داروتو
پاس باند پا تا بالای ران حلقه بزرگ مدل جی
پاس باند پا تا بالای ران حلقه بزرگ مدل جی

پاس باند پا تا بالای ران حلقه بزرگ مدل جی

Pas_Band Cast-Bandage Protector G

ویژگی ها

قابلیت استفاده به دفعات 

قابل استفاده برای بزرگسالان 

پیشگیری از وزود آب به داخل پانسمان 

در حال تامین

پاس باند مدل پا تا بالای ران حلقه بزرگ مدل G، برای افرادی که پای آن ها جراحی شده و یا دچار سوختگی و شکستگی شده است و لازم است کل پا مدت زمانی در گچ و یا پانسمان قرار بگیرد بسیار مناسب است. این پاس باند محافظ مناسبی برای گچ پاهای بزرگسالانی که تا بالای ران کشیده شده است بوده و از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری خواهد کرد. به همین دلیل افراد می توانند با استفاده از این محافظ با آسودگی خاطر استحمام کنند. همچنین این محافظ  یک بار مصرف نیست و می توان آن را چندین بار مورد استفاده قرار داد.

ویژگی ها

  • ممانعت از نفوذ آب به داخل گچ و یا پانسمان پا
  • چند بار مصرف
  • مناسب بزرگسالان
  • دارای طول 110 سانتی متر
  • حداکثر اندازه عضو 67 سانتی متر
  • اندازه حفره ورودی 9 سانتی متر

نحوه استفاده : ابتدا می بایست لبه های تیز باند گچی را با استفاده از سوهان صاف کنید تا موجب پارگی محافظ پاس باند نشود. حلقه محافظ پاس باند را با دست گرفته و به درون پا هدایت کنید. آن را تا انتهای باند گچی و یا پانسمان پای خود بالا ببرید به گونه ای که آن را به طور کامل بپوشاند. سپس لبه های حلقه را به سمت پایین بکشید تا آب به درون آن راه پیدا نکند. برای خارج کردن پاس باند از حلقه پلاستیکی آن کمک بگیرید.

هشدار مصرف : قبل از خارج کردن محافظ پاس باند دیافراگم آن را به طور کامل خشک کنید تا موجب خیس شدن گچ و پانسمان پا نشود. اگر در صورت خارج کردن محافظ پاس باند از قسمت پوشش پلاستیکی آن را بکشید احتمال جدا شدن آن از حلقه وجود دارد. اگر از وان برای استحمام استفاده می کنید از فشار آوردن بر روی حلقه پلاستیکی خودداری کنید. پس از خیس شدن محافظ پاس باند احتمال لغزندگی آن وجود دارد.

عنوان مشخصه
برند پاس باند - Pas Band
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده تجهیز طب فن آوران
وزن ۲۵۵ g
نوع محصول باند
جنسیت مصرف عمومی
سایز ۲۵ × ۳ × ۲۸ cm
قابل استفاده برای دست
عملکرد ممانعت از ورود آب به داخل گچ
روش مصرف ابتدا می بایست لبه های تیز باند گچی را با استفاده از سوهان صاف کنید تا موجب پارگی محافظ پاس باند نشود. حلقه محافظ پاس باند را با دست گرفته و به درون پا هدایت کنید. آن را تا انتهای باند گچی و یا پانسمان پای خود بالا ببرید به گونه ای که آن را به طور کامل بپوشاند. سپس لبه های حلقه را به سمت پایین بکشید تا آب به درون آن راه پیدا نکند. برای خارج کردن پاس باند از حلقه پلاستیکی آن کمک بگیرید.
هشدار مصرف قبل از خارج کردن محافظ پاس باند دیافراگم آن را به طور کامل خشک کنید تا موجب خیس شدن گچ و پانسمان پا نشود. اگر در صورت خارج کردن محافظ پاس باند از قسمت پوشش پلاستیکی آن را بکشید احتمال جدا شدن آن از حلقه وجود دارد. اگر از وان برای استحمام استفاده می کنید از فشار آوردن بر روی حلقه پلاستیکی خودداری کنید. پس از خیس شدن محافظ پاس باند احتمال لغزندگی آن وجود دارد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید