داروتو
تصویر  نوار تست قند خون پرفورما اکیو چک ۵۰ عددی
تصویر  نوار تست قند خون پرفورما اکیو چک ۵۰ عددی

نوار تست قند خون پرفورما اکیو چک ۵۰ عددی

Accu-Chek Performa Test Strips 50pcs

ویژگی ها

قابلیت جذب سریع

مناسب تست توسط شخص

مناسب اندازه گیری گلوکز خون

عدم اختلال در سیستم گردش خون

عدم احساس درد در نوک انگشتان به هنگام استفاده

در حال تامین

یکی از مشکلاتی که امروزه به بیماری شایع تبدیل شده، دیابت است. تغذیه، دارو و ورزش راه‎‌های مختلفی هستند که همه‌ی آن‌ها در کنار هم می‌توانند به کنترل و دربرخی موارد به درمان دیابت بپردازند. اما تمام این روش‌ها بدون اندازه‌گیری قند خون امکان ‌پذیر نیست. با اندازه‌گیری میزان قند خود می‌توانید به معیاری مناسب برای میزان تغذیه، ورزش و دارو برسید. بسته‌ی نوار تست قند خون پرفورما اکیو چک، حاوی ۵۰ عدد نوار است. برای اندازه‌گیری قند خون باید حداقل ۰.۶ میکرو لیتر از خون بدن را توسط سوزن مخصوص، روی نوار تست قرار داد. با گذاشتن این نوار در دستگاه‌های پرفورما که توسط شرکت آکیو چک تولید شده، می‌توان به میزان قند خون پی برد.

ویژگی‌های خاص:

-قابلیت جذب سریع

-برای اندازه گیری گلوکز خون

-مناسب برای تست توسط شخص

-عدم اختلال در سیستم گردش خون

-عدم احساس درد در نوک انگشتان به هنگام استفاده

نحوه مصرف: برای استفاده از نوار پرفورما ابتدا دست‌ها را شسته و کاملا خشک نمایید. دقت داشته باشید که با دست خیس و آغشته به الکل به نوارهای تست دست نزنید زیرا باعث فاسد شدن نوارهای تست شما می‌شود. در جعبه نوار را ببندید تا از وارد شدن رطوبت به داخل جعبه نوار جلوگیری نمایید. نوار را داخل دستگاه قرار دهید. توجه داشته باشید که نوارهای پرفورما دیگر نیازی به کد گذاری از طریق کد چیپ را ندارد. در دستگاه پرفورما فقط یکبار در ابتدا یک کد چیپ مشکی داخل دستگاه قرار می‌دهید و دیگر با تعویض نوار، نیازی به تعویض کد چیپ ندارید و بعد از آن علامت چشمک زن قطره خون نمایش داده می‌شود که می‌توانید قطره خون را لبه نوار بگیرید (توجه داشته باشید که نمونه خون را بالا و پایین نوار قرار ندهید و فقط لبه نوار قرار دهید). نوار با قدرت کششی که دارد، نمونه را جذب کرده و بعد از ۵ ثانیه نتیجه را می‌‌توانید مشاهده نمایید.

هشدار مصرف: نوارها را فقط در ظرف خود نگهداری كنید و با دست‌های كاملا عاری از رطوبت و خشک بردارید و پس از برداشتن درب ظرف را ببندید. نوار را به هنگام وارد كردن به داخل دستگاه خم نكنید. نوار باید كاملا مسطح روی دستگاه قرار بگیرد. گرما، سرما و رطوبت می توانند از طریق تاثیر بر نوار تست باعث ایجاد تغییر در نتیجه آزمایش شوند. هنگام قرار دادن قطره خون روی نوار تست آن را پخش نكنید و دست خود را روی نوار فشار ندهید. نوارهای تست استفاده شده را كنار نوارهای استفاده شده قرار ندهید. از نوارهای تست فقط در مهلت تاریخ مصرف آن‌ها استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند اکیوچک - Accu-Chek
کشور سازنده آمریکا
شرکت سازنده Roche
شرکت وارد کننده درمان یاب
نوع محصول نوار قند خون
تعداد 50
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف اندازه گیری گلوکز خون
روش مصرف برای استفاده از نوار پرفورما ابتدا دست‌ها را شسته و کاملا خشک نمایید. دقت داشته باشید که با دست خیس و آغشته به الکل به نوارهای تست دست نزنید زیرا باعث فاسد شدن نوارهای تست شما می‌شود. در جعبه نوار را ببندید تا از وارد شدن رطوبت به داخل جعبه نوار جلوگیری نمایید. نوار را داخل دستگاه قرار دهید. توجه داشته باشید که نوارهای پرفورما دیگر نیازی به کد گذاری از طریق کد چیپ را ندارد. در دستگاه پرفورما فقط یکبار در ابتدا یک کد چیپ مشکی داخل دستگاه قرار می‌دهید و دیگر با تعویض نوار، نیازی به تعویض کد چیپ ندارید و بعد از آن علامت چشمک زن قطره خون نمایش داده می‌شود که می‌توانید قطره خون را لبه نوار بگیرید (توجه داشته باشید که نمونه خون را بالا و پایین نوار قرار ندهید و فقط لبه نوار قرار دهید). نوار با قدرت کششی که دارد، نمونه را جذب کرده و بعد از ۵ ثانیه نتیجه را می‌‌توانید مشاهده نمایید.
هشدار مصرف نوارها را فقط در ظرف خود نگهداری كنید و با دست‌های كاملا عاری از رطوبت و خشک بردارید و پس از برداشتن درب ظرف را ببندید. نوار را به هنگام وارد كردن به داخل دستگاه خم نكنید. نوار باید كاملا مسطح روی دستگاه قرار بگیرد. گرما، سرما و رطوبت می توانند از طریق تاثیر بر نوار تست باعث ایجاد تغییر در نتیجه آزمایش شوند. هنگام قرار دادن قطره خون روی نوار تست آن را پخش نكنید و دست خود را روی نوار فشار ندهید. نوارهای تست استفاده شده را كنار نوارهای استفاده شده قرار ندهید. از نوارهای تست فقط در مهلت تاریخ مصرف آن‌ها استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید