داروتو
تصویر  پن درماتولوژیک لایه بردار اسکراب پن درموپن 100 گرمی
تصویر  پن درماتولوژیک لایه بردار اسکراب پن درموپن 100 گرمی

پن درماتولوژیک لایه بردار اسکراب پن درموپن 100 گرمی

dermopain scrubpain exfoliating dermatologic bar 100g

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب بزرگسالان 

حاوی عصاره انار

حاوی روغن آرگان

ضد چروک و لایه بردار 

در حال تامین

افرادی که دارای پوست‌های چرب و مستعد به آکنه می‌باشند، به دلیل نوع پوستشان سلول‌های مرده به آسانی از سطح پوست جدا نمی‌شوند و گاهی درون منفذه‌های ریز سطح پوست باقی می‌مانند. سلول‌های مرده پوست با چربی پوست ترکیب شده و ماده غلیظی را که باکتری‌های مولد آکنه از آن تغذیه می‌کنند را تشکیل می‌دهد. پن درماتولوژیک لایه بردار درموپن دارای خاصیت لای برداری می باشد و می تواند سلول های مرده را به خوبی از پوست جدا کند. این عمل باعث می شود آثار به جا مانده از جوش و دانه سر سیاه از بین بروند و پوست صورت و بدن روشن شود. استفاده از این محصول باعث ایجاد طراوت و شادابی در پوست می شود.

پن درماتولوژیک می تواند چین و چروک های پوست را از بین ببرد و مانع از پیری زودرس پوست شود. تمامی افراد با هر نوع پوست می توانند بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند.

 در ترکیبات این محصول از عصاره های گیاهی همچون عصاره انار، آلوئه ورا، روغن جوجوبا و روغن آرگان استفاده شده است. روغن جوجوبا بدون بو می باشد، این روغن می تواند پوست را مرطوب سازد و باعث درمان آکنه و اگزما شود. همجنین چین و چروک های پوست را از بین ببرد. استفاده مکرر از این محصول باعث می شود تیرگی های روی پوست که ناشی از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب هستند به طور کامل رفع شود.

 ویژگی‌های خاص

رفع تدریجی اثر جوش و دانه‌های سرسیاه

مناسب برای انواع مختلف پوست

حاوی عصاره انار و آلوئه ورا

رفع چین و چروک پوست

حاوی روغن جوجوبا

حاوی روغن آرگان

پاکسازی پوست

لایه بردار

نحوه مصرف: برای استفاده از این محصول ابتدا باید پن را خیس نموده و سپس آن را به تنهایی و با با یک اسفنج نرم بر روی پوست مرطوب صورت وبدن بمالید تا کف ایجاد شود. پس از آن کف حاصله را به مدت 1 الی 2 دقیقه بر روی پوست خود نگهدارید و سپس پوست صورت و بدن خود را ابکشی و خشک نمایید.

هشدار مصرف: تمامی افراد با هر نوع پوست می توانند از این پن برای لایه برداری و جداکردن سلول های مرده پوست خود استفاده کنید.

عنوان مشخصه
برند درموپن- Dermopain
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده T.A.S- تی ای اس
تحت لیسانس سوئیس
وزن 100 گرم
نوع محصول پن (شوینده غیر صابونی)
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
عملکرد ضد چروک و لایه بردار
ترکیبات دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات، سدیم کوکو سولفات، تریتیکوم ولگار نشاسته (گندم)، سیتریل الکل، پارافین، تیتانیوم دی‌اکسید، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، سدیم کاپریلویل گلوتامات، سیتریک اسید، لاکتات سدیم، عصاره انار، عصاره آلوئه ورا، روغن جوجوبا، سالیسیلیک اسید، آلانتوئین، شی‌باتر، روغن آرگان، رنگ، عطر، آب دیونیزه
روش مصرف پن را خیس نموده سپس با یک اسفنج بر روی پوست مرطوب بزنید پس از 2 دقیقه آبکشی نمایید
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شماره مجوز 10723/48

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید