داروتو
تصویر  ویال ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم بنیان سلامت کسری ۱۰ عددی

ویال ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم بنیان سلامت کسری ۱۰ عددی

BSK L Arginine 1000mg Vials 10Pcs

دسته بندی : مکمل آمینو اسید
ویژگی ها

تحریک هورمون رشد

افزایش عملکرد سیستم قلبی-عروقی بدن

افزایش عملکرد ورزشی و میزان مقاومت بدن

در حال تامین

ویال ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم بنیان سلامت کسری حاوی ۱۰ عدد ویال ۱۰ میلی لیتری است. آرژنین در بسیاری از پروسه‌های فیزیولوژیکی نقش دارد. این پروسه‌های فیزیولوژیکی شامل ترشح هورمون‌ها، افزایش ترشح هورمون رشد و افزایش قد، دفع سم‌های تولید شده از مواد در بدن و سیستم ایمنی بدن را شامل می‌شود. ال آرژنین یک نوع اسید آمینه است که در بسیاری از مواد غذایی یافت می‌شود. آرژنین منبعی غنی از پروتئین بوده و به افزایش سطح پروتئین در بدن کمک می‌کند. ال آرژنین علاوه بر اینکه در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است، موجب بهبود زخم‌ها، بهبود عملکرد کلیه و تعادل هورمون‌ها نیز می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف ال آرژنین از طریق خوراکی یا تزریق داخل وریدی تا ۸ هفته باعث افزایش جریان خون در افراد مبتلا به بیماری شریانی محیطی می‌شود. همچنین آرژنین باعث خنثی شدن رادیکال‌های آزاد شده و با این عمل از روند تخریب پوست و اندام‌ها می‌کاهد و از طرفی دیگر باعث تقویت سیستم ایمنی و افزایش استقامت بدنی نیز می‌گردد. آرژنین در هنگام سرماخوردگی و یا در زمان‌هایی که تحت استرس هستید کمک زیادی به شما خواهد کرد.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به عضله سازی و افزایش کارایی بدن در ورزشکاران

-بهبود جریان خون در عروق

-تقویت سیستم ایمنی

-تقویت قوای جنسی

-تحریک هورمون رشد و دفع مواد زائد

-افزایش قدرت باروری و تسهیل نعوظ در مردان

نحوه مصرف: بهتر است با توصیه پزشک و به میزان ۱ الی ۳ عدد ویال در طی روز همراه با وعده‌های غذایی مصرف شود. 

ترکیبات: ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم، ۲ میلی گرم سدیم ساخارین (شیرین کننده) و طعم میوه

هشدار مصرف: بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید. دوز مجاز را خودسرانه افزایش ندهید. ویال ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم بنیان سلامت کسری، جهت مصرف خوراکی است و می‌توان آن را به تنهایی یا به صورت حل شده در نوشیدنی یا غذای مایع مصرف نمود. توصیه می‌شود در هر بار مصرف محتویات ویال را کاملا مصرف کرده و از نگهداری باقیمانده محلول در ویال خودداری کنید. مصرف هم زمان ال آرژنین با داروهای کاهنده فشارخون و نیترات‌ها ممکن است باعث تشدید اثرات این داروها شود، بنابراین در صورت مصرف هم زمان با احتیاط و طبق نظر پزشک مصرف شود. افراد سالمند، افراد زیر ۱۸ سال، افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن و نیز مصرف کنندگان داروهای بدون نسخه، قبل از مصرف این فرآورده با متخصص تغذیه یا پزشک خود مشورت نمایند. اطلاعات کافی در خصوص ایمنی محصول برای مصرف طولانی مدت در بارداری و شیردهی در دسترس نیست، بنابراین مصرف این مکمل در بارداری فقط با تجویز پزشک مجاز است. تا به حال منع مصرف مطلق برای آن شناخته نشده است، ولی توصیه می‌شود که در بیماران متعاقب انفارکتوس میوکارد، ال آرژنین مصرف نشود. مصرف خوراکی ال آرژنین ممکن است باعث ایجاد مشکلات گوارشی خفیف شامل دل درد، نفخ، تهوع و اسهال شود. بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید. در صورت داشتن عمل جراحی از ۲ هفته قبل، مصرف مکمل را قطع کنید. مصرف شیر یا نوشیدنی‌های مجاز الکلی به جای آب مناسب نیست. در دوران بارداری و شیردهی از این محصول استفاده نکنید.

عنوان مشخصه
برند بنیان سلامت کسری - BSK
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده بنیان سلامت کسری
حجم 10 میلی لیتر
نوع محصول ویال خوراکی
تعداد 10
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف افزایش هورمون رشد، تامین کننده انرژی، تسکین دردهای عضلانی، خونرسانی سریع تر به عضلات
ترکیبات ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم، ۲ میلی گرم سدیم ساخارین (شیرین کننده) و طعم میوه
روش مصرف بهتر است با توصیه پزشک و به میزان ۱ الی ۳ عدد ویال در طی روز همراه با وعده‌های غذایی مصرف شود. 
هشدار مصرف بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید. دوز مجاز را خودسرانه افزایش ندهید. ویال ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم بنیان سلامت کسری، جهت مصرف خوراکی است و می‌توان آن را به تنهایی یا به صورت حل شده در نوشیدنی یا غذای مایع مصرف نمود. توصیه می‌شود در هر بار مصرف محتویات ویال را کاملا مصرف کرده و از نگهداری باقیمانده محلول در ویال خودداری کنید. مصرف هم زمان ال آرژنین با داروهای کاهنده فشارخون و نیترات‌ها ممکن است باعث تشدید اثرات این داروها شود، بنابراین در صورت مصرف هم زمان با احتیاط و طبق نظر پزشک مصرف شود. افراد سالمند، افراد زیر ۱۸ سال، افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن و نیز مصرف کنندگان داروهای بدون نسخه، قبل از مصرف این فرآورده با متخصص تغذیه یا پزشک خود مشورت نمایند. اطلاعات کافی در خصوص ایمنی محصول برای مصرف طولانی مدت در بارداری و شیردهی در دسترس نیست، بنابراین مصرف این مکمل در بارداری فقط با تجویز پزشک مجاز است. تا به حال منع مصرف مطلق برای آن شناخته نشده است، ولی توصیه می‌شود که در بیماران متعاقب انفارکتوس میوکارد، ال آرژنین مصرف نشود. مصرف خوراکی ال آرژنین ممکن است باعث ایجاد مشکلات گوارشی خفیف شامل دل درد، نفخ، تهوع و اسهال شود. بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید. در صورت داشتن عمل جراحی از ۲ هفته قبل، مصرف مکمل را قطع کنید. مصرف شیر یا نوشیدنی‌های مجاز الکلی به جای آب مناسب نیست. در دوران بارداری و شیردهی از این محصول استفاده نکنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در دمای پایین‌تر از ۲۵ درجه سانتی گراد، در محیط خشک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید