داروتو
تصویر  موکن و بند انداز دستی ۳ فنره مروارید
تصویر  موکن و بند انداز دستی ۳ فنره مروارید
تصویر  موکن و بند انداز دستی ۳ فنره مروارید

موکن و بند انداز دستی ۳ فنره مروارید

Morvarid Epilady

دسته بندی : آرایشی
ویژگی ها

سه فنر قوی

ضد آب

عدم نیاز به برق و باتری

بدون نیاز به تعویض نخ یا بند

قابل شستشو و تمیز کردن آسان

از بین بردن تمام موهای بدن حتی موهای ریز

استفاده آسان و سریع بدون نیاز به کمک دیگران

در حال تامین

بند انداختن یکی از قدیمی ترین شیوه‌های از بین بردن موهای زائد صورت است. این شیوه که بصورت دستی و تنها با استفاده از نخ انجام می‌شود، موها را از ریشه می‌کند و بعد از استفاده‌ی طولانی ‌مدت رشد موهای صورت را کمتر می‌کند. موکن‌های فنری اخیرا وارد بازار شده اند و توانسته اند در مدت کوتاهی خانم‌ها را مجذوب خود نمایند. در بین تمام مدل‌های بند انداز دستی فنری و یا موکن فنری نیز باید مدل سه فنره را یکی از بهترین‌ها دانست. این مدل از موکن‌ها علاوه بر سریع تر از بین بردن موها، دارای دسته قیچی مانندی است که استفاده از آن را آسان می‌کند. موکن و بند انداز دستی ۳ فنره مروارید، یک وسیله کارآمد برای حذف موهای زائد است. یک محصول با کیفیت عالی ایرانی که خیال شما را آسوده نگه می‌دارد. عملکرد موکن دستی مروارید به این گونه است که موها بین فنر تعبیه شده این وسیله گیر کرده و از ریشه کنده می‌شوند و حتی کوتاه ترین و ریز ترین موها را به راحتی از ریشه جدا کرده و پوست را نرم و عاری از هرگونه پرز می‌کند. این محصول برای پشت لب، چانه، پیشانی و … مناسب است و برخلاف بند اندازهای برقی به پوست هیچ فشاری نمی‌آورد.

‌ویژگی‌های خاص:

-عدم نیاز به برق و باتری

-بدون نیاز به تعویض نخ یا بند

-قابل شستشو و تمیز کردن آسان

-از بین بردن تمام موهای بدن حتی موهای ریز

-استفاده آسان و سریع بدون نیاز به کمک دیگران

نحوه مصرف: قبل از استفاده بهتر است صورت یا محلی که می‌خواهید موهای آن را اپیلیدی کنید شسته تا مواد آرایشی آن از بین برود سپس به طور کامل آن را خشک کنید به نحویکه موها خیس نباشد تا به یکدیگر بچسبد. حال کافیست فنرهای روی موکن را روی پوست در محل مورد نظرتان گذاشت و دسته‌ها را شبیه قیچی فشار دهید و رها کنید. بعد از اینکار موها به لای فنرها رفته و به راحتی از پوست جدا خواهند شد. کافیست چند مرتبه اینکار را انجام دهید تا موهای یک قسمت از پوست از بین برود و پوستی لطیف و شاداب داشته باشید.

عنوان مشخصه
برند مروارید - Morvarid
کشور سازنده ایران
نوع محصول موچین
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای صورت
موارد مصرف از بین بردن موهای زائد
روش مصرف قبل از استفاده بهتر است صورت یا محلی که می‌خواهید موهای آن را اپیلیدی کنید شسته تا مواد آرایشی آن از بین برود سپس به طور کامل آن را خشک کنید به نحویکه موها خیس نباشد تا به یکدیگر بچسبد. حال کافیست فنرهای روی موکن را روی پوست در محل مورد نظرتان گذاشت و دسته‌ها را شبیه قیچی فشار دهید و رها کنید. بعد از اینکار موها به لای فنرها رفته و به راحتی از پوست جدا خواهند شد. کافیست چند مرتبه اینکار را انجام دهید تا موهای یک قسمت از پوست از بین برود و پوستی لطیف و شاداب داشته باشید.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید