داروتو
تصویر  ویال خوراکی ال کارنیتین کاف بنیان سلامت کسری ۱۰ عددی
تصویر  ویال خوراکی ال کارنیتین کاف بنیان سلامت کسری ۱۰ عددی

ویال خوراکی ال کارنیتین کاف بنیان سلامت کسری ۱۰ عددی

BSK L Carnitine 1000mg Caff Oral Solution 10Vials

دسته بندی : مکمل آمینو اسید
ویژگی ها

کاهش وزن

تقویت توانایی تمرین

بهبود عملکرد فیزیکی

بهبود متابولیسم و اکسیداسیون چربی

تقویت توانایی تمرین و بهبود عملکرد فیزیکی

بهبود متابولیسم، اکسیداسیون چربی و کاهش وزن

در حال تامین

ال کارنیتین یک ماده طبیعی است که هم در منابع غذایی وجود دارد و هم به صورت اندوژن از اسیدهای آمینه ضروری لیزین و متیونین در بدن انسان تولید می‌شود. وظیفه اصلی ال کارنیتین در بدن کمک به سوخت و ساز و تبدیل غذا به انرژی می‌باشد. ال کارنیتین این عمل را از طریق انتقال اسیدهای چرب بلند زنجیره به داخل میتوکندری‌ها جهت بتا اکسیداسیون آن‌ها انجام می‌دهد. از طرف دیگر مصرف چربی‌ها به عنوان منبع انرژی موجب صرفه جویی در مصرف گلیکوژن عضلات گردیده و با حفظ ذخایر گلیکوژن به تاثیر کاهش بروز خستگی در ورزشکاران کمک می‌کند. کافئین باعث بهبود متابولیسم در عضلات، اکسیداسیون لیپیدها و به تأخیر انداختن زمان خستگی در زمان فعالیت بدنی می‌شود، که در نهایت افزایش استقامت فیزیکی و کاهش وزن را به همراه دارد. ویتامین تیامینB1) ) در تولید کوآنزیم‌های مورد نیاز در متابولیسم صحیح کربوهیدرات‌ها و تولید انرژی نقش اساسی دارد و حتی ممکن است بتواند موجب افزایش توانایی ورزش‌ کردن گردد. ویتامین B3 پیش ساز کوآنزیم های ضروری برای واکنش‌های اکسیداسیون احیا در زنجیره تنفسی سنتز ATP متابولیسم چربی و تجزیه گلیکوژن می‌باشد همچنین ویتامین پیریدوکسینB6  یک کوآنزیم ضروری برای شکستن پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها به شکل مناسب است به علاوه در طی کاهش وزن از بالارفتن سطح هموسیستئین جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-تامین انرژی از مسیر بتااکسیداسیون اسیدهای چرب

-ریکاوری سریع ذخایر گلیکوژنی بدن

-بهبود استقامت و رفع خستگی

-دارای خواص آنتی اکسیدانی

-تقویت کننده سیستم ایمنی 

نحوه مصرف: مطابق با تجویز پزشک و یا ۱ الی ۲ ویال مصرف شود.

ترکیبات: ۱۰۰۰ میلی گرم ال کارنیتین، ، ۱۰۰ میلی گرم کافئین، ۱.۵ میلی گرم ویتامین ب۱، ۳ میلی گرم ویتامین ب۶، ۲۰ میلی گرم ویتامین ب۳، سدیم ساخارین (شیرین کننده)، اسانس

هشدار مصرف: برای بهبود عملکرد عضلات و تقویت توانایی ورزش کردن بهتر است ویال خوراکی نیم ساعت قبل از انجام تمرین ورزشی ترجیحاً همراه یک وعده کربوهیدرات مصرف شود. این فرآورده را بیش از دوز توصیه شده استفاده ننمایید. در صورت ابتلا به بیماری قلبی، کبدی، کلیوی، دیابت، کم کاری تیروئید، تشنج، اختلال افسردگی دو قطبی، زخم‌های گوارشی، سندروم روده تحریک پذیر، گلوکوم ،سنگ صفرا ، بیماری‌های وابسته به هورمون مثل کیست سینه و پوکی استخوان قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. مصرف دارو ها غذاها و نوشیدنی‌های حاوی کافئین باید در حین مصرف این فرآورده محدود شود. در صورت قطع یکباره مصرف، بعد از مصرف برای بیش از یک هفته فرد ممکن است دچار عوارض ناشی از قطع مصرف آن شود، لذا توصیه می‌شود مصرف فرآورده به تدریج قطع گردد. قسمت حساسیت به هر یک از ترکیبات این فرآورده از مصرف آن خودداری کنید. این فرآورده نباید در کودکان زیر ۱۲ سال و خانم‌های باردار و شیرده استفاده شود.

عوارض جانبی: عوارض جانبی در این محصول به ندرت دیده می‌شود که شامل عوارض گوارشی (مانند تهوع، اسهال، درد شکمی و...) سردرد، بی خوابی و بی قراری، بالا رفتن قند خون، فشار خون، سرعت تنفس و میزان ادرار، ایجاد بوی ماهی در ادرار و ایجاد حساسیت هایی مانند خارش دراماتیک و کهیر می‌باشد.

تداخل دارویی: این محصول با داروهای ضد انعقادی مشابه وارفارین، هورمون تیروئید، انسولین و داروهای خوراکی کاهنده قند خون دارای تداخل است.

عنوان مشخصه
برند بنیان سلامت کسری - BSK
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده بنیان سلامت کسری
حجم 10 میلی لیتر
نوع محصول ویال خوراکی
تعداد 10
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف افزایش سوخت و ساز بدن، چربی سوز
تداخل دارویی این محصول با داروهای ضد انعقادی مشابه وارفارین، هورمون تیروئید، انسولین و داروهای خوراکی کاهنده قند خون دارای تداخل است.
عوارض جانبی عوارض جانبی در این محصول به ندرت دیده می‌شود که شامل عوارض گوارشی (مانند تهوع، اسهال، درد شکمی و...) سردرد، بی خوابی و بی قراری، بالا رفتن قند خون، فشار خون، سرعت تنفس و میزان ادرار، ایجاد بوی ماهی در ادرار و ایجاد حساسیت هایی مانند خارش دراماتیک و کهیر می‌باشد.
ترکیبات ۱۰۰۰ میلی گرم ال کارنیتین، ، ۱۰۰ میلی گرم کافئین، ۱.۵ میلی گرم ویتامین ب۱، ۳ میلی گرم ویتامین ب۶، ۲۰ میلی گرم ویتامین ب۳، سدیم ساخارین (شیرین کننده)، اسانس
روش مصرف مطابق با تجویز پزشک و یا ۱ الی ۲ ویال مصرف شود.
هشدار مصرف برای بهبود عملکرد عضلات و تقویت توانایی ورزش کردن بهتر است ویال خوراکی نیم ساعت قبل از انجام تمرین ورزشی ترجیحاً همراه یک وعده کربوهیدرات مصرف شود. این فرآورده را بیش از دوز توصیه شده استفاده ننمایید. در صورت ابتلا به بیماری قلبی، کبدی، کلیوی، دیابت، کم کاری تیروئید، تشنج، اختلال افسردگی دو قطبی، زخم‌های گوارشی، سندروم روده تحریک پذیر، گلوکوم ،سنگ صفرا ، بیماری‌های وابسته به هورمون مثل کیست سینه و پوکی استخوان قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. مصرف دارو ها غذاها و نوشیدنی‌های حاوی کافئین باید در حین مصرف این فرآورده محدود شود. در صورت قطع یکباره مصرف، بعد از مصرف برای بیش از یک هفته فرد ممکن است دچار عوارض ناشی از قطع مصرف آن شود، لذا توصیه می‌شود مصرف فرآورده به تدریج قطع گردد. قسمت حساسیت به هر یک از ترکیبات این فرآورده از مصرف آن خودداری کنید. این فرآورده نباید در کودکان زیر ۱۲ سال و خانم‌های باردار و شیرده استفاده شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در دمای پایین تر از ۲۵ درجه سانتی گراد و جای خشک ،دور از منبع گرما و تابش مستقیم نور و در داخل جعبه نگهداری شود. از یخ زدگی محافظت شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید