داروتو
تصویر  ماسک ورقه‌ای ویتامین C پایدار هیدرودرم ۱۰۰ گرم
تصویر  ماسک ورقه‌ای ویتامین C پایدار هیدرودرم ۱۰۰ گرم

ماسک ورقه‌ای ویتامین C پایدار هیدرودرم ۱۰۰ گرم

Hydroderm Vitamin C Peel Off Mask 100gr

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

افزایش لطافت پوست

کاهش آثار پیری پوست

حذف لایه‌های فرسوده پوست صورت

افزایش درخشندگی و شفافیت پوست

برطرف کننده تدریجی انواع لک‌های تیره پوست

حاوی پپتید، ویتامین C پایدار و عصاره خزه دریایی

تاریخ انقضا: 1402/05

در حال تامین

خواص ویتامین C برای پوست، دست کمی از معجزه ندارند. از جوانسازی گرفته تا از بین بردن جای زخم‌ها تنها نمونه‌هایی از فواید شگفت انگیز این ویتامین برای بدن و پوست انسان است. محققان معتقدند استفاده از محصولات پوستی دارای ویتامین C می‌تواند تیرگی‌های پوست را کاهش دهد. در تحقیقی که به مدت ۱۶ هفته انجام شد، نقاط تیره بعد از استفاده از محصولات حاوی ویتامین C برای پوست به شدت کاهش پیدا کردند. ماسک ورقه‌ای ویتامین C پایدار هیدرودرم، سبب کاهش لک‌‌ها شده و یکدستی پوست صورت را به دنبال دارد. این فرآورده به دلیل داشتن عصاره خزه دریایی و ترکیبات پپتیدی خاصیت ضد پیری دارد. از دیگر مزیت ماسک هیدرودرم خواص آنتی اکسیدانی آن است که از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-حذف لایه‌های فرسوده پوست صورت

-افزایش درخشندگی و شفافیت پوست

-برطرف کننده تدریجی انواع لک‌های تیره پوست

-کاهش آثار پیری پوست با دارا بودن عصاره خزه دریایی

-تهیه شده بر پایه ویتامین C پایدار با قدرت نفوذ مطلوب

نحوه مصرف: لایه‌ای یکنواخت و نازکی از ماسک را بر روی پوست کاملا تمیز و خشک صورت و گردن، به غیر از اطراف چشم و لب قرار دهید. پس از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه و یا خشک شدن کامل فرآورده، به صورت ورقه‌ای، به آرامی از پایین به بالا از روی صورت بردارید و با آب ولرم آبکشی نمایید. جهت حصول در نتیجه بهتر، از این محصول یک الی دوبار در هفته استفاده نمایید.

ترکیبات: اتیل الکل، پلی وینیل الکل، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، PEG-۸، پلی وینیل پیرولیدون، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، بوتیلن گیکول، پلی سوربات-۲۰، کاپریلیل گلایکول،کربومر، پالمیتویل تری پپتاید-۱، پالمیتویل تتراپپتاید-۷، عصاره خزه دریایی، عصاره Budleja Davidii، عصاره آویشن،PEG-۴۰، هیروژنیت کاستر اویل، عصاره چای سبز، آسکوربیل گلوکوزاید، عصاره لیمو، توکوفریل استات، دی سدیم ا د ت آ، سدیم هیدروکساید، CI۱۵۹۸۵، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف درب محصول را محکم ببندید.

عنوان مشخصه
برند هیدرودرم - Hydroderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس حیان
وزن 100 گرم
نوع محصول ماسک
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی پپتید، ویتامین C پایدار و عصاره خزه دریایی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف روشن کننده و ضد چروک
ترکیبات اتیل الکل، پلی وینیل الکل، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، PEG-۸، پلی وینیل پیرولیدون، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، بوتیلن گیکول، پلی سوربات-۲۰، کاپریلیل گلایکول،کربومر، پالمیتویل تری پپتاید-۱، پالمیتویل تتراپپتاید-۷، عصاره خزه دریایی، عصاره Budleja Davidii، عصاره آویشن،PEG-۴۰، هیروژنیت کاستر اویل، عصاره چای سبز، آسکوربیل گلوکوزاید، عصاره لیمو، توکوفریل استات، دی سدیم ا د ت آ، سدیم هیدروکساید، CI۱۵۹۸۵، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف لایه‌ای یکنواخت و نازکی از ماسک را بر روی پوست کاملا تمیز و خشک صورت و گردن، به غیر از اطراف چشم و لب قرار دهید. پس از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه و یا خشک شدن کامل فرآورده، به صورت ورقه‌ای، به آرامی از پایین به بالا از روی صورت بردارید و با آب ولرم آبکشی نمایید. جهت حصول در نتیجه بهتر، از این محصول یک الی دوبار در هفته استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف درب محصول را محکم ببندید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید