داروتو
واریاسیون آلبورا 15 میلی لیتر
واریاسیون آلبورا 15 میلی لیتر
واریاسیون آلبورا 15 میلی لیتر
واریاسیون آلبورا 15 میلی لیتر

واریاسیون آلبورا ۱۵ میلی لیتر

Albura Variation Hair Color 15ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

تغییر رنگ مو

حاوی ویتامین C

بدون ایجاد خشکی روی مو

9,900 تومان

واریاسیون‌ها رنگ موی قوی و خالصی هستند که با رنگ موی اصلی یا رنگساژ‌های روی موی دکلره شده ترکیب می‌شوند و توانایی تغییر تناژ رنگ و زیبا تر کردن آن را را دارند. باید بدانید که واریاسیون‌ها را هرگز نباید بدون ترکیب کردن با رنگ موها استفاده نمایید. همچنین ذکر این نکته ضروری است که هرچه میزان اضافه کردن واریاسیون به رنگ مو زیاد باشد، رنگ مو تیره تر خواهد شد. واریاسیون آلبورا رنگ موی خالص و قوی است که می‌توان آن را با رنگ مو یا رنگساژهای روی موی دکلره شده مخلوط کرده و استفاده نمود. به کمک واریاسیون می‌توان تن رنگ مو را تغییر داد. به منظور جلوگیری از خشکی روی مو در این محصول از ویتامین C نیز استفاده شده است.

‌ویژگی‌های خاص:

-تغییر رنگ مو

-حاوی ویتامین C

-بدون ایجاد خشکی روی مو

نحوه مصرف: ۱ الی ۱۰ سانت از واریاسیون را با توجه به حجم و بلندی موی سر با رنگ مورد نظر مخلوط نمایید و جهت رنگساژ مورد استفاده قرار دهید. رنگ مورد نظر بعلاوه ۳ الی ۵ سانت واریاسیون بعلاوه ۱۰ میلی لیتر اکسیدان ۶ درصد بعلاوه ۵۰ میلی لیتر آب.

ترکیبات: ستئارث ۲۵، اسید اولئیک، ستو استئاریل الکل، پروپیلن گلیکول، اسید استئاریک، ستیل الکل، آمینوفنول اسید اسکوربیک، آب، اسانس

هشدار مصرف: حتما قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه فرمایید. لطفا قبل از استفاده تست حساسیت انجام گردد. در صورت تماس با چشم، فورا چشم‌ها را با آب شستشو دهید. پس از اتمام مصرف موها را کاملا آبکشی کنید.

عنوان مشخصه
برند آلبورا - Albura
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده اوژن اشتهارد
حجم 15 میلی لیتر
نوع محصول رنگ مو
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
ترکیبات ستئارث ۲۵، اسید اولئیک، ستو استئاریل الکل، پروپیلن گلیکول، اسید استئاریک، ستیل الکل، آمینوفنول اسید اسکوربیک، آب، اسانس
روش مصرف ۱ الی ۱۰ سانت از واریاسیون را با توجه به حجم و بلندی موی سر با رنگ مورد نظر مخلوط نمایید و جهت رنگساژ مورد استفاده قرار دهید. رنگ مورد نظر بعلاوه ۳ الی ۵ سانت واریاسیون بعلاوه ۱۰ میلی لیتر اکسیدان ۶ درصد بعلاوه ۵۰ میلی لیتر آب.
هشدار مصرف حتما قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه فرمایید. لطفا قبل از استفاده تست حساسیت انجام گردد. در صورت تماس با چشم، فورا چشم‌ها را با آب شستشو دهید. پس از اتمام مصرف موها را کاملا آبکشی کنید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید