داروتو
پک مسکن دندان درد دنتول
پک مسکن دندان درد دنتول

پریو دنتول ۲ میلی لیتر قطره دهانی و ۱۵ گرم خمیر دهانی طبی خرمان

Khorraman Dentol Plus 15gr+2ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

پاک کننده دندان

مسکن فوری درد دندان

ضدعفونی کننده حلق و دهان

کاهش التهاب و درد آفت دهان

مهار عفونت‌های لثه، حلق و دهان

در حال تامین

دنتول ضمن تسکین سریع دردهای دهانی و دندانی در پیشگیری از عفونت‌های دهان و دندان موثر است. دهان به دلایلی ماندد رطوبت، گرما، مواد عذایی مخصوصا قندها، همچنین مسیر تنفسی و حضور اکسیژن، بیش از سایر اندام‌ها در معرض آلودگی میکروبی و عوارض آن مانند عفونت و التهاب است، بنابراین خمیر دندان‌ها ضمن داشتن اثر پاک کنندگی و التیام بخشی نبایستی محرک باشند. خمیر دهان پریودنتول علاوه بر داشتن ماده ضدعفونی کننده و بی حس کننده کارواکرول (ماده موثره گیاهی) فاقد ترکیبات سولفاته بوده و نه تنها التهاب آور و دردزا نیست، بلکه برای دهان ملتهب و زخم شده التیام دهنده و آرامشبخش نیز می‌باشد. خمیر دهان پریو دنتول با کف کنترل شده فرصت بیشتری برای جذب مواد موثره خود را فراهم نموده و کمک شایانی به افزایش اثر بخشی دارو می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص: 

-پاک کننده دندان

-کاهش مشکلات تنفسی

-مسکن فوی درد دندان

-کاهش التهاب و درد آفت دهان

-ضد عفونی کننده حلق و دندان

محتویات / اقلام همراه: قطره دهانی و خمیر دهانی طبی

نحوه مصرف: تسکین درد و مهار عفونت دندان: درب تیوب را باز نمایید، مقدار مناسبی پنبه را به دنتول آغشته نموده و در حفره ناشی از پوسیدگی فرو کنید. در نتیجه، پس از یک دقیقه درد کاملا از بین رفته و پس از یک ساعت عفونت ورم و التهاب فروکش می‌نماید. برای معالجه دندان در اولین فرصت به دندانپزشک مراجعه شود. آفت دهان: ۲ قطره دنتول در نصف استکان آب گرم ريخته (محلول دنتول) و مزه مزه کنید، بلافاصله درد تسکین یافته و تاول‌ها شروع به تسکین می‌نمایند. برای درمان کامل ضایعات آفتی هر هشت ساعت یکبار با محلول دنتول دهان را شستشو دهید. مهار سریع علائم استفاده از پروتزهای دندانی (درد و التهاب): یک قطره دنتول را بر روی مسواک بریزید و پروتز را ترجیحا با خمیردندان مسواک بزنید، ضمنا برای تسکین فوری لثه ملتهب محلول دنتول را مزه مزه کنید. پیشگیری و کاهش علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا برای کودکان (زیر ۷ سال): یک قطره و برای بزرگسالان دو قطره در نصف استکان آب جوشیده ولرم ریخته، هم زده و هر ۲ الی ۴ ساعت غرغره شود. همچنین برای شستشو و ضدعفونی کردن بینی می‌توان از محلول تهیه شده داخل بینی چکاند این کار در درمان سینوزیت اعجاز می‌کند. بلع دارو نه تنها بلامانع بوده و عوارض جانبی ندارد بلکه در صورت لزوم نوشیدن محلول (دو قطره در نصف استکان آب) برای مسمومیت‌های عفونی و دلپیچه‌ها معجزه می‌کند. برای استفاده از خمیر دهانی طبی در موارد مختلف طبق دستور پزشک استفاده شود.

ترکیبات: کارواکرول ۱۰٪، کارواکرول ۰.۳٪

هشدار مصرف: بیش از ۳ بار در روز مصرف نگردد. هرگز مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک تغییر ندهید. 

عنوان مشخصه
برند خرمان - Khorraman
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی خرمان
حجم 2 میلی لیتر
وزن 15 گرم
نوع محصول قطره دهانی و خمیر دهانی طبی
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
قابل استفاده برای دندان
مناسب برای تسکین درد دندان
موارد مصرف مهار عفونت‌های لثه، حلق و دهان، مهار درد و عفونت دندان‌های پوسیده
ترکیبات کارواکرول ۱۰٪، کارواکرول ۰.۳٪
روش مصرف تسکین درد و مهار عفونت دندان: درب تیوب را باز نمایید، مقدار مناسبی پنبه را به دنتول آغشته نموده و در حفره ناشی از پوسیدگی فرو کنید. در نتیجه، پس از یک دقیقه درد کاملا از بین رفته و پس از یک ساعت عفونت ورم و التهاب فروکش می‌نماید. برای معالجه دندان در اولین فرصت به دندانپزشک مراجعه شود. آفت دهان: ۲ قطره دنتول در نصف استکان آب گرم ريخته (محلول دنتول) و مزه مزه کنید، بلافاصله درد تسکین یافته و تاول‌ها شروع به تسکین می‌نمایند. برای درمان کامل ضایعات آفتی هر هشت ساعت یکبار با محلول دنتول دهان را شستشو دهید. مهار سریع علائم استفاده از پروتزهای دندانی (درد و التهاب): یک قطره دنتول را بر روی مسواک بریزید و پروتز را ترجیحا با خمیردندان مسواک بزنید، ضمنا برای تسکین فوری لثه ملتهب محلول دنتول را مزه مزه کنید. پیشگیری و کاهش علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا برای کودکان (زیر ۷ سال): یک قطره و برای بزرگسالان دو قطره در نصف استکان آب جوشیده ولرم ریخته، هم زده و هر ۲ الی ۴ ساعت غرغره شود. همچنین برای شستشو و ضدعفونی کردن بینی می‌توان از محلول تهیه شده داخل بینی چکاند این کار در درمان سینوزیت اعجاز می‌کند. بلع دارو نه تنها بلامانع بوده و عوارض جانبی ندارد بلکه در صورت لزوم نوشیدن محلول (دو قطره در نصف استکان آب) برای مسمومیت‌های عفونی و دلپیچه‌ها معجزه می‌کند. برای استفاده از خمیر دهانی طبی در موارد مختلف طبق دستور پزشک استفاده شود.
هشدار مصرف بیش از ۳ بار در روز مصرف نگردد. هرگز مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک تغییر ندهید. 
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در دمای محیط (دمای ۲۵ درجه سانتی گراد) و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید