داروتو
تصویر  ماسک کودک سه لایه ۵۰ عددی
تصویر  ماسک کودک سه لایه ۵۰ عددی
تصویر  ماسک کودک سه لایه ۵۰ عددی
تصویر  ماسک کودک سه لایه ۵۰ عددی
تصویر  ماسک کودک سه لایه ۵۰ عددی
تصویر  ماسک کودک سه لایه ۵۰ عددی

ماسک کودک سه لایه ۵۰ عددی

Three Layer Kids Face Mask 50pcs

دسته بندی : ماسک و شیلد
ویژگی ها

سه لایه استریل شده

دارای لایه ملت بلون

بدون ایجاد حساسیت

دارای گیره بینی

محافظت در برابر عفونت‌های ریوی و حساسیت‌های تنفسی و برخی بیماری‌های واگیردار

در حال تامین

استفاده از ماسک‌های تنفسی در هنگام شیوع بیماری‌های واگیر و یا هنگام بروز بحران آلودگی هوا از توصیه‌های جدی پزشکان و متخصصین است. سیستم ایمنی ضعیف کودکان و امکان ابتلای آن‌ها به بیماری‌های ویروسی یکی از دلایل مهم برای استفاده از ماسک کودک سه لایه است. این ماسک به راحتی بر روی صورت کودک قرار می‌گیرد و جنس کش پشت گوش آن نرم و لطیف و ضد حساسیت است و باعث آزار گوش کودکان نمی‌شود. یکی دیگر از مزیت‌های فوق‌العاده این ماسک سه لایه وجود لایه ملت بلون به عنوان فیلتر و عایق قوی است. لایه ملت بلون قدرت فیلتراسیون این ماسک را بالا برده و والدین می‌توانند با خیالی آسوده از این نوع ماسک‌ها برای کودک خود استفاده نمایند.

ویژگی‌های خاص:

-تمام پرس

-دارای فیکسر بینی

-با رنگ بندی متنوع

-سهولت در تنفس

-دارای کش ضد حساسیت

-نفوذ ناپذیری بالا

نحوه مصرف: ابتدا دستان خود را بشویید، سپس ماسک را روی صورت فرزندتان گذاشته و بندها را پشت گوش کودک قرار دهید تا ماسک کاملا روی صورت ثابت بماند. سپس فلز روی بینی را مطابق با اندازه بینی کاملا سفت نمایید.

هشدار مصرف: ماسک‌ها یکبار مصرف بوده و بعد از هر بار استفاده آن را دور بیندازید. از دست زدن به روی ماسک در زمان استفاده از آن خودداری نمایید. ماسک‌ها جزء اقلام بهداشتی بوده و جهت استفاده شخصی می‌باشند. برای کودکان از ماسک متناسب با سن آن‌ها استفاده شود. در زمان تعویض ماسک هرگز لایه بیرونی و داخلی ماسک را دست نزنید. ماسک را پس از عطسه زدن و سرفه کردن تعویض نمایید.

عنوان مشخصه
کشور سازنده ایران
نوع محصول ماسک
تعداد 50
موارد مصرف ماسک تنفسی
روش مصرف ابتدا دستان خود را بشویید، سپس ماسک را روی صورت فرزندتان گذاشته و بندها را پشت گوش کودک قرار دهید تا ماسک کاملا روی صورت ثابت بماند. سپس فلز روی بینی را مطابق با اندازه بینی کاملا سفت نمایید.
هشدار مصرف ماسک‌ها یکبار مصرف بوده و بعد از هر بار استفاده آن را دور بیندازید. از دست زدن به روی ماسک در زمان استفاده از آن خودداری نمایید. ماسک‌ها جزء اقلام بهداشتی بوده و جهت استفاده شخصی می‌باشند. برای کودکان از ماسک متناسب با سن آن‌ها استفاده شود. در زمان تعویض ماسک هرگز لایه بیرونی و داخلی ماسک را دست نزنید. ماسک را پس از عطسه زدن و سرفه کردن تعویض نمایید.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید