داروتو

مسواک آنتی باکتریال برس نرم ایپوچ

Epoch Antibac Soft Toothbrush

دسته بندی : مسواک
ویژگی ها

برس نرم

دارای درپوش

آنتی باکتریال

دسته PP,TPR

برس منوفلامنت ۶۱۰

تمیز کننده فواصل دندانی

قابلیت بالا در تمیز کردن دندان‌ها

دسترسی به فضای پشت دندان‌های التهابی

دارای سر متناسب برای حرکت آسان در دهان

در حال تامین

مسواک آنتی باکتریال برس نرم ایپوچ دارای الیاف با قدرت مناسب است و قادر است جرم، باکتری و پلاک روی دندان‌ها را پاک نماید. این محصول دارای برس کوچک است، بنابراین به راحتی به پشت دندان و قسمت کناری آن‌ها دسترسی پیدا می‌کند. علاوه بر این، دارای دسته‌ای مناسب و بلند است و می‌توان به وسیله‌ی آن دندان‌های انتهایی دهان را هم پاکسازی نمود. از بارز ترین ویژگی‌های مسواک ایپوچ می‌توان به خاصیت آنتی باکتریال آن اشاره نمود. این مسواک با داشتن خاصیت ضد میکروبی و ضد باکتریایی، به مدت سه ماه از رشد و تکثیر میکروارگانیسم‌ها در برس مسواک جلوگیری می‌کند، بنابراین با خیال راحت می‌توانید از این مسواک استفاده نمایید.

‌ویژگی‌های خاص:

-برس منوفلامنت ۶۱۰

-تمیز کننده فواصل دندانی

-دسترسی راحت به کلیه دندان‌ها

-قابلیت بالا در تمیز کردن دندان‌ها

-دارای سر متناسب برای حرکت آسان در دهان

نحوه مصرف: مسواک را در زاویه ۴۵ درجه با خط لثه قرار دهید و با ضربه‌های کوتاه و آرام (حالتی شبیه لرزش) مسواک بزنید. مسواک را به آرامی روی دندان‌ها بالا و پایین ببرید، (حرکت عمودی یا دورانی) و به صورت افقی روی دندان‌ها را مسواک نزنید. سطح داخلی و خارجی دندان‌ها و همچنین سطوح جویدن و زبان را به خوبی با مسواک تمیز کنید. بعد از مسواک زدن، مسواک را به خوبی با آب بشویید تا خمیر دندان و باقیمانده غذاها از لابلای آن خارج شود.

ترکیبات: دسته و پایه برس از جنس پلی پروپیلن با گرید خوراکی، برس فیلامنت از جنس پلی آمید با گرید خوراکی، بست فلزی (آلومینیوم)، رنگ مجاز خوراکی

هشدار مصرف: هر ۳ ماه یکبار مسواک خود را تعویض کنید. با مسواک زدن روزی ۲ بار به مدت ۲ تا ۳ دقیقه به همراه استفاده از نخ دندان از پوسیدگی دندان و ابتلا به بیماری‌های لثه جلوگیری نمایید.

عنوان مشخصه
برند ایپوچ - Epoch
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده طنین بهداشت پارس
به سفارش پیشگامان سلامت میهن
نوع محصول مسواک
جنسیت مصرف عمومی
قابل استفاده برای دندان
مناسب برای نگهداری دندان
میزان زبری برس نرم
ترکیبات دسته و پایه برس از جنس پلی پروپیلن با گرید خوراکی، برس فیلامنت از جنس پلی آمید با گرید خوراکی، بست فلزی (آلومینیوم)، رنگ مجاز خوراکی
روش مصرف مسواک را در زاویه ۴۵ درجه با خط لثه قرار دهید و با ضربه‌های کوتاه و آرام (حالتی شبیه لرزش) مسواک بزنید. مسواک را به آرامی روی دندان‌ها بالا و پایین ببرید، (حرکت عمودی یا دورانی) و به صورت افقی روی دندان‌ها را مسواک نزنید. سطح داخلی و خارجی دندان‌ها و همچنین سطوح جویدن و زبان را به خوبی با مسواک تمیز کنید. بعد از مسواک زدن، مسواک را به خوبی با آب بشویید تا خمیر دندان و باقی مانده غذاها از لابلای آن خارج شود.
هشدار مصرف هر ۳ ماه یکبار مسواک خود را تعویض کنید. با مسواک زدن روزی ۲ بار به مدت ۲ تا ۳ دقیقه به همراه استفاده از نخ دندان از پوسیدگی دندان و ابتلا به بیماری‌های لثه جلوگیری نمایید.
شرایط نگهداری از وارد آوردن فشار بیش از حد به برس مسواک خودداری نمایید. در جای خشک نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید