داروتو
تصویر  محلول پاک کننده آرایش آکنه زوم پوست‌های چرب فیس دوکس ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  محلول پاک کننده آرایش آکنه زوم پوست‌های چرب فیس دوکس ۲۵۰ میلی لیتر

محلول پاک کننده آرایش آکنه زوم پوست‌های چرب فیس دوکس ۲۵۰ میلی لیتر

Facedoux Acnesome Micellar Cleansing Water 250ml

دسته بندی : میسلار واتر
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب

پاک کننده آرایش صورت

فاقد پارابن و سولفات

دارای pH فیزیولوژیک و بدون نیاز به آبکشی

حاوی مواد پروبیوتیک جهت حفظ فلور طبیعی پوست

92,400 تومان

محلول پاک کننده آرایش آکنه زوم پوست‌های چرب فیس دوکس، نیاز به آبکشی ندارد و در موقعیت‌های حساس که دسترسی به آب وجود ندارد و یا اینکه فرد بیمار بستری شده است بهترین گزینه برای پاک کردن پوست است. مواد موثره همچون پور اوی در فرمولاسیون میسلار واتر آکنه زوم قابلیت کمک به کنترل چربی و کاهش سایز منافذ باز روی پوست را دارد. این میسلار به خوبی می‌تواند به شما در کاهش ضایعات روی پوست که ناشی از آکنه و افزایش سن است کمک کند. میسلار آکنه زوم می‌تواند به صورت عمیقی پاکسازی را انجام دهد که شما بتوانید مجددا با پوست تازه و تمیزی مواجه شده و سپس اقدام به بکارگیری محصولات ضد آکنه و یا ضد پیری و یا مرطوب کننده نمایید. ترکیبات این میسلار واتر بسیار آبرسان و ملایم بوده و به تسکین پوست‌های ملتهب و آکنه‌ای کمک می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-کنترل چربی و پاکسازی منافذ

-پاک کننده فاقد شوینده‌های گروه سولفور

-حاوی ترکیبات آبرسان و رطوب بخش پوست

-مهار کننده عوامل استرس زای ایجاد شده در پوست

-دارای اثرات تسکین دهنده طولانی مدت روی پوست تحریک شده

نحوه مصرف: یک تکه پد یا پنبه آرایشی را به محلول پاک کننده فیس دوکس آغشته کرده و به آرامی روی پوست خود بکشید. پس از پاک کردن پوست نیازی به آبکشی مجدد پوست ندارید.

ترکیبات: آب دیونیزه، گلیسیرین، پروپیلن گلایکول، تریدست-9، پی ایی جی هیدروژنیتد کستر اویل، پلی سوربات 20، سدیم لائوریل سارکوزینات، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، اوپونتیا فیکوس اندیکا استم اکستراکت و گلیسیرین و فنوکسی اتانول و آب، متیل گلوست- 20 ، پیستاسیا گام ولسیتین و گلیسیرین و الکل و آب، پنتول، اسانس مجاز کازمتیکس، ا د ت آ تترا سدیم

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند فیس دوکس - Facedoux
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
به سفارش البرز تجارت یگانه
تحت لیسانس سوئیس
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول میسلار واتر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی مواد پروبیوتیک
فاقد پارابن و سولفات
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب و آکنه دار
موارد مصرف پاک کننده آرایش صورت
ترکیبات آب دیونیزه، گلیسیرین، پروپیلن گلایکول، تریدست-9، پی ایی جی هیدروژنیتد کستر اویل، پلی سوربات 20، سدیم لائوریل سارکوزینات، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، اوپونتیا فیکوس اندیکا استم اکستراکت و گلیسیرین و فنوکسی اتانول و آب، متیل گلوست- 20 ، پیستاسیا گام ولسیتین و گلیسیرین و الکل و آب، پنتول، اسانس مجاز کازمتیکس، ا د ت آ تترا سدیم
روش مصرف یک تکه پد یا پنبه آرایشی را به محلول پاک کننده فیس دوکس آغشته کرده و به آرامی روی پوست خود بکشید. پس از پاک کردن پوست نیازی به آبکشی مجدد پوست ندارید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید