داروتو
تصویر  نوار بهداشتی اولترا سایز خیلی بزرگ مولپد ۷ عددی
تصویر  نوار بهداشتی اولترا سایز خیلی بزرگ مولپد ۷ عددی

نوار بهداشتی اولترا سایز خیلی بزرگ مولپد ۷ عددی

Molped Ultra X Large Sanitary Pad 7pcs

دسته بندی : نوار بهداشتی
ویژگی ها

سایز خیلی بزرگ

بال‌های پهن

عبور دهنده هوا

دارای شکل متناسب با بدن

بسیار نازک با قدرت جذب بالا

دارای سطح خارجی نرم و پنبه‌ای

جذب سریع مایع توسط سطح محافظ

در حال تامین

نوار بهداشتی اولترا سایز خیلی بزرگ مولپد با دارا بودن سطح خارجی نرم و پنبه‌ای مانند خود، موجب راحتی پوست در طول روز می‌شود. این نوار بهداشتی مشبک دارای منفاذ عبور دهنده هوا بوده و بدین صورت از تعریق و یا سوزش پوست جلوگیری می‌نماید. از دیگر نکات مثبت نوار بهداشتی مولپد جذب سریع مایع توسط سطح محافظ است. این نوار بهداشتی بیشترین محافظت و حداکثر خشکی در طول روز را دارد. از این رو برای استفاده در مجالس مهمانی و سفر بسیار توصیه می‌شود. همچنین بال‌های پهن نوار بهداشتی در برگیرنده تمامی سطح لباس زیر بوده و بیشترین راحتی با شکل منحصر به فرد و متناسب با بدن را برای فرد ایجاد می‌کند. در طول عادت ماهانه، به محض این که نوار بهداشتی شما کثیف شد، آن را عوض کنید. در صورت عدم تعویض نوار بهداشتی برای مدت طولانی، اکسیژن رسانی کم می‌شود و شرایط برای رشد و نمو باکتری‌ها در ناحیه تناسلی مهیا می‌شود. این باکتری‌های بیماری زا، وارد مهبل شده و مشکلات عفونی را برای شما ایجاد می‌کنند. همچنین در طی دوران قاعدگی توصیه می‌شود از لباس‌های زیر نخی و پنبه‌ای استفاده شود، زیرا لباس زیر نخی، کمتر بوی نامطبوع می‌گیرد، هوا به راحتی از آن عبور می‌کند، درجه حرارت بدن را تعدیل می‌کند و شرایط راحتی را برای فعالیت‌های جسمانی فرد در این دوران فراهم می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-بال‌های پهن

-عبور دهنده هوا

-حداکثر خشکی در طول روز

-دارای سطح خارجی نرم و پنبه‌ای

-جذب سریع مایع توسط سطح محافظ

نحوه مصرف: لایه محافظ سطح چسبنده را از روی نوار بهداشتی جدا کنید. سپس آن را از طرف چسبنده، به نحوی که باله‌ها در کناره‌ها قرار گیرند روی لباس زیر خود بگذارید. باله‌های نوار بهداشتی خیلی بزرگ مولپد را به طرف زیر لباس زیر خود تا کرده و به دو طرف بچسبانید.

ترکیبات: کاغذ ایرلید، پودر جاذب (سدیم پلی آکریلات)، فیلم پلی اتیلن، لایه عبور دهنده و توزیع کننده (ایرلید)، فیلم پلی اتیلن مشبک، چسب حرارتی(هیدرو کربن استایرن، کوپلیمر ورزین)، کاغذ سیلیکونی

هشدار مصرف: نوارهای بهداشتی استفاده شده را در سطل آشغال بیاندازید، هرگز آن‌ها را در توالت نیاندازید.

عنوان مشخصه
برند مولپد - Molped
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده حیات ساغلیک ارونلری
تحت لیسانس ترکیه
نوع محصول نوار بهداشتی
تعداد 7
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
سایز خیلی بزرگ
ترکیبات کاغذ ایرلید، پودر جاذب (سدیم پلی آکریلات)، فیلم پلی اتیلن، لایه عبور دهنده و توزیع کننده (ایرلید)، فیلم پلی اتیلن مشبک، چسب حرارتی(هیدرو کربن استایرن، کوپلیمر ورزین)، کاغذ سیلیکونی
روش مصرف لایه محافظ سطح چسبنده را از روی نوار بهداشتی جدا کنید. سپس آن را از طرف چسبنده، به نحوی که باله‌ها در کناره‌ها قرار گیرند روی لباس زیر خود بگذارید. باله‌های نوار بهداشتی خیلی بزرگ مولپد را به طرف زیر لباس زیر خود تا کرده و به دو طرف بچسبانید. در نهایت پس از استفاده از نوار بهداشتی آن را در سطل آشغال بریزید.
هشدار مصرف نوارهای بهداشتی استفاده شده را در سطل آشغال بیاندازید، هرگز آن‌ها را در توالت نیاندازید.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید