داروتو
تصویر  محلول از بین برنده پوست‌های اطراف ناخن هیدرودرم ۸ میلی لیتر
تصویر  محلول از بین برنده پوست‌های اطراف ناخن هیدرودرم ۸ میلی لیتر
تصویر  محلول از بین برنده پوست‌های اطراف ناخن هیدرودرم ۸ میلی لیتر
تصویر  محلول از بین برنده پوست‌های اطراف ناخن هیدرودرم ۸ میلی لیتر

محلول از بین برنده پوست‌های اطراف ناخن هیدرودرم ۸ میلی لیتر

Hydroderm Cuticle Remover 8ml

دسته بندی : مراقبت ناخن
ویژگی ها

از بین برنده کوتیکول اطراف ناخن

نرم کننده، حالت دهنده ناخن

حفظ کننده فرم، حالت و زیبایی ناخن

حاوی عصاره‌های گیاهی مرطوب کننده، التیام بخش و ضد التهاب

حاوی روغن بادام، ویتامین C و دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)

خواص ضد باکتریایی، ضد التهابی و تسکین دهنده بافت حساس کوتیکول

90,600 تومان

ناخن ‌ریش یا ریش ریش شدن پوست کناره ناخن معمولا به دلیل خشک شدن پوست رخ می‌دهد. بیشتر مردم فکر می‌کنند این ریش ریش شدن و پوسته پوسته شدن پوست نواحی اطراف ناخن انگشتان به خاطر کمبود ویتامین‌ها اتفاق می‌افتد اما این فکر صحیح نیست. ریشه ریشه شدن پوست اطراف ناخن‌ها اتفاقی است که به علت ضربه‌های مکرر به دست در اثر استفاده زیاد از دستان، کسانی‌که کارهای منزل را انجام می‌دهند مانند خانم‌های خانه‌ دار، یا مشاغلی چون آرایشگری، آشپزی یا شغل‌هایی که دست در معرض شستشوی زیاد باشد دیده می‌شود که پوست دچار خشکی شده و در نتیجه ریش ‌ریش می‌شود. محلول از بین برنده پوست‌های اطراف ناخن هیدرودرم برای این مشکل طراحی شده است. محلول از بین برنده پوست اطراف ناخن هیدرودرم گوشت اطراف ناخن شما را نرم می‌کند و سریع و آسان پوست‌های اضافی را از بین می‌برد. این محلول حاوی روغن بادام شیرین و روغن جوجوبا است و با تقویت و تامین رطوبت مورد نیاز ناخن، الاستیسیته و انعطاف پذیری کوتیکول‌ها را بالا می‌برد.

‌ویژگی‌های خاص:

-حفظ فرم، حالت و زیبایی ناخن

-نرم کننده، حالت دهنده 

-از بین برنده کوتیکول اطراف ناخن

-جداسازی بافت های زائد اطراف ناخن

-مرطوب کننده، التیام بخش و ضد التهاب

نحوه مصرف: ابتدا دست‌های خود را به کمک آب گرم و صابون کاملا تمیز نموده و کلیه آثار به جای مانده از لاک و یا سایر فرآورده‌های ناخن را پاک نمایید. سپس به مقدار کافی از محلول را از طریق برس بر روی بافت‌های اضافی اطراف ناخن بمالید. اجازه دهید محلول به مدت ۱ دقیقه باقی بماند. سپس به کمک میله مخصوص مانیکور پوشیده شده با پنبه، بافت‌های اضافی اطراف ناخن را به عقب هدایت نمایید. سپس مجددا دست‌ها را به کمک آب گرم فراوان و صابون تمیز و خشک نموده و در صورت تمایل از لاک و یا سایر فرآورده‌های مراقبت از ناخن استفاده نمایید (مصرف یکبار در هفته از محلول از بین برنده پوست‌های اطراف ناخن هیدرودرم به منظور حفظ فرم و زیبایی ناخن‌ها توصیه می‌گردد).

ترکیبات: پتاسیم هیدروکساید، گلیسرین، کربومر، پتاسیم سوربات، کلسیم پنتوتنات (ویتامینB5)، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، آلانتوئن، آسکوربیک اسید (ویتامین C)، روغن بادام شیرین، روغن آلوئه ورا، روغن جوجوبا، روغن بابونه، پلی سوربات، CI 47005، آب دیونیزه

هشدار مصرف: این محصول فقط جهت مصرف خارجی می‌باشد. از تماس با کوتیکول‌های ملتهب و یا پوست آسیب دیده خودداری گردد. این فرآورده حاوی ترکیبات قلیایی می‌باشد، از تماس با چشم‌ها اکیدا خودداری گردد. جهت آگاهی از طرز استفاده صحیح این فرآورده به بروشور داخل جعبه مراجعه فرمائید.

عنوان مشخصه
برند هیدرودرم - Hydroderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس حیان
حجم 8 میلی لیتر
نوع محصول محلول
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی روغن بادام، ویتامین C و دکسپانتنول (پیش ساز ویتامین B5)
قابل استفاده برای ناخن
موارد مصرف از بین برنده پوست‌های اطراف ناخن
ترکیبات پتاسیم هیدروکساید، گلیسرین، کربومر، پتاسیم سوربات، کلسیم پنتوتنات (ویتامینB5)، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، آلانتوئن، آسکوربیک اسید (ویتامین C)، روغن بادام شیرین، روغن آلوئه ورا، روغن جوجوبا، روغن بابونه، پلی سوربات، CI 47005، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا دست‌های خود را به کمک آب گرم و صابون کاملا تمیز نموده و کلیه آثار به جای مانده از لاک و یا سایر فرآورده‌های ناخن را پاک نمایید. سپس به مقدار کافی از محلول را از طریق برس بر روی بافت‌های اضافی اطراف ناخن بمالید. اجازه دهید محلول به مدت ۱ دقیقه باقی بماند. سپس به کمک میله مخصوص مانیکور پوشیده شده با پنبه، بافت‌های اضافی اطراف ناخن را به عقب هدایت نمایید. سپس مجددا دست‌ها را به کمک آب گرم فراوان و صابون تمیز و خشک نموده و در صورت تمایل از لاک و یا سایر فرآورده‌های مراقبت از ناخن استفاده نمایید (مصرف یکبار در هفته از محلول از بین برنده پوست‌های اطراف ناخن هیدرودرم به منظور حفظ فرم و زیبایی ناخن‌ها توصیه می‌گردد).
هشدار مصرف این محصول فقط جهت مصرف خارجی می‌باشد. از تماس با کوتیکول‌های ملتهب و یا پوست آسیب دیده خودداری گردد. این فرآورده حاوی ترکیبات قلیایی می‌باشد، از تماس با چشم‌ها اکیدا خودداری گردد. جهت آگاهی از طرز استفاده صحیح این فرآورده به بروشور داخل جعبه مراجعه فرمائید.
محفظه نگهدارنده شیشه‌ای
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید