داروتو
تصویر  محلول شستشوی لنزهای طبی و رنگی مولتی پلاس رنیو ۶۰ میلی لیتر
تصویر  محلول شستشوی لنزهای طبی و رنگی مولتی پلاس رنیو ۶۰ میلی لیتر

محلول شستشوی لنزهای طبی و رنگی مولتی پلاس رنیو ۶۰ میلی لیتر

Renu Multiplus Multi plus Fresh Lens Comfort 60ml

ویژگی ها

همراه با یک عدد جالنزی

پاک کننده و چرب کننده

مرطوب کننده و تمیز کننده

جهت از بین بردن روزانه پروتئین‌ها

شستشو دهنده و ضد عفونی کننده چند منظوره

احساس راحتی در چشم هنگام استفاده از لنزهای تماسی نرم

نگهداری کننده همه انواع لنزهای تماسی نرم شامل سیلیکون هیدروژل‌ها

در حال تامین

افرادی که از لنزهای تماسی چشم استفاده می‌کنند، باید همیشه محلول مخصوص آن را همراه خود داشته باشند تا زمانی که لنز را از چشم خود خارج می‌کنند، درون آن محلول بگذارند. محلول شستشوی لنزهای طبی و رنگی مولتی پلاس رنیو، از خشک شدن لنزها جلوگیری می‌کند و آن‌ها را تمیز نگه می‌دارد تا برای استفاده بعدی، دچار عفونت و خارش چشم نشوند. محلول شستشوی لنز رنیو لنزهای تماسی را تمیز و ضد عفونی کرده و رسوبات پروتئینی آن‌ها را از بین می‌برد. این محلول شستشو برای استفاده روزانه و به منظور راحتی و تازگی لنزها مناسب است.

‌ویژگی‌های خاص:

-پاک کننده و چرب کننده

-مرطوب کننده و تمیز کننده

-جهت از بین بردن روزانه پروتئین‌ها

-شستشو دهنده و ضد عفونی کننده چند منظوره

-احساس راحتی در چشم هنگام استفاده از لنزهای تماسی نرم

نحوه مصرف: ابتدا ۳ قطره از محلول را روی هر یک از لنزها ریخته و برای ۱۰ ثانیه آن‌ها را به آرامی مالش دهید. سپس به مدت ۵ ثانیه لنزها را با محلول کاملاً شستشو دهید. ظرف مخصوص لنزها را از محلول تازه پر کرده و لنزه را برای مدت ۴ ساعت درون آن قرار دهید. همواره از محلول تازه برای این کار استفاده نمایید.

ترکیبات: هيدرانيت (هیدروکسی آلکیل فسفونات) 0.03%، بوریک اسید، دی سدیم ادتات، پول اگزامین ۱%، سدیم بورات و سدیم کلراید، دایمد (پلی آمینو پروپیل بی گوآنید) به عنوان ماده نگهدارنده 0.0001 %

هشدار مصرف: در صورت استفاده روزانه از این محصول، نیازی به استفاده از پاک کننده‌های آنزیمی جداگانه نمی‌باشد. در صورتی که به هریک از اجزای تشکیل دهنده این فرآورده، آلرژی یا حساسیت دارید، از مصرف آن خودداری نمایید. همیشه بعد از هر بار مصرف، محلول داخل جا لنزی را دور بریزید. پس از مصرف محلول، درپوش بطری را محکم ببندید. این فرآورده را قبل از تاریخ انقضای درج شده روی جعبه و بطری مصرف نمایید. ۹۰ روز پس از باز کردن درپوش بطری، باقیمانده محلول را دور بریزید. از مصرف محلول پلمپ نشده یا محصولی که پلمپ آن آسیب دیده است، خودداری نمایید. 

عنوان مشخصه
برند رنیو - Renu
کشور سازنده ایتالیا
شرکت سازنده بوش اند لومب
حجم 60 میلی لیتر
نوع محصول محلول
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای لنز چشم
موارد مصرف مایع لنز
ترکیبات هيدرانيت (هیدروکسی آلکیل فسفونات) 0.03%، بوریک اسید، دی سدیم ادتات، پول اگزامین ۱%، سدیم بورات و سدیم کلراید، دایمد (پلی آمینو پروپیل بی گوآنید) به عنوان ماده نگهدارنده 0.0001 %
روش مصرف ابتدا ۳ قطره از محلول را روی هر یک از لنزها ریخته و برای ۱۰ ثانیه آن‌ها را به آرامی مالش دهید. سپس به مدت ۵ ثانیه لنزها را با محلول کاملاً شستشو دهید. ظرف مخصوص لنزها را از محلول تازه پر کرده و لنزه را برای مدت ۴ ساعت درون آن قرار دهید. همواره از محلول تازه برای این کار استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت استفاده روزانه از این محصول، نیازی به استفاده از پاک کننده‌های آنزیمی جداگانه نمی‌باشد. در صورتی که به هریک از اجزای تشکیل دهنده این فرآورده، آلرژی یا حساسیت دارید، از مصرف آن خودداری نمایید. همیشه بعد از هر بار مصرف، محلول داخل جا لنزی را دور بریزید. پس از مصرف محلول، درپوش بطری را محکم ببندید. این فرآورده را قبل از تاریخ انقضای درج شده روی جعبه و بطری مصرف نمایید. ۹۰ روز پس از باز کردن درپوش بطری، باقیمانده محلول را دور بریزید. از مصرف محلول پلمپ نشده یا محصولی که پلمپ آن آسیب دیده است، خودداری نمایید. 
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود. در دمای اتاق نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید