داروتو
تصویر  هیرتونیک تقویت کننده موی سر و ابروی خشک و زبر لافارر ۶۰ میلی لیتر

هیرتونیک تقویت کننده موی سر و ابروی خشک و زبر لافارر ۶۰ میلی لیتر

La Farrerr Hair Tonic For Dry Hair 60ml

دسته بندی : ضد ریزش ابرو و مژه
ویژگی ها

مناسب موی سر و ابروی خشک و زبر

تحریک رویش مجدد مو

کنترل و مهار عوامل ریزش مو

جلوگیری از تبدیل شدن تستسترون به DHT

حاوی عصاره گیاهان رزماری، مورد و گل همیشه بهار

در حال تامین

هیرتونیک تقویت کننده موی سر و ابروی چرب لافارر حاوی کافئین، عصاره گیاهان رزماری، مورد، گل همیشه بهار، بابونه رومی، بابونه آلمانی و آرموراسیا می‌باشد که موجب کنترل و مهار عوامل ریزش مو، جلوگیری از تبدیل تستسترون به DHT، موثر در انواع ریزش مو و کمک به رویش مجدد تارهای مو می‌گردد، عصاره‌های گیاهی به کار رفته در این هیرتونیک باعث رطوبت رسانی عمقی به تارهای مو و جلوگیری از مو خوره می‌شوند، این محصول همچنین به موها حالتی براق و ابریشم گونه می‌بخشد، از مو خوره و شکنندگی تارهای مو جلوگیری می‌کند و به دلیل دارا بودن عوامل آنتی اکسیدان و محافظ، می‌تواند آلودگی مجدد تارهای مو را به تاخیر انداخته و شرایط فیزیولوژیک سطح پوست موهای خشک و زبر را متعادل سازد.

ویژگی‌های خاص:

-ضد موخوره و شوره

-کنترل و مهار عوامل ریزش مو

-جلوگیری از ایجاد شوره و موخوره

-کمک رساندن به موها برای رویش مجدد

-حاوی کافئین، بابونه رومی، بابونه آلمانی و آرموراسیا

نحوه مصرف: پس از شستشو و خشک کردن نسبی تارهای مو، زمانی که هنوز رطوبت کمی روی تارهای مو باقی مانده، هیرتونیک لافارر را بر موضع دچار ریزش ۷ مرتبه پاف نمایید و با نوک انگشتان به نرمی و به صورت دورانی ماساژ دهید تا خوب جذب گردد و برای هر ابرو یک مرتبه پاف شود و از ماساژ اجتناب شود.

ترکیبات: کافئین، عصاره گیاهان گل همیشه بهار، عصاره مورد، رزماری، بابونه آلمانی، بابونه رومی، آرموراسیا، رازیانه، ویتامین و مواد معدنی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند لافارر - La farrerr
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای بین المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار
حجم 60 میلی لیتر
نوع محصول تونیک
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی کافئین، عصاره گیاهان رزماری، مورد، گل همیشه بهار، بابونه رومی، بابونه آلمانی و آرموراسیا
قابل استفاده برای مو و ابرو
مناسب برای موهای خشک
موارد مصرف کنترل ریزش مو
ترکیبات کافئین، عصاره گیاهان گل همیشه بهار، عصاره مورد، رزماری، بابونه آلمانی، بابونه رومی، آرموراسیا، رازیانه، ویتامین و مواد معدنی
روش مصرف پس از شستشو و خشک کردن نسبی تارهای مو، زمانی که هنوز رطوبت کمی روی تارهای مو باقی مانده، هیرتونیک لافارر را بر موضع دچار ریزش ۷ مرتبه پاف نمایید و با نوک انگشتان به نرمی و به صورت دورانی ماساژ دهید تا خوب جذب گردد و برای هر ابرو یک مرتبه پاف شود و از ماساژ اجتناب شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید