داروتو
تصویر  ماسک مو هلو و گندم موهای خشک و فر بیول ۵۰۰ میلی لیتر
تصویر  ماسک مو هلو و گندم موهای خشک و فر بیول ۵۰۰ میلی لیتر

ماسک مو هلو و گندم موهای خشک و فر بیول ۵۰۰ میلی لیتر

Biol Peach & Wheat Hair Mask 500ml

دسته بندی : ماسک موی فر و وز
ویژگی ها

مناسب موهای خشک و فر

محافظ فعال تارهای مو

حاوی مواد لطیف کننده مو

عصاره طبیعی گندم جهت تغذیه تارهای مو

عصاره طبیعی هلو جهت ترمیم موهای آسیب دیده

در حال تامین

تغذیه از مهم ترین عوامل تقویت ریشه و تارهای مو می‌باشد و بهره گیری از یک برنامه غذایی کامل می‌تواند بسیار از مشکلات و کمبودهای ریشه مو را جبران نماید، ولیکن برای سلامت نگه داشتن ساقه مو، نیاز به محصولات تقویتی مناسب برای تزریق فاکتورهای تقویت کننده که عملاً از طریق ریشه به ساقه مو نمی‌رسد، می‌باشد. ماسک مو یک نرم کننده‌ی قوی است که به درمان موهای آسیب دیده کمک می‌کند. این محصول دارای مواد مغذی برای مو، مانند روغن‌های طبیعی می‌باشد. به طور کلی ماسک مو محصول قوی تر و چند جانبه تری برای موهای شما می‌باشد. ماسک مو هلو و گندم موهای خشک و فر بیول با دارا بودن ویتامین‌های A ،B ،C و E تمام نیاز‌های تخصصی موهای آسیب دیده را تامین می‌کند و ریشه موها را تقویت می‌کند. هلو حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که از ریزش مو جلوگیری می‌کند و برای درمان شوره سر نیز مفید است. این ماسک سرشار از کراتین، گلیسیرین و روغن آرگان است و بهترین ترمیم کننده برای موهای آسیب دیده است. 

‌ویژگی‌های خاص:

-محافظ فعال تارهای مو

-حاوی مواد لطیف کننده مو

-مغذی و آبرسان تارهای موی مجعد و فر

-عصاره طبیعی گندم جهت تغذیه تارهای مو

-عصاره طبیعی هلو جهت ترمیم موهای آسیب دیده

نحوه مصرف: پس از شستشوی کامل گیسوان، ماسک مو را بر روی موی نمدار قرار داده و کاملا ماساژ داده تا مواد فعال ماسک در کلیه قسمت‌های مو پخش گردد. ۵ دقیقه صبر نموده و سپس با آب ولرم آبکشی گردد.

ترکیبات: روغن آرگان، کراتین هیدرولیز شده، عصاره میوه هلو، پروتئین هیدرولیز شده گندم، گلیسرین، ویتامین A، ستیل استئاریل الکل، ستریمونیوم برماید، لانولین، دکسپانتنول، توکوفرول، اسید آسکوربیک، آب دیونیزه، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند بیول - Biol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده رخ آذین رویا
به سفارش شکوفا منش
حجم 500 میلی لیتر
نوع محصول ماسک مو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره طبیعی گندم و هلو
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای خشک
موارد مصرف آبرسان و ترمیم‎ کننده
ترکیبات روغن آرگان، کراتین هیدرولیز شده، عصاره میوه هلو، پروتئین هیدرولیز شده گندم، گلیسرین، ویتامین A، ستیل استئاریل الکل، ستریمونیوم برماید، لانولین، دکسپانتنول، توکوفرول، اسید آسکوربیک، آب دیونیزه، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف پس از شستشوی کامل گیسوان، ماسک مو را بر روی موی نمدار قرار داده و کاملا ماساژ داده تا مواد فعال ماسک در کلیه قسمت‌های مو پخش گردد. ۵ دقیقه صبر نموده و سپس با آب ولرم آبکشی گردد.
هشدار مصرف از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید