داروتو
تصویر  ماسک مو کراتینه عصاره گندم نیاز به آبکشی بیول ۸۰۰ میلی لیتر

ماسک مو کراتینه عصاره گندم نیاز به آبکشی بیول ۸۰۰ میلی لیتر

Biol Hair Mask With Wheat Germ Extract 800ml

ویژگی ها

مناسب مو‌های خشک و آسیب دیده

نیاز به آبکشی

حاوی عصاره جوانه گندم

حاوی کراتین هیدرولیز شده

تقویت‌کننده، ترمیم‌ کننده و حجم ‌دهنده

حاوی ویتامین‌های A و B ،E و مواد معدنی

در حال تامین

استفاده از محصولات مراقبت از مو یک اصل بسیار مهم برای داشتن موهایی سالم و زیبا می‌باشد، چرا که موهای خانم‌ها همواره در معرض آسیب‌های محیطی و شیمیایی قرار دارد. اگر به موهای خود توجه نکنید با مشکلات جدی تری چون ریزش مو، موخوره، خشکی و وزی روبرو خواهید شد. ماسک مو کراتینه عصاره گندم نیاز به آبکشی بیول سرشار از منیزیوم، املاح معدنی و سلنیوم است. ماسک مو بیول تیوپی گندم سرشار از ویتامین‌های خانواده گروه B بوده که موهای خشک و آسیب دیده را به خوبی حجم می‌دهد. این ماسک مو در ترمیم غشای سلولی موها موثر است و همچنین با دارا بودن منیزیوم و سلنیوم در درمان ریزش مو، رفع شوره سر و رفع انواع جوش و ناراحتی پوستی موثر است. این ماسک مو هماهنگی کامل با تارهای موی خشک، آسیب دیده و موهایی که بر روی آن‌ها اعمال شیمیایی مانند رنگ، فر و یا دکلره، انجام گرفته را دارا می‌باشد. با توجه به بکار گیری پایه‌های گیاهی با خلوص بالا در این ماسک مو، نفوذ کامل مواد در تارهای مو به سرعت انجام پذیرفته و ترمیم سلولی مو آغاز می‌گردد. ویتامین A موجود در ماسک مو عصاره جوانه گندم بیول سبب جوان سازی سلول‌های فرسوده مو می‌شود. از این رو رشد مضاعفی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد.

‌ویژگی‌های خاص:

نیاز به آبکشی

-حاوی عصاره جوانه گندم

-حاوی کراتین هیدرولیز شده

-تقویت‌کننده، ترمیم ‌کننده و حجم ‌دهنده

-حاوی ویتامین‌های A و B ،E و مواد معدنی

نحوه مصرف: پس از شستشوی کامل موها با شامپو، میزان کافی از ماسک مو حجم دهنده بیول را بر روی موهای نم دار قرار داده و از ریشه تا نوک موها را به آن آغشته نمایید. به مدت ۵ دقیقه ماساژ داده و سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

ترکیبات: ستریمونیوم کلراید، ستئاریل الکل، کراتین، لانولین، اسید سیتریک، پروتئین جوانه گندم، کلاژن هیدرولیز شد، اسانس، دپانتنول، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند بیول - Biol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ژاله نور
به سفارش شکوفا منش
حجم 800 میلی لیتر
نوع محصول ماسک مو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ویتامین‌های A و B ،E و مواد معدنی، کراتین هیدرولیز شده و عصاره جوانه گندم
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
موارد مصرف آبرسان و حجم ‎دهنده
ترکیبات ستریمونیوم کلراید، ستئاریل الکل، کراتین، لانولین، اسید سیتریک، پروتئین جوانه گندم، کلاژن هیدرولیز شد، اسانس، دپانتنول، آب دیونیزه
روش مصرف پس از شستشوی کامل موها با شامپو، میزان کافی از ماسک مو حجم دهنده بیول را بر روی موهای نم دار قرار داده و از ریشه تا نوک موها را به آن آغشته نمایید. به مدت ۵ دقیقه ماساژ داده و سپس با آب ولرم آبکشی کنید.
هشدار مصرف از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید