داروتو
تصویر  پن کنترل کننده چربی آکنه زوم پوست‌های چرب و دارای آکنه فیس دوکس ۱۰۰ گرم
تصویر  پن کنترل کننده چربی آکنه زوم پوست‌های چرب و دارای آکنه فیس دوکس ۱۰۰ گرم
تصویر  پن کنترل کننده چربی آکنه زوم پوست‌های چرب و دارای آکنه فیس دوکس ۱۰۰ گرم
تصویر  پن کنترل کننده چربی آکنه زوم پوست‌های چرب و دارای آکنه فیس دوکس ۱۰۰ گرم

پن کنترل کننده چربی آکنه زوم پوست‌های چرب و دارای آکنه فیس دوکس ۱۰۰ گرم

Facedoux Acnesome Syndet Bar 100gr

دسته بندی : ضد جوش بدن
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب و جوش دار

جمع کننده منافذ باز پوست

کنترل کننده چربی پوست

کمک به رفع آکنه و کومدون‌های سر سفید و سر سیاه

حاوی کمپلکس لیپوزومال ضد آکنه و کاهش دهنده چربی

158,400 تومان

با رسیدن به سن بلوغ و چرب شدن پوست بر روی پوست جوش و آکنه به وجود می‌آید. برای از بین بردن این جوش‌ها باید از شوینده‌ها و صابون‌هایی استفاده کرد که مواد قلیایی و صابونی نداشته باشند و بتوانند با ملایمت تمامی آلودگی‌ها را از روی پوست پاک کنند و میزان ترشح غدد چربی را نیز تنظیم کنند. با این کار از ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست جلوگیری می‌شود. پن کنترل کننده چربی آکنه زوم فیس دوکس یک محصول مناسب جهت استفاده روزانه به منظور حفظ بهداشت و سلامت پوست‌های چرب و جوش دار می‌باشد. این محصول علاوه بر خاصیت پاک کنندگی پوست از آلودگی‌های روزمره، با دارا بودن فرمولاسیون کاملا جدید، قادر است ضمن ایجاد تعادل در ترشح غدد چربی پوست و کمک به جمع شدن منافذ باز پوست، در رفع و کاهش جوش‌های التهابی و چرکی، کومدون‌های سرسیاه و سرسفید موثر واقع گردد.

‌ویژگی‌های خاص:

-هیپوآلرژنیک

-کمک به پاکسازی پوست

-کنترل کننده چربی پوست

-جمع کننده منافذ باز پوست

-حفظ اکوسیستم طبیعی پوست

-کمک به رفع آکنه و کومدون‌های سر سفید و سر سیاه

نحوه مصرف: ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با آب ولرم خیس نموده و کف ایجاد شده با پن را روی آن بمالید سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. حداقل ۲ بار در طی شبانه روز از پن روی پوست صورت یا بدن استفاده نمایید.

ترکیبات: دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات، پتاسیم لوریل سولفات، سدیم لوریل سولفات، سدیم لورت سولفات، اسید سالیسیلیک، دکسترین، صمغ زانتان، آمیلوپکتین، کوکامیدوپروپیل بتائین، تیتانیوم دی اکساید، عصاره کاج نوئل، پروپیلن گلایکول، روغن درخت چای، عصاره ریشه گیاه آستراگالوس ممبرانوس، دی پروپیلن گلایکول، گلیسرین، لسیتین، فنوکسی اتانول، آلفا گلوکان اولیگوساکارید، پیستاسیا لنتیسکوس گام، الکل، ای دی تی ای، رنگ مجاز آرایشی، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند فیس دوکس - Facedoux
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده نرمین کف
به سفارش البرز تجارت یگانه
تحت لیسانس سوئیس
وزن 100 گرم
نوع محصول پن (شوینده غیر صابونی)
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره ریشه گیاه آستراگالوس ممبرانوس، بتا هیدروکسی اسید، روغن درخت چای، پربیوتیک بیواکولیا
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف کنترل ترشح چربی پوست
ترکیبات دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات، پتاسیم لوریل سولفات، سدیم لوریل سولفات، سدیم لورت سولفات، اسید سالیسیلیک، دکسترین، صمغ زانتان، آمیلوپکتین، کوکامیدوپروپیل بتائین، تیتانیوم دی اکساید، عصاره کاج نوئل، پروپیلن گلایکول، روغن درخت چای، عصاره ریشه گیاه آستراگالوس ممبرانوس، دی پروپیلن گلایکول، گلیسرین، لسیتین، فنوکسی اتانول، آلفا گلوکان اولیگوساکارید، پیستاسیا لنتیسکوس گام، الکل، ای دی تی ای، رنگ مجاز آرایشی، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با آب ولرم خیس نموده و کف ایجاد شده با پن را روی آن بمالید سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. حداقل ۲ بار در طی شبانه روز از پن روی پوست صورت یا بدن استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 38/12593

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید