داروتو
تصویر  موچین انبری دکمه دار تیتانیوم فیشر

موچین انبری دکمه دار تیتانیوم فیشر

Fisher Eyebrow Tweezers Titanium Series

دسته بندی : موچین و قیچی
ویژگی ها

باکیفیت

بادوام

تمام استیل

خوش دست

قابل شستشو

جای دست راحت

ایده‌آل برای پیرایش ابرو

در حال تامین

داشتن یک موچین حرفه‌ای برای زیبایی ابروها و صورت یک بانو بسیار بااهمیت است و در هیچ ست آرایشی ممکن نیست که جای این ابزار بسیار کاربردی خالی باشد. شرکت فیشر در سری تیتانوم خود یک موچین بسیار خوش دست و حرفه‌ای را معرفی کرده است که دارای جای انگشت برای راحتی هر چه بیشتر مصرف کننده می‌باشد. همین جای انگشت کاربرد این موچین را بسیار راحت ‌تر و کاربردی تر کرده است. موچین انبری دکمه دار تیتانیوم فیشر دارای طراحی بسیار مناسب و لبه تیز برای اصلاح ریز ترین موها و بالاتر بردن دقت در نظر گرفته شده است. وقتی ‌که موچین را در جهت رویش موهای ابرو به حرکت درآورید، متوجه عملکرد دقیق و تمیز آن خواهید شد. با کمترین فشار موهای ریز ابرو را می‌گیرد و از ریشه به بیرون می‌کشد. تیغه‌های موچین از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند. این موچین با سری نازک و عملکرد عالی به‌ راحتی در دست بانوان جا می‌شود و قابلیت شستشوی مداوم را دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-تمام استیل

-خوش دست

-قابل شستشو

-جای دست راحت

-ایده‌آل برای پیرایش ابرو

نحوه مصرف: ابتدا موهای ابروی خود را مرتب کنید و با یک دست پوست را بکشید و با دست دیگر موچین را بگیرید، با این روش درد کمتری تحمل می‌کنید، سپس در جهت رشد مو، موها را بکنید. با استفاده از یک برس مو، موهای زائد را از روی صورت خود بردارید تا متوجه باقی موها شوید. در انتها با یک قیچی مناسب ابرو، ابروها را قیچی کنید و در آخر با استفاده از تیغ زیر ابرو را اصلاح کنید.

هشدار مصرف: برای جلوگیری از هرگونه آسیب و عفونت پس از برداشتن ابروها توسط موچین باید این ابزار استریل باشد و برای این کار می‌توانید از مواد ضد عفونی کننده مانند الکل بر روی نوک موچین‌ استفاده کنید و آن را تمیز کنید. برای برداشتن ابرو‌ها بدون ایجاد درد و آسیب می‌توانید ابروها را توسط کمی شیر پاک‌ کن، ژل بی حس کننده، لوسیون و یا روغن نرم کنید تا با این کار فولیکول موهای ابرو نرم شوند و به راحتی از ریشه دربیایند و دردی را احساس نکنید. بلافاصله بعد از حمام اقدام به برداشتن ابروها کنید، زیرا بعد از حمام منافذ پوست باز هستند و برداشتن موهای ابرو راحت ‌تر خواهد بود.

عنوان مشخصه
برند فیشر - Fisher
کشور سازنده آلمان
نوع محصول موچین
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
جنس استیل ضد زنگ
قابل استفاده برای ابرو
موارد مصرف برداشتن موهای ابرو
روش مصرف ابتدا موهای ابروی خود را مرتب کنید و با یک دست پوست را بکشید و با دست دیگر موچین را بگیرید، با این روش درد کمتری تحمل می‌کنید، سپس در جهت رشد مو، موها را بکنید. با استفاده از یک برس مو، موهای زائد را از روی صورت خود بردارید تا متوجه باقی موها شوید. در انتها با یک قیچی مناسب ابرو، ابروها را قیچی کنید و در آخر با استفاده از تیغ زیر ابرو را اصلاح کنید.
هشدار مصرف برای جلوگیری از هرگونه آسیب و عفونت پس از برداشتن ابروها توسط موچین باید این ابزار استریل باشد و برای این کار می‌توانید از مواد ضد عفونی کننده مانند الکل بر روی نوک موچین‌ استفاده کنید و آن را تمیز کنید. برای برداشتن ابرو‌ها بدون ایجاد درد و آسیب می‌توانید ابروها را توسط کمی شیر پاک‌ کن، ژل بی حس کننده، لوسیون و یا روغن نرم کنید تا با این کار فولیکول موهای ابرو نرم شوند و به راحتی از ریشه دربیایند و دردی را احساس نکنید. بلافاصله بعد از حمام اقدام به برداشتن ابروها کنید، زیرا بعد از حمام منافذ پوست باز هستند و برداشتن موهای ابرو راحت ‌تر خواهد بود.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید