داروتو
تصویر  ویال خوراکی ال کارنیتین پلاس ۱۰۰۰ میلی گرم بنیان سلامت کسری ۱۰ عددی

ویال خوراکی ال کارنیتین پلاس ۱۰۰۰ میلی گرم بنیان سلامت کسری ۱۰ عددی

BSK L Carnitine Plus 1000mg Vials 10Pcs

دسته بندی : مکمل آمینو اسید
ویژگی ها

تامین انرژی از مسیر بتااکسیداسیون اسیدهای چرب

ریکاوری سریع ذخایر گلیکوژنی بدن

بهبود استقامت و رفع خستگی

دارای خواص آنتی اکسیدانی

تقویت کننده سیستم ایمنی

در حال تامین

ال کارنیتین یک ترکیب مشتق شده از اسیدآمینه‌های متیونین و لایزین است که در متابولیسم چربی‌ها و تولید انرژی در قلب، کبد و عضلات اسکلتی نقش ضروری ایفا می‌کند. این ترکیب با انتقال اسیدهای چرب بلند زنجیر به درون میتوکندری (محل انجام اکسیداسیون یا سوزاندن اسیدهای چرب) باعث تولید انرژی (ATP) در سلول می‌شود. ال آرژینین نیز یک اسید آمینه است که برای رشد مفید و ضروری است. این ترکیب در تشکیل فاکتورهای فیزیولوژیک مهمی مثل نیتریک اکساید (NO، یک متسع کننده عروق)، کراتین، همه پروتئین‌ها و آزاد سازی هورمون رشد، نقش دارد و در تقویت سیستم ایمنی و ترمیم زخم مؤثر است. به طور معمول ال کارنیتین و ال آرژینین در بدن تولید می‌شود، اما مصرف مکمل آن برای ورزشکاران، برخی بیماری‌ها و در دوران رشد مورد نیاز است. ویال خوراکی ال کارنیتین پلاس موجب افزایش چربی ‌سوزی، بالا بردن سطح انرژی بدن، بهبود عملکرد قلب، عروق و کبد می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-بهبود عملکرد ایمنی و کمک به بهبود و ترمیم زخم در دوره نقاهت بعد از جراحی و بیماری‌ها

-بهبود عملکرد فیزیکی بدن، افزایش بازده انرژی و تقویت توانایی انجام تمرینات ورزشی

-کمک به کاهش وزن و ایجاد تناسب فیزیکی بدن

-پیشگیری و رفع کمبود ال کارنیتین و ال آرژینین

-بهبود عملکرد ورزشی و افزایش توان جسمانی

-بهبود میزان گلبول‌های قرمز خون و هموگلوبین

-افزایش انرژی و سوخت و ساز چربی‌ها

-موثر در تحریک رشد

نحوه مصرف: مطابق تجویز پزشک و یا ۱ ویال در روز همراه وعده غذایی مصرف شود.

ترکیبات: ال کارنیتین، ال آرژنین، ۵ میلی گرم سدیم ساخارین (شیرین کننده) و اسانس پرتقال

هشدار مصرف: این محصول به صورت تک دوز طراحی شده و بعد از باز کردن قابل نگهداری نیست. این فراورده مکمل غذایی بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان نیست. افرادی که نقص شدید کلیوی (به دلیل تجمع متابولیت‌های تری متیل آمین و تری متیل آمین-ان-اکساید)، سابقه تشنج، هیپوتیروییدی (اثر آنتاگونیستی با هورمون تیروئید)، دیابت (خطر افت قند خون) و بیماری کبدی دارند با مشورت پزشک مصرف کنند. تا به حال منع مصرف مطلق برای آن شناخته نشده است، ولی توصیه می‌شود که در بیماران متعاقب انفار کتوس میوکارد، این ترکیب مصرف نشود. این محلول برای مصرف خوراکی است و می‌توان آن را به تنهایی یا به صورت حل شده در نوشیدنی یا غذای مایع مصرف نمود در صورت نیاز به مصرف بیش از ۱ ویال، برای کاهش عوارض گوارشی باید در دوزهای منقسم و ترجیحا همراه یا بعد از غذا مصرف شود مصرف دوزهای بیش از ۳ ویال در روز بدون تجویز پزشک ممنوع است.

مطالعات کافی و کنترل شده در دوران بارداری و شیردهی در دسترس نیست، بنابراین در این دوران فقط با تجویز و صلاحدید پزشک مصرف شود.

عوارض جانبی: مصرف خوراکی ال کارنیتین ممکن است باعث ایجاد مشکلات گوارشی شامل تهوع، استفراغ، کرامپ‌های شکمی، سوزش سر دل، گاستریت، اسهال، بوی بدن (بوی ماهی) و تشنج گردد.

تداخل دارویی: در صورت مصرف ترکیبات زیر، قبل از مصرف این فرآورده حتما با پزشک یا داروساز مشورت نمایید؛ وارفارین، هورمون‌های تیروئید، نیترات‌ها، سیلدنافیل، انسولین، داروها و گیاهان و مکمل‌های کاهنده قند و فشار خون، والپروئیک اسید، سیس پلاتین و ایزوفسفامید. این محصول با داروهای ضد انعقادی مشابه وارفارین، هورمون تیروئید، انسولین و داروهای خوراکی کاهنده قند خون دارای تداخل است.

عنوان مشخصه
برند بنیان سلامت کسری - BSK
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده بنیان سلامت کسری
حجم 10 میلی لیتر
نوع محصول ویال خوراکی
تعداد 10
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف افزایش سوخت و ساز بدن، چربی سوز
تداخل دارویی در صورت مصرف ترکیبات زیر، قبل از مصرف این فرآورده حتما با پزشک یا داروساز مشورت نمایید؛ وارفارین، هورمون‌های تیروئید، نیترات‌ها، سیلدنافیل، انسولین، داروها و گیاهان و مکمل‌های کاهنده قند و فشار خون، والپروئیک اسید، سیس پلاتین و ایزوفسفامید. این محصول با داروهای ضد انعقادی مشابه وارفارین، هورمون تیروئید، انسولین و داروهای خوراکی کاهنده قند خون دارای تداخل است.
عوارض جانبی مصرف خوراکی ال کارنیتین ممکن است باعث ایجاد مشکلات گوارشی شامل تهوع، استفراغ، کرامپ‌های شکمی، سوزش سر دل، گاستریت، اسهال، بوی بدن (بوی ماهی) و تشنج گردد.
ترکیبات ال کارنیتین، ال آرژنین، ۵ میلی گرم سدیم ساخارین (شیرین کننده) و اسانس پرتقال
روش مصرف مطابق تجویز پزشک و یا ۱ ویال در روز همراه وعده غذایی مصرف شود.
هشدار مصرف این محصول به صورت تک دوز طراحی شده و بعد از باز کردن قابل نگهداری نیست. این فراورده مکمل غذایی بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان نیست. افرادی که نقص شدید کلیوی (به دلیل تجمع متابولیت‌های تری متیل آمین و تری متیل آمین-ان-اکساید)، سابقه تشنج، هیپوتیروییدی (اثر آنتاگونیستی با هورمون تیروئید)، دیابت (خطر افت قند خون) و بیماری کبدی دارند با مشورت پزشک مصرف کنند. تا به حال منع مصرف مطلق برای آن شناخته نشده است، ولی توصیه می‌شود که در بیماران متعاقب انفار کتوس میوکارد، این ترکیب مصرف نشود. این محلول برای مصرف خوراکی است و می‌توان آن را به تنهایی یا به صورت حل شده در نوشیدنی یا غذای مایع مصرف نمود در صورت نیاز به مصرف بیش از ۱ ویال، برای کاهش عوارض گوارشی باید در دوزهای منقسم و ترجیحا همراه یا بعد از غذا مصرف شود مصرف دوزهای بیش از ۳ ویال در روز بدون تجویز پزشک ممنوع است.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در دمای پایین تر از ۲۵ درجه سانتی گراد و جای خشک ،دور از منبع گرما و تابش مستقیم نور و در داخل جعبه نگهداری شود. از یخ زدگی محافظت شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید