داروتو
تصویر  پاک کننده اسکراب انواع پوست سی گل ۵۰ میلی لیتر
تصویر  پاک کننده اسکراب انواع پوست سی گل ۵۰ میلی لیتر
تصویر  پاک کننده اسکراب انواع پوست سی گل ۵۰ میلی لیتر

پاک کننده اسکراب انواع پوست سی گل ۵۰ میلی لیتر

Seagull Facial Scrub 50ml

دسته بندی : اسکراب صورت
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

لایه بردار ملایم

پاک کننده‌ای عمیق

دارای ترکیبات ضد آکنه

کمک به صاف و یکدست شدن پوست

جلوگیری از ایجاد جوش‌های جدید و سر سیاه

89,000 تومان

پاک کننده اسکراب انواع پوست سی گل، پاک کننده‌ای عمیق بوده و تمامی آلودگی‌های موجود بر روی سطح پوست را از بین می‌برد. این محصول لایه برداری ملایم است و به صاف و یکدست شدن پوست کمک می‌کند. همچنین دارای ترکیبات ضد آکنه بوده و از ایجاد جوش‌های جدید و سر سیاه بر روی پوست جلوگیری می‌کند و موجب افزایش گردش خون در پوست شده و به سلامت پوست کمک زیادی می‌کند. همچنین موجب درخشندگی پوست شده و نرمی و لطافت چشم گیری را برای پوست به ارمغان می‌آورد.

ویژگی‌های خاص:

-درخشان کننده

-روشن کننده و شفاف کننده

-افزایش گردش خون در پوست

-تامین کننده رطوبت مورد نیاز پوست

-رفع و جلوگیری از خشک شدن پوست

-تنظیم کننده ترشح غدد چربی پوست

-حاوی AHA، دکسپانتنول و پاک کننده‌های فیزیکی

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، ابتدا صورت را با آب ولرم شسته قبل از خشک کردن صورت، اسکراب را با نوک انگشتان روی تمام صورت، به جز دور چشم بمالید و به مدت ۱ دقیقه یا بیشتر (بنا به دستور پزشک) ماساژ دهید. اسکراب را با آب سرد بشویید و صورت را کاملا خشک کنید. در حمام به علت بخار فراوان منافذ پوست باز می‌گردد و به همین دلیل امکان پاکسازی عمیق تر پوست فراهم می‌آید. پاک کننده اسکراب انواع پوست سی گل روزی ۱ بار برای پوست معمولی و روزی ۲ بار برای پوست چرب قابل استفاده است.

ترکیبات: آب مقطر، پلی اتیلن گلیکول منو استئاررات، لوریل پلی گلوکوز، اسید استئاریک، پروپیلن گلیکول، ایزوپروپیل میریستات، گلیسریل استئارات، ستئارات ۲۰، ستئارات ۱۲، ستئاریل الکل، ستیل پالمیتات، آلفا هیدروکسی اسید کنسانتره، پلی اتیلن، بوتیلن گلیکول، نگهدارنده، اسانس، دکسپانتنول

هشدار مصرف: در صورت احساس سوزش بلند مدت، صورت را دوبار با آب شستشو دهید و از استفاده مجدد خودداری کنید. با استفاده در ناحیه پشت پوست گوش از عدم حساسیت به این محصول اطمینان حاصل نمایید. از ورود آن به چشم و غشای مخاطی و سطوح باز پوست اجتناب گردد. پس از باز شدن درب تیوب حداکثر تا ۶ ماه استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول لوسیون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی AHA، دکسپنتانول (پیش ساز ویتامین B5)
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پاک کننده اسکراب
ترکیبات آب مقطر، پلی اتیلن گلیکول منو استئاررات، لوریل پلی گلوکوز، اسید استئاریک، پروپیلن گلیکول، ایزوپروپیل میریستات، گلیسریل استئارات، ستئارات ۲۰، ستئارات ۱۲، ستئاریل الکل، ستیل پالمیتات، آلفا هیدروکسی اسید کنسانتره، پلی اتیلن، بوتیلن گلیکول، نگهدارنده، اسانس، دکسپانتنول
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، ابتدا صورت را با آب ولرم شسته قبل از خشک کردن صورت، اسکراب را با نوک انگشتان روی تمام صورت، به جز دور چشم بمالید و به مدت ۱ دقیقه یا بیشتر (بنا به دستور پزشک) ماساژ دهید. اسکراب را با آب سرد بشویید و صورت را کاملا خشک کنید. در حمام به علت بخار فراوان منافذ پوست باز می‌گردد و به همین دلیل امکان پاکسازی عمیق تر پوست فراهم می‌آید. پاک کننده اسکراب انواع پوست سی گل روزی ۱ بار برای پوست معمولی و روزی ۲ بار برای پوست چرب قابل استفاده است.
هشدار مصرف در صورت احساس سوزش بلند مدت، صورت را دوبار با آب شستشو دهید و از استفاده مجدد خودداری کنید. با استفاده در ناحیه پشت پوست گوش از عدم حساسیت به این محصول اطمینان حاصل نمایید. از ورود آن به چشم و غشای مخاطی و سطوح باز پوست اجتناب گردد. پس از باز شدن درب تیوب حداکثر تا ۶ ماه استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید