داروتو
تصویر  مام رول ضد تعریق ۲۴ ساعته زنانه ویولت مای ۵۰ میلی لیتر
تصویر  مام رول ضد تعریق ۲۴ ساعته زنانه ویولت مای ۵۰ میلی لیتر

مام رول ضد تعریق ۲۴ ساعته زنانه ویولت مای ۵۰ میلی لیتر

My Violet For Women Deo Roll-On 50ml

دسته بندی : ضد تعریق
ویژگی ها

مناسب بانوان

مناسب پوست‌های حساس

فاقد پارابن و الکل

بدون ایجاد لک روی لباس

دارای رایحه ملایم و دلنشین

بدون ایجاد سفیدک روی بدن

با حفاظت ۲۴ ساعته در مقابل تعریق

41,400 تومان

در روزهای گرم سال، جستجو برای پیدا کردن بهترین نوع ضد تعریق‌ها بیشتر می‌شود. انواع مختلفی از ضد تعریق‌ها و خوشبوکننده‌ها در بازار موجود می‌باشد که می توان با توجه به مواد تشکیل دهنده آن‌ها، جهت داشتن اعتماد به نفس بیشتر از آن‌ها بهره برد. مام رول ضد تعریق ۲۴ ساعته زنانه ویولت مای با داشتن ماده ضد تعریق علاوه بر کاستن از میزان تعریق بدن به خصوص در فصل تابستان و در زمان فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی، سرشار از رایحه‌ای دوست داشتنی شرقی بوده و بدن شما را خوشبو می‌کند. در نت‌های آغازین و میانی مام رول ضد تعریق مای، رایحه مرکبات تازه با رایحه‌های شرقی همراه شده و حس طراوت و تازگی را به تصویر می‌کشند. در نت پایانی آن نیز رایحه عنبر حس عشق را ایجاد و ماندگار می‌کند. این محصول ضمن خوشبو کردن بدن و رفع بوی ناشی از تعریق، میزان عرق کردن را کاهش می‌دهد، اما باعث بسته شدن منافذ پوستی نمی‌شود و به همین خاطر به سلامت پوست نیز اهمیت می‌دهد.

‌ویژگی‌های خاص:

-بدون ایجاد لک روی لباس

-ضد حساسیت و ضد التهاب

-ضد تعریق و از بین برنده بو

-با حفاظت ۲۴ ساعته در مقابل تعریق

-بدون ایجاد سفیدک و لک روی بدن و لباس

نحوه مصرف: پوست خود را کاملا خشک و تمیز کنید. سپس مام ضد تعریق ویولت مای را روی پوست تمیز زیر بغل بمالید. کمی صبر کنید تا مام خشک شده و بعد از آن لباس بپوشید.

ترکیبات: آب، کلروهیدرات آلومینیوم، PPG-۱۵ استریل اتر، سیکلوپنتازیلوکسان، استریت-۲۱، استریت-۲، پروپیل گلیکول، فنکوسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، دارچین، متیل پروپیلن بوتیل فنیل، هیدروکسی سیترون بنزیل سالیسیلات، سیترونلول، ژرانیول

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند مای - My
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول مام
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
فاقد پارابن و الکل
قابل استفاده برای زیر بغل
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد تعریق
ترکیبات آب، کلروهیدرات آلومینیوم، PPG-۱۵ استریل اتر، سیکلوپنتازیلوکسان، استریت-۲۱، استریت-۲، پروپیل گلیکول، فنکوسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، دارچین، متیل پروپیلن بوتیل فنیل، هیدروکسی سیترون بنزیل سالیسیلات، سیترونلول، ژرانیول
روش مصرف پوست خود را کاملا خشک و تمیز کنید. سپس مام ضد تعریق ویولت مای را روی پوست تمیز زیر بغل بمالید. کمی صبر کنید تا مام خشک شده و بعد از آن لباس بپوشید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.
محفظه نگهدارنده قوطی رول‌ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید