داروتو
تصویر  پودر انترامیل کودکان کارن با طعم موز ۴۰۰ گرم
تصویر  پودر انترامیل کودکان کارن با طعم موز ۴۰۰ گرم

پودر انترامیل کودکان کارن با طعم موز ۴۰۰ گرم

Karen Kids Entera Meal Banana 400gr

ویژگی ها

کمک به افزایش وزن کودکان

مناسب افراد دارای سو تغذیه

فاقد گلوتن

کم لاکتوز

 

در حال تامین

پودر انترامیل استاندارد کارن، یک فرمولای مغذی کامل به صورت پودر آماده مصرف است که محلول تهیه شده از آن هم برای تغذیه با لوله به عنوان جایگزین وعده غذایی و هم برای مصرف خوراکی به عنوان مکمل غذایی برای افزایش دریافت انرژی و پروتئین قابل استفاده می‌باشد. فرمول منحصر به فرد این فرآورده شامل مخلوطی از کربوهیدرات، چربی، پروتئین و مخلوط کامل مولتی ویتامین و مواد معدنی به بهبود وضعیت تغذیه‌ای کمک می‌کند. انترامیل استاندارد حاوی فیبر محلول اینولین است که با خاصیت پره بیوتیکی به بهبود فلور طبیعی روده و جلوگیری از اسهال و یبوست کمک می‌نماید. 

‌ویژگی‌های خاص:

-غذای کامل برای بیماران نیازمند به گاواژ ( تغذیه از طریق لوله)

-مکمل غذایی خوراکی برای افراد کم وزن یا مبتلا به سوء تغذیه

-کمک به افزایش وزن در کودکان

-کم لاکتوز

-فاقد گلوتن

-حاوی کربوهیدرات، چربی، پروتئین و مخلوط کامل مولتی ویتامین و مواد معدنی

-حاوی اینولین به عنوان فیبر محلول جهت افزایش مقاومت بدن و بهبود حرکات روده

نحوه مصرف: تغذیه با لوله: هر پیمانه پودر را با آب جوشیده کاملا خنک شده تا ۵۰ میلی لیتر در ظرف مدرج به حجم برسانید. این محلول تامین کننده ۱ کیلو کالری بر میلی لیتر ‌است. برحسب نیاز بیمار مقدار مناسب از این محلول را تهیه و بلافاصله مصرف نمایید. مصرف خوراکی؛ هر ۵ پیمانه پودر را در یک لیوان آب یا شیر به آرامی حل نموده و پس از یکنواخت شدن محلول، آن را بلافاصله مصرف نمایید. در صورت تامین کل نیاز روزانه از پودر انترامیل استاندارد کارن یک قوطی کامل در روز و در صورت استفاده به عنوان مکمل غذایی-خوراکی ۶ پیمانه در روز (۲ پیمانه در هر میان وعده) مصرف نمایید.

ترکیبات: پروتئین غلیظ شده آب پنیر، کازئینات کلسیم، مالتودکسترین، روغن نارگیل (MCT۵۰%)، روغن آفتابگردان، لستین سویا، اینولین، مجموعه آنزیمی، کارنتین، مجموعه ویتامین‌ها و مواد معدنی (ویتامین A استات، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین K1، اسید اسکوربیک، تیامن مونونیترات، ریبوفلاوین، نیاسین آمید، هیدروکلرید پیریدوکسین، اسیدفولیک، ویتامین B12، کلسیم دی پانتوتنات، بیوتین، دی کلسیم فسفات، کلرید کروم، سولفات مس، فلورید سدیم، یدید پتاسیم، فروسولفات، اکسید منیزیم، سولفات منگنز، مولیبدات سدیم، گلوکونات روی، سلنیت سدیم، کلرید سدیم، سیترات پتاسیم) آسپارتام، طعم دهنده‌های مجاز خوراکی

هشدار مصرف: پودر انترامیل استاندارد کارن برای بیماران متابولیک یا شرایط و نیازهای تغذیه‌ای خاص مانند نارسایی کلیه و پانکرانیت حاد مناسب نیست. برای افرادی که دچار اختلال عملکرد و یا انسداد دستگاه گوارش هستند و بیمارانی که به صورت ژوژستومی تغذیه می‌شوند، مناسب نیست. برای مصرف کودکان زیر چهارسال توصیه نمی‌شود. پودر انترامیل برای تغذیه وریدی مناسب نیست.

عنوان مشخصه
برند کارن - Karen
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی و مکمل‌های غذایی-حیاتی کارن
تحت لیسانس کانادا
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، نوجوانان، بزرگسالان
حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی
موارد مصرف مکمل غذایی برای افزایش دریافت انرژی و پروتئین
ترکیبات پروتئین غلیظ شده آب پنیر، کازئینات کلسیم، مالتودکسترین، روغن نارگیل (MCT۵۰%)، روغن آفتابگردان، لستین سویا، اینولین، مجموعه آنزیمی، کارنتین، مجموعه ویتامین‌ها و مواد معدنی (ویتامین A استات، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین K1، اسید اسکوربیک، تیامن مونونیترات، ریبوفلاوین، نیاسین آمید، هیدروکلرید پیریدوکسین، اسیدفولیک، ویتامین B12، کلسیم دی پانتوتنات، بیوتین، دی کلسیم فسفات، کلرید کروم، سولفات مس، فلورید سدیم، یدید پتاسیم، فروسولفات، اکسید منیزیم، سولفات منگنز، مولیبدات سدیم، گلوکونات روی، سلنیت سدیم، کلرید سدیم، سیترات پتاسیم) آسپارتام، طعم دهنده‌های مجاز خوراکی
روش مصرف تغذیه با لوله: هر پیمانه پودر را با آب جوشیده کاملا خنک شده تا ۵۰ میلی لیتر در ظرف مدرج به حجم برسانید. این محلول تامین کننده ۱ کیلو کالری بر میلی لیتر ‌است. برحسب نیاز بیمار مقدار مناسب از این محلول را تهیه و بلافاصله مصرف نمایید. مصرف خوراکی؛ هر ۵ پیمانه پودر را در یک لیوان آب یا شیر به آرامی حل نموده و پس از یکنواخت شدن محلول، آن را بلافاصله مصرف نمایید. در صورت تامین کل نیاز روزانه از پودر انترامیل استاندارد کارن یک قوطی کامل در روز و در صورت استفاده به عنوان مکمل غذایی-خوراکی ۶ پیمانه در روز (۲ پیمانه در هر میان وعده) مصرف نمایید.
هشدار مصرف پودر انترامیل استاندارد کارن برای بیماران متابولیک یا شرایط و نیازهای تغذیه‌ای خاص مانند نارسایی کلیه و پانکرانیت حاد مناسب نیست. برای افرادی که دچار اختلال عملکرد و یا انسداد دستگاه گوارش هستند و بیمارانی که به صورت ژوژستومی تغذیه می‌شوند، مناسب نیست. برای مصرف کودکان زیر چهارسال توصیه نمی‌شود. پودر انترامیل برای تغذیه وریدی مناسب نیست.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید