داروتو
تصویر  ماسک ژلی آبرسان قوی و مرطوب کننده پوست هیدرودرم ۱۰۰ گرم
تصویر  ماسک ژلی آبرسان قوی و مرطوب کننده پوست هیدرودرم ۱۰۰ گرم

ماسک ژلی آبرسان قوی و مرطوب کننده پوست هیدرودرم ۱۰۰ گرم

Hydroderm Hyaluronic Gel Mask 100gr

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست به ویژه پوست‌های خشک و دهیدراته

آبرسانی قوی پوست صورت

رطوبت رسانی عمیق و مرطوب کنندگی سریع

فرموله شده بر پایه کمپلکس مواد مرطوب کننده

حاوی اسید هیالورونیک، عصاره آویشن و عصاره بابونه

باز کردن خطوط ریز چین و چروک ناشی از خشکی پوست

در حال تامین

اگر پوست شما خشک و دهیتدراته است و‌ برای درمان و بهبود عملکرد پوست خود، ماسک ژلی آبرسان قوی و مرطوب کننده پوست هیدرودرم را یکبار امتحان کنید. این ماسک که از اسید هیالورونیک، اوره و عصاره‌های گیاهی تشکیل شده است، می‌تواند پوست را آبرسانی کرده و رطوبت مورد نیاز آن را فراهم کند. ترکیبات آبرسان موجود در ماسک ژلی آبرسان قوی ضمن ایجاد شفافیت بر روی پوست، باعث آبرسانی و رطوبت ‌رسانی مناسب پوست شده و می‌تواند افزایش خاصیت کشسانی پوست را سبب شود. پوست‌های خشک معمولا به دلیل کمبود رطوبت، زود تر چین و چروک می‌افتند. این ماسک در مدت زمان کوتاهی می‌تواند تمامی خطوط ریز ایجاد شده در اثر خشکی پوست را درمان کرده و این خطوط را با رطوبت خود پر کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-رطوبت رسانی عمیق

-مرطوب کنندگی سریع

-آبرسان قوی پوست صورت

-حاوی عصاره چای سبز و عصاره کاکتوس

-فرموله شده بر پایه کمپلکس مواد مرطوب کننده

نحوه مصرف: لایه‌ای یکنواخت و ضخیم از فرآورده را بر روی پوست کاملا تمیز و خشک صورت، گردن و ناحیه دکلته به غیر از اطراف چشم و لب بمالید. بعد از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه با آب ولرم شستشو و آبکشی نمایید. جهت حصول نتیجه بهتر، از فرآورده دو الی سه بار در هفته استفاده کنید.

ترکیبات: گلیسرین، اوره، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، اکریلات/C۱۰-۳۰ آلکیل آکریلات کراس پلیمر، اسید هیالورونیک، هیدروکسی اتیل سلولز، PEG-۴۰ هیدروژنیتد کاستر اویل، عصاره چای سبز، زانتن گام، عصاره گل کاکتوس، عصاره Buddelja Dacidii، عصاره آویشن، عصاره بابونه، پانتنول، سدیم آسکوربیل فسفات، تری اتانول آمین، توکوفریل استات، CI۴۲۰۹۰، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف درب محصول را محکم ببندید.

عنوان مشخصه
برند هیدرودرم - Hydroderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس حیان
وزن 100 گرم
نوع محصول ماسک
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی اسید هیالورونیک، عصاره آویشن، عصاره بابونه، عصاره چای سبز و عصاره کاکتوس
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف آبرسان، مرطوب کننده
ترکیبات گلیسرین، اوره، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، اکریلات/C۱۰-۳۰ آلکیل آکریلات کراس پلیمر، اسید هیالورونیک، هیدروکسی اتیل سلولز، PEG-۴۰ هیدروژنیتد کاستر اویل، عصاره چای سبز، زانتن گام، عصاره گل کاکتوس، عصاره Buddelja Dacidii، عصاره آویشن، عصاره بابونه، پانتنول، سدیم آسکوربیل فسفات، تری اتانول آمین، توکوفریل استات، CI۴۲۰۹۰، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف لایه‌ای یکنواخت و ضخیم از فرآورده را بر روی پوست کاملا تمیز و خشک صورت، گردن و ناحیه دکلته به غیر از اطراف چشم و لب بمالید. بعد از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه با آب ولرم شستشو و آبکشی نمایید. جهت حصول نتیجه بهتر، از فرآورده دو الی سه بار در هفته استفاده کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف درب محصول را محکم ببندید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید