داروتو
تصویر  پن درماتولوژیک تری کلوکربان پوست‌های چرب مدیپن ۱۰۰ گرم

پن درماتولوژیک تری کلوکربان پوست‌های چرب مدیپن ۱۰۰ گرم

Medipain Anti Bacterial Syndet Bar + TCC 1% 100gr

دسته بندی : پن‌ و صابون‌
ویژگی ها

مخصوص پوست‌های چرب و آکنه‌ای

آنتی باکتریال

ضد قارچ و ضد باکتری

پیشگیری و درمان آکنه

متعادل کننده چربی پوست

پیشگیری از بوی نامطبوع بدن

 TCC حاوی ماده ضد باکتری تری کلوکربان

72,800 تومان

پن‌ها با دارا بودن ترکیبات خاص خود باعث آبرسانی و ترمیم پوست شده و با ایجاد یک لایه محافظ روی پوست از آن مراقبت کرده و مانع از دست دادن رطوبت پوست می‌گردد. پن‌ها ظاهری شبیه صابون دارند اما ساختاری متفاوت که مانع از آسیب رساندن به چربی‌های مفید پوست می‌شود و از رشد میکروب‌ها جلوگیری می‌کند و مانند سایر محصولات پاک کننده برای پوست‌های مختلف و با کارآیی‌های مختلف ساخته می‌شوند. در واقع پن صورت، چربی طبیعی پوست را از بین نبرده و صرفا به منظور پاک کردن پوست از آلودگی‌ها استفاده می‌شود و خاصیت درمانی دارد. پن درماتولوژیک تری کلوکربان پوست‌های چرب مدیپن ضد قارچ بوده و با کاهش چربی پوست باعث کاهش آکنه و جوش می‌شود. 

ویژگی‌های خاص:

-آنتی باکتریال

-پیشگیری و درمان آکنه

-متعادل کننده چربی پوست

-پیشگیری از بوی نامطبوع بدن

- TCC حاوی ماده ضد باکتری تری کلوکربان

نحوه مصرف: همیشه قبل از اقدام کردن برای شستشوی صورت، دستانتان را با آب و صابون به طور کامل بشویید. کف این محصول را حدود ۲ دقیقه روی پوست خود ماساژ داده و سپس با آب بشویید.

ترکیبات: دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات، پتاسیم لوریل سولفات، سدیم لوریل سولفات، سدیم لورت سولفات، سدیم کاپریلویل گلوتامات، کوکامیدو پروپیل بتائین، اسید سیتریک، گلیسیرین، تری کلوکربان، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند مدیپن - Medipain
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده اژه فام
وزن 100 گرم
نوع محصول پن (شوینده غیر صابونی)
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی تری کلوکربان
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف ضد جوش، ضد قارچ و ضد باکتری
ترکیبات دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات، پتاسیم لوریل سولفات، سدیم لوریل سولفات، سدیم لورت سولفات، سدیم کاپریلویل گلوتامات، کوکامیدو پروپیل بتائین، اسید سیتریک، گلیسیرین، تری کلوکربان، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف همیشه قبل از اقدام کردن برای شستشوی صورت، دستانتان را با آب و صابون به طور کامل بشویید. کف این محصول را حدود ۲ دقیقه روی پوست خود ماساژ داده و سپس با آب بشویید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید