داروتو
تصویر  پن پوست‌های‎ چرب و جوش دار فولیکا ۱۰۰ گرم
تصویر  پن پوست‌های‎ چرب و جوش دار فولیکا ۱۰۰ گرم
تصویر  پن پوست‌های‎ چرب و جوش دار فولیکا ۱۰۰ گرم
تصویر  پن پوست‌های‎ چرب و جوش دار فولیکا ۱۰۰ گرم

پن پوست‌های‎ چرب و جوش دار فولیکا ۱۰۰ گرم

Fulica Acne Control Pain 100gr

دسته بندی : پن‌ و صابون‌
ویژگی ها

مناسب پوست‎های چرب، دارای جوش، مختلط و آکنه‌ای

ضد باکتری و ضد قارچ

مات‎ کننده سطح پوست

رفع قرمزی و التهاب آکنه‌ها

برطرف‎ کننده چربی اضافی پوست

پاک کننده غیر صابونی با ۵.۵=pH و سازگار با پوست

67,400 تومان

پن‌ها با دارا بودن ترکیبات خاص خود باعث آبرسانی و ترمیم پوست شده و با ایجاد یک لایه محافظ روی پوست از آن مراقبت کرده و مانع از دست دادن رطوبت پوست می‌گردد. پن‌ها ظاهری شبیه صابون دارند اما ساختاری متفاوت که مانع از آسیب رساندن به چربی‌های مفید پوست می‌شود و از رشد میکروب‌ها جلوگیری می‌کند و مانند سایر محصولات پاک کننده برای پوست‌های مختلف و با کارآیی‌های مختلف ساخته می‌شوند که شامل پوست حساس، خشک تا نرمال و پوست‌های چرب و دارای آکنه می‌باشد. در واقع پن صورت، چربی طبیعی پوست را از بین نبرده و صرفا به منظور پاک کردن پوست از آلودگی‌ها استفاده می‌شود و خاصیت درمانی دارد. برند فولیکا برای رفع نیاز افرادی که هر روز از صابون استفاده می‌کنند اقدام به تولید پن پوست چرب و جوش دار کرده است که قابل استفاده برای بدن و صورت بوده و دارای pH تنظیم شده و سازگار با پوست با است. این پن فاقد مواد صابونی و با کنترل چربی اضافی پوست از ایجاد جوش‌های بیشتر جلوگیری می‌کند. این محصول مناسب پوست‌های چرب، جوش دار، مختلط و آکنه‌ای است و حاوی مواد آنتی باکتریال و ضد قارچ بوده و می‌تواند التهاب را برطرف و مات کننده‌ی سطح پوست باشد تا از درخشش اضافی آن جلوگیری کند.

ویژگی‌های خاص:

ضد باکتری و ضد قارچ

مات‎ کننده سطح پوست

رفع قرمزی و التهاب آکنه‌ها

-جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه

برطرف‎ کننده چربی اضافی پوست

-پاک کننده غیر صابونی با ۵.۵=pH و سازگار با پوست

نحوه مصرف: صبح‎ و شب‎ دو بار پن فولیکا را بر روی پوست مرطوب صورت و بدن مالیده و به آرامی تا حصول کف مناسب ماساژ دهید. سپس خوب آبکشی نموده و به آرامی خشک نمایید. در صورت نیاز مصرف این فرآورده را تکرار نمایید.

ترکیبات: نشاسته ذرت، پتاسیم لوریل سولفات، ستئاریل الکل، سدیم لوریل سولفات، روغن کرچک هیدروژنه، آب دیونیزه، تالک، اسید سالیسیلیک، پیروکتون اولامین، گلیسرین، مینرال اویل، کوکامیدوپروپیل بتائین، اسید لاکتیک، پتاسیم فسفات، مخلوط گلیسیرین- پتاسیم تیوسیانات-لاکتوفرین-لاکتوپروکسیداز-گلوکز اکسیداز-گلوگز پنتا استات، فنوکسی اتانول، سدیم متابی سولفیت، CI۷۷۸۹۱ ،CI۷۷۲۸۹، اسانس، CI۱۹۱۴۰

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند فولیکا - Fulica
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
وزن 100 گرم
نوع محصول پن (شوینده غیر صابونی)
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف برطرف‎ کننده چربی اضافی پوست، رفع قرمزی و التهاب آکنه‌ها
ترکیبات نشاسته ذرت، پتاسیم لوریل سولفات، ستئاریل الکل، سدیم لوریل سولفات، روغن کرچک هیدروژنه، آب دیونیزه، تالک، اسید سالیسیلیک، پیروکتون اولامین، گلیسرین، مینرال اویل، کوکامیدوپروپیل بتائین، اسید لاکتیک، پتاسیم فسفات، مخلوط گلیسیرین- پتاسیم تیوسیانات-لاکتوفرین-لاکتوپروکسیداز-گلوکز اکسیداز-گلوگز پنتا استات، فنوکسی اتانول، سدیم متابی سولفیت، CI۷۷۸۹۱ ،CI۷۷۲۸۹، اسانس، CI۱۹۱۴۰
روش مصرف صبح‎ و شب‎ دو بار پن فولیکا را بر روی پوست مرطوب صورت و بدن مالیده و به آرامی تا حصول کف مناسب ماساژ دهید. سپس خوب آبکشی نموده و به آرامی خشک نمایید. در صورت نیاز مصرف این فرآورده را تکرار نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید