داروتو
تصویر  مایع لنز کلیول ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  مایع لنز کلیول ۱۲۰ میلی لیتر

مایع لنز کلیول ۱۲۰ میلی لیتر

Cliwell Lens Solution 120ml

ویژگی ها

همراه با یک عدد جالنزی

تمیز کنندگی و ضد عفونی کنندگی بسیار بالا

قابل استفاده برای انواع لنزهای نرم (طبی و رنگی)

یک محلول چند منظوره برای نگهداری و ضد عفونی لنزها

حفظ رطوبت لنز و ایجاد لغزندگی برای حرکت راحت لنز در چشم

در حال تامین

مایع لنز کلیول، حفظ رطوبت لنز و ایجاد لغزندگی برای حرکت راحت لنز در چشم و همچنین تمیز کنندگی و ضد عفونی کنندگی بسیار بالا برای چشمان حساس را به همراه دارد. با استفاده از مایع لنز کلیول ضمن حفظ سلامت چشم‌ها، عمر استفاده از لنزها را نیز افزایش دهید. لازم به ذکر است ۱۲۰ میلی لیتر حجم، تقریبا برای استفاده مداوم یک سال کافی است. این محصول برای شستشو و نگهداری لنز مورد استفاده قرار می‌گیرد. داخل بسته این مایع لنز یک عدد جا لنزی هم وجود دارد تا نیاز به تهیه جداگانه جا لنزی نداشته باشید. این محصول با کیفیت لغزندگی کاملی را برای لنزهای طبی و رنگی ایجاد می‌کند و در هنگام استفاده از لنز دیگر احساس خشکی چشم نمی‌کنید.

‌ویژگی‌های خاص:

-پاک کننده و چرب کننده

-مرطوب کننده و تمیز کننده

-شستشو دهنده و ضد عفونی کننده چند منظوره

-احساس راحتی در چشم هنگام استفاده از لنزهای تماسی نرم

نحوه مصرف: ابتدا ۳ قطره از محلول را روی هر یک از لنزها ریخته و برای ۱۰ ثانیه آن‌ها را به آرامی مالش دهید. سپس به مدت ۵ ثانیه لنزها را با محلول کاملاً شستشو دهید. ظرف مخصوص لنزها را از محلول تازه پر کرده و لنزه را برای مدت ۴ ساعت درون آن قرار دهید. همواره از محلول تازه برای این کار استفاده نمایید.

هشدار مصرف: در هنگام گذاشتن و برداشتن لنز از چشم حتما دست‌های خود را کاملاً تمیز با صابون بشویید، استفاده از صابون‌های مایع به خصوص آنتی باکتریال بهتر است. داخل جا لنزی را با آب شیر یا شوینده ها نشویید و تنها با مایع لنز یا آب مقطر شستشو دهید. در هر بار استفاده از لنز آن را با مایع لنز کلیول شستشو دهید. مایع موجود در جالنزی را در هر بار استفاده تعویض کنید.

عنوان مشخصه
برند کلیول - Cliwell
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گیاهان دارویی شفابخش فرات
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول محلول
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای لنز چشم
موارد مصرف مایع لنز
روش مصرف ابتدا ۳ قطره از محلول را روی هر یک از لنزها ریخته و برای ۱۰ ثانیه آن‌ها را به آرامی مالش دهید. سپس به مدت ۵ ثانیه لنزها را با محلول کاملاً شستشو دهید. ظرف مخصوص لنزها را از محلول تازه پر کرده و لنزه را برای مدت ۴ ساعت درون آن قرار دهید. همواره از محلول تازه برای این کار استفاده نمایید.
هشدار مصرف در هنگام گذاشتن و برداشتن لنز از چشم حتما دست‌های خود را کاملاً تمیز با صابون بشویید، استفاده از صابون‌های مایع به خصوص آنتی باکتریال بهتر است. داخل جا لنزی را با آب شیر یا شوینده ها نشویید و تنها با مایع لنز یا آب مقطر شستشو دهید. در هر بار استفاده از لنز آن را با مایع لنز کلیول شستشو دهید. مایع موجود در جالنزی را در هر بار استفاده تعویض کنید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود. در دمای اتاق نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید