داروتو
محلول ترمیم کننده ناخن هیدرودرم حجم 8 میلی لیتر
محلول ترمیم کننده ناخن هیدرودرم حجم 8 میلی لیتر
محلول ترمیم کننده ناخن هیدرودرم حجم 8 میلی لیتر
محلول ترمیم کننده ناخن هیدرودرم حجم 8 میلی لیتر

محلول ترمیم کننده ناخن هیدرودرم ۸ میلی لیتر

Hydroderm Ridge Filler And Nail Repair 8ml

دسته بندی : مراقبت ناخن
ویژگی ها

کاملا گیاهی

حاوی بیوتین و ویتامین A

افزایش دهنده جلوه لاک ناخن

صاف کننده و یکنواخت کننده سطح ناخن

پر کننده و ترمیم کننده خطوط و ناهمواری‌های سطح ناخن

105,400 تومان

محلول ترمیم کننده ناخن هیدرودرم، کاملا گیاهی بوده و پر کننده و ترمیم ‌کننده سطح ناخن است. این محصول حاوی کمپلکس ترمیم کننده گلوکونات روی، گلوکونات منگنز و عصاره جلبک سبز بوده که اثرات مفیدی را روی ناخن اعمال می‌کند. گلوکنات منگنز موجود در این محصول از کندی رشد ناخن جلوگیری کرده و گلوکونات روی نیز حکم ترمیم کنندگی دارد و از گوشه‌ کردن ناخن و لکه‌های سفید روی ناخن و همچنین از رشد باکتری‌ها در ترمیم سریع زخم‌های ناخن جلوگیری می‌کند و جلبک سبز موجود در این محصول سرشار از ویتامین‌های B بوده و به ترمیم و بازسازی و رشد ناخن سرعت می‌بخشد. ژل آلوئه ورا به کمک آنزیم‌های موجود در ساختار خود سلول‌های مرده را از سطح پوست و ناخن می‌زداید و به جذب و نگهداری اکسیژن کمک می‌کند. این محصول با عنوان ترمیم‌ کننده ناخن و تمام ویژگی‌هایی که دارد برای افرادی که ناخن‌هایشان به مراقبت احتیاج دارد مناسب است.

‌ویژگی‌های خاص:

-افزایش انعطاف پذیری و استحکام ناخن

-صاف کننده و یکنواخت کننده سطح ناخن

-افزایش چسبندگی لاک به ناخن و جلوه دهنده لاک

-پر کننده و ترمیم کننده خطوط و ناهمواری‌های سطح ناخن

-حاوی کمپلکس ترمیم کننده گلوکونات روی، گلوکونات منگنز و عصاره جلبک سبز

-محتوی عصاره گیاهی ضد باکتری و ضد قارچ به منظور حفظ سلامت و شادابی ناخن

نحوه مصرف: ابتدا سطح ناخن‌ها را کاملا تمیز نموده و کلیه آثار به جای مانده از لاک و یا سایر فرآورده‌های ناخن به ویژه ترکیبات روغنی را پاک نمایید. سپس به کمک برس یک لایه از فرآورده را بر روی تمام سطح ناخن مالیده و اجازه دهید تا محلول کاملا خشک گردد. چنانچه در سطح ناخن فرورفتگی و خطوط عمیق وجود دارد مصرف را به روش قبلی مجددا تکرار نمایید.

ترکیبات: بوتیل استات، اتیل استات، نیتروسلول فتالیک انهایدراید، تری ملیتیک انهایدراید، گلیکول کو پلیمر، استیل تری بوتیلن سیترات، ایزو پروپیل الکل، آکریلات کوپلیمر، استئارال کونیوم هکتوریت، بنزوفنون بنزو فنون۳، دایمتیکون، روغن گل پامچال، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، نیترید برن، تالک، نایلون، عصاره جلبک سبز، گلوکونات زینک، گلوکونات منگنز، رتینیل پالمیتات، ژل آلوئه ورا، عصاره چای سبز، بیوتین، CI۷۷۴۹۹ ،CI۷۷۸۹۱ ،CI۷۷۴۹۱ ،CI۱۹۱۴۰

هشدار مصرف: از مالیدن این فرآورده بر روی لاک و یا سایر فرآورده‌های مراقبت از ناخن خودداری نمایید. این محصول فقط جهت مصرف خارجی می باشد.

عنوان مشخصه
برند هیدرودرم - Hydroderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس حیان
حجم 8 میلی لیتر
نوع محصول محلول
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی بیوتین، ویتامین A، آلوئه ورا، عصاره چای سبز، زینک گلوکونات
قابل استفاده برای ناخن
موارد مصرف تقویت رشد ناخن
ترکیبات بوتیل استات، اتیل استات، نیتروسلول فتالیک انهایدراید، تری ملیتیک انهایدراید، گلیکول کو پلیمر، استیل تری بوتیلن سیترات، ایزو پروپیل الکل، آکریلات کوپلیمر، استئارال کونیوم هکتوریت، بنزوفنون بنزو فنون۳، دایمتیکون، روغن گل پامچال، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، نیترید برن، تالک، نایلون، عصاره جلبک سبز، گلوکونات زینک، گلوکونات منگنز، رتینیل پالمیتات، ژل آلوئه ورا، عصاره چای سبز، بیوتین، CI۷۷۴۹۹ ،CI۷۷۸۹۱ ،CI۷۷۴۹۱ ،CI۱۹۱۴۰
روش مصرف ابتدا سطح ناخن‌ها را کاملا تمیز نموده و کلیه آثار به جای مانده از لاک و یا سایر فرآورده‌های ناخن به ویژه ترکیبات روغنی را پاک نمایید. سپس به کمک برس یک لایه از فرآورده را بر روی تمام سطح ناخن مالیده و اجازه دهید تا محلول کاملا خشک گردد. چنانچه در سطح ناخن فرورفتگی و خطوط عمیق وجود دارد مصرف را به روش قبلی مجددا تکرار نمایید.
هشدار مصرف از مالیدن این فرآورده بر روی لاک و یا سایر فرآورده‌های مراقبت از ناخن خودداری نمایید. این محصول فقط جهت مصرف خارجی می باشد.
محفظه نگهدارنده شیشه‌ای
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید