داروتو
شون نرم کننده قوی عصاره جنسینگ وکراتین   میل400
شون نرم کننده قوی عصاره جنسینگ وکراتین   میل400

نرم کننده موی سر خیلی قوی جینسینگ و کراتین شون ۴۰۰ میلی لیتر

Schon Ultra Rich Conditioner With Ginseng Extract 400ml

دسته بندی : نرم‌کننده‌
ویژگی ها

مناسب برای موهای رنگ شده و آسیب دیده

جلوگیری از گره خوردگی موها

حاوی مواد آنتی اکسیدان و مغذی

ایجاد رطوبت رسانی و درخشندگی موها

بهره گیری از خواص جینسینگ و کراتین هیدرولیز شده

در حال تامین

نرم کننده موی سر خیلی قوی جینسینگ و کراتین شون، حاوی عصاره هیدرولیز شده جنسینگ و کراتین بوده و لطافت بی نظیری را برای موها به ارمغان می‌آورد. همچنین دارای مواد مغذی است و موجب تغذیه و تقویت تارهای مو می‌گردد. پس از استفاده از این نرم کننده لایه‌ای محافظ بر روی مو قرار گرفته و از مو در برابر هر گونه عوامل مخرب محافظت خواهد کرد. همچنین پروتئین را به مو و پوست سر می‌رساند و موجب افزایش نرمی و درخشندگی موها خواهد شد. نرم کننده قوی عصاره جنسینگ و کراتین شون باعث تثبیت رنگ موهای شما نیز می‌شود و آسیب دیدگی و شکنندگی موهای رنگ شده را کاهش می‌دهد. علاوه بر این رطوبت مورد نیاز موها را تامین کرده و از خشکی موها جلوگیری خواهد کرد. این نوع نرم کننده برای موهای خشک و دهیدراته بسیار مناسب است و زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی عصاره هیدرولیز شده جنسینگ و کراتین

-تامین رطوبت مورد نیاز موها

-جلوگیری از خشکی مجدد موها

-تثبیت رنگ موها

-صاف کننده

-کاهش دهنده آسیب دیدگی و شکنندگی موهای رنگ شده

-افزایش نرمی و درخشندگی موها

-حاوی پروتئین و مواد مغذی

-ایجاد لایه‌ای محافظ بر روی مو

-تقویت کننده و تغذیه کننده مو

نحوه مصرف: پس از شستشوی مو با شامپوی مناسب، مقداری از نرم کننده را بر روی ساقه موهای خود بریزید و با حرکاتی ملایم ماساژ دهید. پس از ۲ الی ۳ دقیقه به خوبی آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب، سدیم لورت سولفات، آمونیوم لورت سولفات، آمونیوم لوریل سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، PEG-۱۵۰ دی استئارات، کوکامید DEA، لوریل گلوکوزید، بوتیلن گلیکول، کراتین هیدرولیز شده، پلی کواترنیوم-۱۰، PEG-۱۲ دایمتیکون، عصاره ریشه جینسینگ، گلیسیرین، دی سدیم EDTA، سولفات سدیم، عطر، کارامل، اسید سیتریک، بنز ایزو تیازولینون، متیل ایزو تیازولینون، بنزیل سالیسیلات، هگزیل سینامال، آلفا ایزو متیل یونون

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند شون - Schon
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 400 میلی لیتر
نوع محصول نرم کننده
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره هیدرولیز شده جنسینگ و کراتین، پروتئین، مواد مغذی
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای آسیب دیده و رنگ شده
موارد مصرف ترمیم‎ کننده و نرم کننده مو
ترکیبات آب، الکل ستیل، الکل استریل، بنتریمونیوم کلراید، ستریمونیوم کلراید، عصاره ریشه گیاه جینسینگ، کراتین هیدرولیز شده، سیلیکون کوا ترنیوم-۱۸، عطر، کارامل، سیتریک اسید، بنزیزوتیازازولینون، متیل ایزو تیازولینون، بنزیل سالیسیلات، هگزیل کلینامال، لینالول، لیمونن، آلفا ایزومتیلینون
روش مصرف پس از شستشوی مو با شامپوی مناسب، مقداری از نرم کننده را بر روی ساقه موهای خود بریزید و با حرکاتی ملایم ماساژ دهید. پس از ۲ الی ۳ دقیقه به خوبی آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز ۱۳۳۴۸۶۰۴۹۵۶۸۰۴۱۲
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید