داروتو
تصویر  پن درماتولوژیک غیر صابونی پوست‌های چرب یونی لد ۱۰۰ گرم
تصویر  پن درماتولوژیک غیر صابونی پوست‌های چرب یونی لد ۱۰۰ گرم

پن درماتولوژیک غیر صابونی پوست‌های چرب یونی لد ۱۰۰ گرم

Uni Led Oily Skin Pain 100gr

دسته بندی : ضد جوش بدن
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب

سازگار با پوست

نرم کننده پوست

فاقد صابون و پارابن

پاک کننده فوق ملایم

حاوی روغن درخت چای

در حال تامین

پن درماتولوژیک غیر صابونی پوست‌های چرب یونی لد یک پن فوق العاده ملایم است که pH برابر با pH طبیعی پوست دارد، در نتیجه بدون آسیب رساندن به اپیدرم و بدون ایجاد هرگونه سوزش و التهاب، پوست صورت را کاملا تمیز می‌کند. روغن درخت چای به عنوان یک ماده موثر در این پن به کار رفته است. روغن درخت چای، چربی پوست را کنترل می‌کند و اجازه نمی‌دهد بیش از حد چرب شود. این روغن که یک ضد عفونی کننده قوی است پوست را از هرگونه باکتری پاک می‌سازد و در نتیجه به رفع جوش کمک می‌کند. پن پوست چرب یونی لد کاملا با پوست سازگار است و پوست را نرم و لطیف می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-کمک به رفع آکنه

-ضد عفونی کننده

-نرم و لطیف کننده پوست

-متعادل کننده ترشح سبیوم پوست

-فوق العاده ملایم و سازگار با پوست

نحوه مصرف: با حرکات دورانی توسط دست آغشته به پن، آلودگی و گرد و خاک پوست صورت را به آرامی پاک کرده و سپس بقایای آن را با آب از روی پوست تمیز کنید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات، پتاسیم لوریل سولفات، سدیم لوریل سولفات، سدیم لوریل اتر سولفات، گلیسیرین، کوکو آمیدو پروپیل بتائین، روغن کرچک، پلی اتیلن گلیکول، گوگرد، روغن درخت چای، سالیسیلیک اسید (بتا هیدروکسی اسید BHA)، متیل ایزو تیازولینون و کلرومتیل ایزوتیازولینون ۱ درصد، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. فقط جهت استعمال خارجی می‌باشد.

عنوان مشخصه
برند یونی لد - Uni Led
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده رزآرای آسیا
وزن 100 گرم
نوع محصول پن (شوینده غیر صابونی)
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن درخت چای
فاقد صابون و پارابن
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های چرب
موارد مصرف پاک کننده فوق ملایم
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات، پتاسیم لوریل سولفات، سدیم لوریل سولفات، سدیم لوریل اتر سولفات، گلیسیرین، کوکو آمیدو پروپیل بتائین، روغن کرچک، پلی اتیلن گلیکول، گوگرد، روغن درخت چای، سالیسیلیک اسید (بتا هیدروکسی اسید BHA)، متیل ایزو تیازولینون و کلرومتیل ایزوتیازولینون ۱ درصد، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف با حرکات دورانی توسط دست آغشته به پن، آلودگی و گرد و خاک پوست صورت را به آرامی پاک کرده و سپس بقایای آن را با آب از روی پوست تمیز کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. فقط جهت استعمال خارجی می‌باشد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید