داروتو
تصویر  مسواک ایمپلنت و ارتودنسی تپه
تصویر  مسواک ایمپلنت و ارتودنسی تپه
تصویر  مسواک ایمپلنت و ارتودنسی تپه

مسواک ایمپلنت و ارتودنسی تپه

Tepe Implant/Orthodontic Brush Toothbrush

دسته بندی : مسواک
ویژگی ها

برس نرم

گردن بلند و نازک برای دسترسی بهتر

پاکسازی اطراف دندان‌های ایمپلنت شده

برس بسیار باریک برای دسترسی بهتر در مناطق باریک

بهینه شده برای تمیز کردن در امتداد ایمپلنت و بریس

پاکسازی اطراف براکت‌ها و زیر بریج‌ها در دندان‌های ارتودنسی شده

در حال تامین

ارتودنسی راهی برای ردیف کردن دندان‌ها و رفع ناهنجاری‌های فک و دندان است که سبب ظاهر زیبا تر و نظم بیشتر دندان‌ها خواهد شد. رسیدگی و رعایت بهداشت دهان و دندان در زمان ارتودنسی اهمیت بیشتری دارد، چرا که در این زمان دندان‌ها بیشتر در معرض پوسیدگی قرار دارند پس اگر قصد دارید دوره ارتودنسی موفقی را سپری کنید و پس از آن دندان‌های سالم و منظم داشته باشید لازم است که در این دوران نیز از رسیدگی به دندان و مسواک زدن غافل نشوید. مسواک ایمپلنت و ارتودنسی تپه دارای رشته‌های نرم در دو ردیف، یک سر برس بسیار باریک و یک گردن باریک و بلند است که دسترسی و تمیز کردن در امتداد ایمپلنت‌ها و سیم‌های ارتودنسی را تسهیل می‌کند. سر بسیار باریک مسواک امکان دسترسی بهتر در مناطق باریک را فراهم می‌کند. گردن این مسواک ارتودنسی و ایمپلنت برای دسترسی بهتر می‌تواند در آب گرم زاویه داشته باشد. این برس برای تمیز کردن در امتداد ایمپلنت و بریس بهینه شده است.

‌ویژگی‌های خاص:

-برس بسیار باریک برای دسترسی بهتر در مناطق باریک

-بهینه شده برای تمیز کردن در امتداد ایمپلنت و بریس

-گردن بلند و نازک برای دسترسی بهتر

-پاکسازی اطراف دندان‌های ایمپلنت شده

-پاکسازی اطراف براکت‌ها و زیر بریج‌ها در دندان‌های ارتودنسی شده

نحوه مصرف: مسواک خود را با زاویه ۴۵ درجه روی شیار لثه قرار دهید. ۲ یا ۳ دندان را هم زمان با هم مسواک بزنید. مسواک را از لثه به سمت لبه دندان حرکت دهید. برای مسواک زدن قسمت‌های پشت دندان‌های پیشین بالا و پایین مسواک را بطور عمودی بگیرید. سر مسواک را به بالا و پایین حرکت دهید با استفاده از سر مسواک و ایجاد حرکت ملایم بالا و پایین، پشت این دندان‌ها را تمیز کنید.

هشدار مصرف: از وارد کردن فشار بیش از حد به برس مسواک خودداری نمایید. از جویدن فرچه‌های مسواک اجتناب نمایید. ۳ ماه پس از استفاده مسواک را تعویض نمایید.

عنوان مشخصه
برند تپه - Tepe
کشور سازنده سوئد
شرکت سازنده تپه
شرکت وارد کننده تجهیزات دانیال روژ
نوع محصول مسواک
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای دندان
مناسب برای نگهداری دندان
روش مصرف مسواک خود را با زاویه ۴۵ درجه روی شیار لثه قرار دهید. ۲ یا ۳ دندان را هم زمان با هم مسواک بزنید. مسواک را از لثه به سمت لبه دندان حرکت دهید. برای مسواک زدن قسمت‌های پشت دندان‌های پیشین بالا و پایین مسواک را بطور عمودی بگیرید. سر مسواک را به بالا و پایین حرکت دهید با استفاده از سر مسواک و ایجاد حرکت ملایم بالا و پایین، پشت این دندان‌ها را تمیز کنید.
هشدار مصرف از وارد کردن فشار بیش از حد به برس مسواک خودداری نمایید. از جویدن فرچه‌های مسواک اجتناب نمایید. ۳ ماه پس از استفاده مسواک را تعویض نمایید.
شرایط نگهداری در جای خشک نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید