو
ترکیبات ستریمونیوم کلراید، ستئاریل الکل، کراتین، لانولین، اسید سیتریک، عصاره انار، کلاژن هیدرولیز شد، اسانس، دپانتنول، آب دیونیزه
روش مصرف پس از شستشوی کامل موها با شامپو، میزان کافی از ماسک را بر روی موهای نم دار قرار داده و از ریشه تا نوک موها را به آن آغشته نمایید. به مدت ۵ دقیقه ماساژ داده و سپس با آب ولرم آبکشی کنید.
هشدار مصرف از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید