داروتو
تصویر  پودر دکلره آیس آرکانوم بیول ۴۰ گرم

پودر دکلره آیس آرکانوم بیول ۴۰ گرم

Biol Arcanum Ice Bleqching Powder 40gr

دسته بندی : دکلره
ویژگی ها

مناسب پوست‌های حساس به دکلره

فاقد گرد و غبار

بدون آسیب رساندن به مو

بی رنگ کننده با قدرت بالا

روشن کننده رنگ موهای مقاوم

حاوی روغن‌های طبیعی و صمغ‌های گیاهی

در حال تامین

دکلره از مواد پراکسید ساخته شده، که این مواد می‌تواند سبب بی رنگ کردن موها شوند. نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کرد این است که دکره باید در کنار اکسیدان استفاده شود، چنانچه دکلره را با آب مخلوط کنید، دکلره فعال نخواهد گردید پس برای دکلره کردن احتیاج به خرید اکسیدان هم دارید. پودر دکلره آیس آرکانوم بیول برای روشن نمودن تارهای مو به میزان ۷ تا ۸ درجه مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مهم ‌ترین مشکلات در دکلره مو  داشتن حساسیت پوستی است. پودر دکلره آیس آرکانوم بیول موجب خواهد شد تا با خاصیت خنک کنندگی، گرما و سوزش را کاهش دهد و از مهم ترین مزیت این پودر دکلره، خنک کنندگی و کاهش سوزش سر است. 

ويژگی‌های خاص:

-فاقد گرد و غبار

-بدون آسیب رساندن به مو

-بی رنگ کننده با قدرت بالا

-محافظت کننده فوق العاده قوی

-بازسازی کننده موهای آسیب دیده

-دارای قدرت روشن کنندگی تا ۸ پایه

-حاوی روغن‌های طبیعی و صمغ‌های گیاهی

نحوه مصرف: برای دکلره کردن و برای جلوگیری از سوختگی، اطراف پوست صورت را با کرم چرب نمایید سپس به منظور رسیدن به پایه ۷: اکسیدان ۲۰ را به میزان دو برابر حجم پودر در یک ظرف غیر فلزی مخلوط کنید و روی تمام مو یا قسمتی که نیاز به روشن کردن دارد قرار دهید. سپس بعد از گذشته ۲۰ دقیقه، با آب ولرم آبکشی نمایید. به منظور رسیدن به پایه ۸: اکسیدان ۳۰ را به میزان دو برابر حجم پودر در یک ظرف غیر فلزی مخلوط کنید و روی تمام مو یا قسمتی که نیاز به روشن کردن دارد قرار دهید. سپس بعد از گذشته ۳۰ دقیقه، با آب ولرم آبکشی نمایید.

هشدار مصرف: جهت روشن نمودن ابرو و مژه استفاده نگردد. در صورت تماس با چشم سریع شستشو گردد. چنانچه دارای پوست سر ملتهب و یا دارای زخم هستید از پودر دکلره استفاده ننمایید. قبل از مصرف تست حساسیت انجام گردد. در هنگام مصرف از دستکش استفاده گردد.

عنوان مشخصه
برند آركانوم - Arcanum
کشور سازنده ایران
وزن 40 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف بانوان
حاوی روغن‌های طبیعی و صمغ‌های گیاهی
فاقد گرد و غبار
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
روش مصرف برای دکلره کردن و برای جلوگیری از سوختگی، اطراف پوست صورت را با کرم چرب نمایید سپس به منظور رسیدن به پایه ۷: اکسیدان ۲۰ را به میزان دو برابر حجم پودر در یک ظرف غیر فلزی مخلوط کنید و روی تمام مو یا قسمتی که نیاز به روشن کردن دارد قرار دهید. سپس بعد از گذشته ۲۰ دقیقه، با آب ولرم آبکشی نمایید. به منظور رسیدن به پایه ۸: اکسیدان ۳۰ را به میزان دو برابر حجم پودر در یک ظرف غیر فلزی مخلوط کنید و روی تمام مو یا قسمتی که نیاز به روشن کردن دارد قرار دهید. سپس بعد از گذشته ۳۰ دقیقه، با آب ولرم آبکشی نمایید.
هشدار مصرف جهت روشن نمودن ابرو و مژه استفاده نگردد. در صورت تماس با چشم سریع شستشو گردد. چنانچه دارای پوست سر ملتهب و یا دارای زخم هستید از پودر دکلره استفاده ننمایید. قبل از مصرف تست حساسیت انجام گردد. در هنگام مصرف از دستکش استفاده گردد.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید