داروتو

ماسک مو مناسب خشک و آسیب دیده اس وی آی 200 میلی لیتر

SVI Reparing Dry Hair Mask 200ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

مناسب موهای خشک و آسیب دیده

کاهش شکنندگی و آسیب به مو

تقویت کننده تارهای مو

تسهیل در شانه پذیری

نرم و براق کننده مو

افزایش رطوبت

کاهش وز مو

124,300 تومان

عواملی مختلفی از جمله عدم مراقبت از مو، شانه زدن نامناسب، استفاده از سشوار، وسایل گرمایشی و … موجب آسیب و خشکی موها می‌شوند. ماسک موی خشک و آسیب دیده اس وی آی با ترکیبات موثر خود می‌تواند شکنندگی و آسیب‌های وارد شده به موهایتان را درمان کند و با افزایش رطوبت رسانی به ساقه موجب نرم و براق شدن تار مو شود. استفاده از ماسک مو svi منجر به کاهش شکنندگی مو شده و در نهایت موجب شانه پذیری راحت می‌شود. پس از استفاده از ماسک موی درای استاپ اس وی آی تارهای موهایتان قوی‌تر شده و این ماسک موی ایرانی ظاهر زیبایی را به موهایتان هدیه می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب موهای خشک و آسیب دیده

-کاهش شکنندگی و آسیب به مو

-تقویت کننده تارهای مو

-تسهیل در شانه پذیری

-نرم و براق کننده مو

-افزایش رطوبت

-کاهش وز مو

نحوه مصرف: مقدار کمی از ماسک موی اس وی آی را به موهای شسته شده بمالید. از ساقه موها شروع کنید تا از چرب شدن ریشه مو جلوگیری شود. به آرامی ماساژ دهید تا تمام رشته‌های مو را با دقت بپوشانید. بعد از ۳ تا ۵ دقیقه به دقت بشویید.

ترکیبات: آب ستئاریل الکل، ستریمونیوم کلراید، ستئاریل اولیوویت، پلی گلیسیریل-۳، استئارات، بهنتریمونیوم کلراید، امودایمیتیکون، روغن دانه اینکا امگا، اسانس، بنزوفنون-۳، دی ام دی ام هدیشن، متیل ایزوتیازولینون، متیل کلرو ایزوتیازولینون، لاکتیک اسید، ا.د.ت.آ

هشدار مصرف: دور از نور خورشید و در دمای مناسب نگهداری شود. از تماس شامپو با چشم خودداری کنید. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

عنوان مشخصه
برند اس وی آی - SVI
کشور سازنده ایران
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول ماسک مو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
فاقد سولفات، نمک، پارابن
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
ترکیبات آب ستئاریل الکل، ستریمونیوم کلراید، ستئاریل اولیوویت، پلی گلیسیریل-۳، استئارات، بهنتریمونیوم کلراید، امودایمیتیکون، روغن دانه چیا، اسانس، بنزوفنون-۳، دی ام دی ام هدیشن، متیل ایزوتیازولینون و متیل کلرو ایزوتیازولینون، لاکتیک اسید، ا.د.ت.آ.
روش مصرف مقدار کمی از ماسک موی اس وی آی را به موهای شسته شده بمالید. از ساقه موها شروع کنید تا از چرب شدن ریشه مو جلوگیری شود. به آرامی ماساژ دهید تا تمام رشته‌های مو را با دقت بپوشانید. بعد از ۳ تا ۵ دقیقه به دقت بشویید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید