داروتو
تصویر  پودر مکمل غذایی با طعم وانیل کودکان از ۲ تا ۱۰ سال پدیاشور ابوت ۴۰۰ گرم

پودر مکمل غذایی با طعم وانیل کودکان از ۲ تا ۱۰ سال پدیاشور ابوت ۴۰۰ گرم

Abbott Pedia Sure Complete 400gr

ویژگی ها

مناسب کودکان از ۲ تا ۱۰ سال

دارای طعم وانیل

فراهم نمودن تغذیه تکمیلی متعادل

تضمین و تقویت سلامت کودک

حاوی پروبیوتیک و پری بیوتیک

تقویت سیستم دفاعی بدن

در حال تامین

عدم وزن گیری نوزاد معمولاً موجب نگرانی والدین می‌شود. به همین خاطر والدین معمولاً به سراغ مکمل‌ها و شربت‌های مولتی‌ویتامین برای جبران این کمبود وزن می‌روند. لازم به ذکر است مصرف مولتی ویتامین برای افزایش وزن نوزاد کاملاً به نظر پزشک بستگی دارد. گاهی اوقات پزشک متخصص مصرف مولتی ویتامین را از بدو تولد بلامانع می‌داند. گاهی نیز مصرف مولتی ویتامین برای افزایش وزن نوزاد را پس از ۶ یا ۹ ماهگی مجاز می‌داند. لذا برای مصرف مولتی ویتامین حتماً با پزشک متخصص اطفال مشورت کنید. پودر مکمل غذایی با طعم وانیل کودکان از ۲ تا ۱۰ سال پدیاشور ابوت، یک غذای تایید شده بالینی می‌باشد که مواد غذایی حیاتی بدن کودکان را تامین می‌کند همچنین اگر کودک شما با کمبود لاکتوز مواجه است، پدیاشور این کمبود را به راحتی تامین می‌کند. پدیاشور برای وزن گیری کودکان مکمل خوبی است که اکثر پزشکان برای کودکانی که به دلایل مختلف از جذب مواد مغذی محروم هستند تجویز می‌کنند.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب کودکان از ۲ تا ۱۰ سال

-با طعم وانیل

-وعده غذایی کامل و فاقد گلوتن

-برای مصرف خوراکی

-تقویت سیستم دفاعی بدن

-حاوی پروبیوتیک و پری بیوتیک

-فراهم نمودن تغذیه تکمیلی متعادل

-تضمین و تقویت سلامت کودک

-تقویت رشد سالم و مطلوب

نحوه مصرف: برای آماده کردن ۲۲۵ میلی لیتر از فرآورده، ۱۹۰ میلی لیتر آب سرد را داخل لیوان ریخته و به آرامی ۵ پیمانه یا ۴۵.۷ گرم از پودر پدیاشور را در حال به هم زدن به آن اضافه کنید. تا کاملا حل و یکنواخت شود با آماده سازی صحیح هر میلی لیتر پدیاشور تقریبا معادل ۱ کیلو کالری انرژی تولید می‌کند. یک قوطی ۴۰۰ گرمی تقریبا ۹ وعده ۲۲۵ میلی لیتری را ارائه می‌دهد. پدیاشور را می‌توان ۱ تا ۳ وعده در روز مصرف نمود.

ترکیبات: ساکارز، نشاسته ذرت هیدرولیز شده، سدیم کازئینات، روغن آفتابگردان با اولئیک بالا، روغن سویا، تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط (MCT)، مواد معدنی، پروتئین غلیظ شده آب پنیر، فروکتو الیگوساکارید، طعم مصنوعی وانیل (وانیلین، اتیل وانیلین)، ویتامین‌ها، ام-اینوزیتول، تائورین، لاکتوباسیلوس، اسیدوفیلوس، ال-کارنیتین و بیفیدوباکتریوم

هشدار مصرف: پدیاشور آماده شده باید بلافاصله مصرف شود، در غیر این صورت آن را در ظرف سر بسته در یخچال قرار دهید و حداکثر طی ۲۴ ساعت مصرف نمایید. محتویات قوطی باز شده حداکثر تا ۳ هفته قابل مصرف است. در قوطی را بعد از هر بار مصرف محکم ببندید.

عنوان مشخصه
برند ابوت - Abbott
کشور سازنده هلند
شرکت سازنده ابوت
تحت لیسانس آمریکا
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان ۲ سال تا ۱۰ سال
حاوی پروتئین، پری بیوتیک، کربوهیدرات
موارد مصرف غذای کمکی
ترکیبات ساکارز، نشاسته ذرت هیدرولیز شده، سدیم کازئینات، روغن آفتابگردان با اولئیک بالا، روغن سویا، تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط (MCT)، مواد معدنی، پروتئین غلیظ شده آب پنیر، فروکتو الیگوساکارید، طعم مصنوعی وانیل (وانیلین، اتیل وانیلین)، ویتامین‌ها، ام-اینوزیتول، تائورین، لاکتوباسیلوس، اسیدوفیلوس، ال-کارنیتین و بیفیدوباکتریو
روش مصرف برای آماده کردن ۲۲۵ میلی لیتر از فرآورده، ۱۹۰ میلی لیتر آب سرد را داخل لیوان ریخته و به آرامی ۵ پیمانه یا ۴۵.۷ گرم از پودر پدیاشور را در حال به هم زدن به آن اضافه کنید. تا کاملا حل و یکنواخت شود با آماده سازی صحیح هر میلی لیتر پدیاشور تقریبا معادل ۱ کیلو کالری انرژی تولید می‌کند. یک قوطی ۴۰۰ گرمی تقریبا ۹ وعده ۲۲۵ میلی لیتری را ارائه می‌دهد. پدیاشور را می‌توان ۱ تا ۳ وعده در روز مصرف نمود.
هشدار مصرف پدیاشور آماده شده باید بلافاصله مصرف شود، در غیر این صورت آن را در ظرف سر بسته در یخچال قرار دهید و حداکثر طی ۲۴ ساعت مصرف نمایید. محتویات قوطی باز شده حداکثر تا ۳ هفته قابل مصرف است. در قوطی را بعد از هر بار مصرف محکم ببندید.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید