داروتو
تصویر  پن درماتولوژیک غیر صابونی پوست‌های خشک و حساس یونی لد ۱۰۰ گرم
تصویر  پن درماتولوژیک غیر صابونی پوست‌های خشک و حساس یونی لد ۱۰۰ گرم

پن درماتولوژیک غیر صابونی پوست‌های خشک و حساس یونی لد ۱۰۰ گرم

Uni Led Sensitive And Dry Skin Pain 100gr

دسته بندی : پن‌ و صابون‌
ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک و حساس

سازگار با پوست

نرم کننده پوست

فاقد صابون و پارابن

پاک کننده فوق ملایم

حاوی عصاره آلوئه ورا

در حال تامین

پن‌های درماتولوژیک غیر صابونی پوست‌های خشک و حساس یونی لد، ظاهری شبیه صابون دارند و کف می‌کنند و صورت را مانند صابون به طور کامل تمیز می‌کنند اما از جنس صابون نیستند. کیفیتی بسیار بالاتر از صابون دارند. از مزایای پن نسبت به صابون داشتن سود سوز آور کمتر و pH برابر با pH پوسـت بـوده، لذا سبب عدم تخریب اپیدرم و عدم سوزش می‌شود، بدون ایجاد هرگونه التهاب و قرمزی پوست، در نهایت سبب لطافت بیشتر پوست می‌گردد. عصاره آلوئه ورا موجود در این محصول سبب افزایش قدرت جذب رطوبت شده و پوست را انعطاف پذیر و مرطوب نگه می‌دارد و با از بین بردن سلول‌های مرده پوست و جایگزین کردن سلول‌های جوان، پوست را تازه و درخشان می‌سازد.

‌ویژگی‌های خاص:
-مرطوب کننده پوست

-نرم و لطیف کننده پوست

-عدم ایجاد التهاب و سوزش

-برطرف کننده خشکی پوست

-فوق العاده ملایم و سازگار با پوست

نحوه مصرف: با حرکات دورانی توسط دست آغشته به پن، آلودگی و گرد و خاک پوست صورت را به آرامی پاک کرده و سپس بقایای آن را با آب از روی پوست تمیز کنید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات، پتاسیم لوریل سولفات، سدیم لوریل سولفات، سدیم لوریل اتر سولفات، گلیسیرین، سدیم پیرولیدون کربوکسیلات، روغن کرچک، پلی اتیلن گلیکول، عصاره پودری آلوئه ورا، متیل ایزو تیازولینون و کلرومتیل ایزوتیازولینون ۱ درصد، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. فقط جهت استعمال خارجی می‌باشد.

عنوان مشخصه
برند یونی لد - Uni Led
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده رزآرای آسیا
وزن 100 گرم
نوع محصول پن (شوینده غیر صابونی)
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره آلوئه ورا
فاقد صابون و پارابن
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و حساس
موارد مصرف پاک کننده فوق ملایم
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات، پتاسیم لوریل سولفات، سدیم لوریل سولفات، سدیم لوریل اتر سولفات، گلیسیرین، سدیم پیرولیدون کربوکسیلات، روغن کرچک، پلی اتیلن گلیکول، عصاره پودری آلوئه ورا، متیل ایزو تیازولینون و کلرومتیل ایزوتیازولینون ۱ درصد، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف با حرکات دورانی توسط دست آغشته به پن، آلودگی و گرد و خاک پوست صورت را به آرامی پاک کرده و سپس بقایای آن را با آب از روی پوست تمیز کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. فقط جهت استعمال خارجی می‌باشد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید