داروتو
تصویر  محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب لافارر ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب لافارر ۱۰۰ میلی لیتر

محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب لافارر ۱۰۰ میلی لیتر

La Farrerr Gentle Two-Phase Waterproof Eye & Lips Makeup Remover 100ml

ویژگی ها

سازگار با انواع پوست

مناسب چشم‌های حساس

بدون نیاز به آبکشی

نرم كنندگی و رطوبت رسانی پوست

پاک كنندگی سريع آرايش‌های ضد آب قوی

حاوی سدیم هیالورونات، عصاره گیاهان جوانه گندم، بابونه، پنیرک و خیار و روغن دانه سویا

549,800 تومان

چشم‌ها و لب‌ها یکی از اعضای حساس بدن ما هستند که باید توجه ویژه‌ای نسبت به مراقبت از آن‌ها داشته باشیم. یکی از روش‌های مراقبت از چشم، رعایت اصول صحیح پاک کردن آرایش چشم است که به شما کمک می‌کند از خطوط پنجه کلاغی و چین و چروک‌های ریز و درشت در امان بمانید. این روزها استفاده از لوازم آرایشی ضد آب رواج پیدا کرده است و این عامل می‌تواند آسیب زیادی به پوست زیر چشم و پلک وارد کند. محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب لافارر مناسب برای آرایش ضد آب چشم و لب حاوی سدیم هیالورونات، عصاره گیاهان جوانه گندم، بابونه، پنیرک و خیار، روغن دانه سویا، دکسپانتنول، آلانتوئین، دایمتیکون و سیکلوپنتاسیلوکسان می‌باشد که موجب نرم کنندگی، رطوبت رسانی پوست و پاک کنندگی سریع آرایش‌های ضد آب قوی می‌شود. همچنین این محصول برای چشم‌های حساس مناسب و با انواع پوست سازگار می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-از بین بردن مواد آرایشی ضد آب

-رطوبت رسان و تغذیه کننده

-غیر حساسیت زا

-بدون نیاز به آبکشی

-حاوی دکسپانتنول، آلانتوئین، دایمتیکون و سیکلوپنتاسیلوکسان

نحوه مصرف: ابتدا محصول را به خوبی تكان دهيد تا تبدیل به یک فاز شود سپس پنبه را به مقدار مناسبی از محصول آغشته نماييد و با ملايمت بر روی نواحی آرايش شده بكشيد.

ترکیبات: آب دیونیزه، سدیم لورویل سارکوزینات، پی ای جی-40 روغن کرچک هیدرولیز شده، سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون، پروپیلن گلیکول، سدیم هیالورونات، عصاره جوانه گندم، عصاره بابونه، عصاره پنیرک، عصاره خیار، دکسپانتنول، آلانتوئین، روغن دانه سویا، دی سدیم ا.د.ت.ا، فنوکسی اتانول، بنزوئیک اسید، کپریلیل گلیکول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری شود.

عنوان مشخصه
برند لافارر - La farrerr
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای بین المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول محلول
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی سدیم هیالورونات، عصاره گیاهان جوانه گندم، بابونه، پنیرک و خیار و روغن دانه سویا
قابل استفاده برای چشم و لب
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پاک کننده آرایش‌های ضد آب
ترکیبات آب دیونیزه، سدیم لورویل سارکوزینات، پی ای جی-40 روغن کرچک هیدرولیز شده، سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون، پروپیلن گلیکول، سدیم هیالورونات، عصاره جوانه گندم، عصاره بابونه، عصاره پنیرک، عصاره خیار، دکسپانتنول، آلانتوئین، روغن دانه سویا، دی سدیم ا.د.ت.ا، فنوکسی اتانول، بنزوئیک اسید، کپریلیل گلیکول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف ابتدا محصول را به خوبی تكان دهيد تا تبدیل به یک فاز شود سپس پنبه را به مقدار مناسبی از محصول آغشته نماييد و با ملايمت بر روی نواحی آرايش شده بكشيد.
هشدار مصرف از تماس محصول با پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید