داروتو
تصویر  ماسک کودک سه بعدی پنج لایه بوفالو ۲۵ عددی
تصویر  ماسک کودک سه بعدی پنج لایه بوفالو ۲۵ عددی
تصویر  ماسک کودک سه بعدی پنج لایه بوفالو ۲۵ عددی
تصویر  ماسک کودک سه بعدی پنج لایه بوفالو ۲۵ عددی

ماسک کودک سه بعدی پنج لایه بوفالو ۲۵ عددی

Five Layer Kids Face Mask 25pcs

دسته بندی : ماسک و شیلد
ویژگی ها

ماسک پنج لایه استریل شده

دارای گیره بینی

بدون ایجاد اختلال در تنفس

عدم ایجاد حساسیت و آلرژی

پوشش دهی کامل صورت کودکان

در حال تامین

امروزه با شیوع بیماری‌های ویروسی مانند کرونا و آنفولانزا رعایت بهداشت و مراقبت‌های فردی پیش از پیش اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده و از آنجایی که کودکان آسیب پذیر ترین قشر جامعه هستند، تاثیر آلودگی یا ویروس بر روی آن‌ها چندین برابر است. لذا در قدم اول توصیه می‌شود تا حد امکان در مواقع بحران از گردش و فعالیت کودک در فضای باز خودداری نمایید و در صورت اجبار برای همراه بردن کودکان، بهتر است اقدام به خرید ماسک متناسب با سایز صورت کودک، نمایید. ماسک کودک سه بعدی از پنج لایه تشکیل شده است و از کودکان در برابر ویروس‌ها و آلاینده‌های محیطی محافظت می‌کند. این دسته از ماسک‌ها حالت یکبار مصرف دارد و از نفوذ ویروس‌ها که بر اثر سرفه و عطسه بیماران در هوا پراکنده می‌شود، جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-استفاده آسان

-دارای فیکسر بینی

-رنگ بندی متنوع

-سهولت در تنفس

-دارای کش ضد حساسیت

-نفوذ ناپذیری بالا

نحوه مصرف: ابتدا دستان خود را بشویید، سپس ماسک را روی صورت فرزندتان گذاشته و بندها را پشت گوش کودک قرار دهید تا ماسک کاملا روی صورت ثابت بماند. سپس فلز روی بینی را مطابق با اندازه بینی کاملا سفت نمایید.

هشدار مصرف: ماسک‌ها یکبار مصرف بوده و بعد از هر بار استفاده آن را دور بیندازید. از دست زدن به روی ماسک در زمان استفاده از آن خودداری نمایید. ماسک‌ها جزء اقلام بهداشتی بوده و جهت استفاده شخصی می‌باشند. برای کودکان از ماسک متناسب با سن آن‌ها استفاده شود. در زمان تعویض ماسک هرگز لایه بیرونی و داخلی ماسک را دست نزنید. ماسک را پس از عطسه زدن و سرفه کردن تعویض نمایید.

عنوان مشخصه
کشور سازنده ایران
نوع محصول ماسک
تعداد 25
موارد مصرف ماسک تنفسی
روش مصرف ابتدا دستان خود را بشویید، سپس ماسک را روی صورت فرزندتان گذاشته و بندها را پشت گوش کودک قرار دهید تا ماسک کاملا روی صورت ثابت بماند. سپس فلز روی بینی را مطابق با اندازه بینی کاملا سفت نمایید.
هشدار مصرف ماسک‌ها یکبار مصرف بوده و بعد از هر بار استفاده آن را دور بیندازید. از دست زدن به روی ماسک در زمان استفاده از آن خودداری نمایید. ماسک‌ها جزء اقلام بهداشتی بوده و جهت استفاده شخصی می‌باشند. برای کودکان از ماسک متناسب با سن آن‌ها استفاده شود. در زمان تعویض ماسک هرگز لایه بیرونی و داخلی ماسک را دست نزنید. ماسک را پس از عطسه زدن و سرفه کردن تعویض نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید