داروتو
تصویر  چسب ضد میخچه و زگیل آجیکور (اسیدسالیسیلیک 40 %) 6 عددی
تصویر  چسب ضد میخچه و زگیل آجیکور (اسیدسالیسیلیک 40 %) 6 عددی

چسب ضد میخچه و زگیل آجیکور (اسیدسالیسیلیک 40 %) 6 عددی

Agicor 40% Salicylic Acid Topical Plasters 6 Pieces In Box

دسته بندی : چسب میخچه
ویژگی ها

هم رنگ پوست و دارای بافت پارچه ای

حاوی 40 درصد اسید سالسیلیک

از بین بردن میخچه و زگیل

در حال تامین

میخچه یک برجستگی کوچک و دردناک است که اکثرا بر روی انگشتان پا ایجاد می‌شود. برای درمان این مشکل روش هایی مانند درمان‌های خانگی و دست ساز مثل استفاده از سرکه، موز و ... وجود دارد و در موارد حادتر به جراحی احتیاج می‌شود. در بین این روش‌ها یکی از ساده‌ترین و بهترین راه ها استفاده از چسب ضد میخچه و زگیل آجیکور است که به نسبت موارد دیگر درد کمتری ایجاد کرده و مقرون به صرفه تر می‌باشد.

چسب میخچه آجیکور محصول فرانسه بوده و پس از مدتی استفاده، مشکل میخچه پا را برطرف می‌کند. این چسب حاوی 40% اسید سالسیلیک است. غلظت این اسید بعد از انجام آزمایش های بسیار و با توجه به اینکه باید به اندازه‌ای باشد که هم میخچه و زگیل را درمان کند و هم به نواحی سالم پوست آسیب نرساند تعیین شده است.

چسب ضد میخچه و زگیل آجیکور دارای یک پد تو خالی دایره شکل است که دور میخچه قرار می‌گیرد و آن را محصور می‌کند؛ سپس اسید آهسته از داخل پد آزاد شده و میخچه را تحت تاثیر قرار میدهد. دوره‌ی درمان با چسب میخچه آجیکور 12 روز است و با توجه به اینکه در بسته‌های 6 عددی موجود است هر چسب را به مدت 2 روز روی محل دارای میخچه قرار دهید، سپس چسب را کنده موضع را تمیز کنید و چسب بعدی را استفاده کنید. این مراحل را تا درمان کامل تکرار کنید. به علت این که چسب، میخچه را از ریشه درمان میکند بعد از کامل شدن درمان، میخچه دیگری ایجاد نمی‌شود. پروسه درمان بدون درد است و شما میتوانید به راحتی به کارهای روزانه خود بپردازید.

نحوه مصرف

  1. محل مورد نظر را با آب گرم بشویید.
  2. چسب را از قسمت دارویی آن در محل مورد نظر چسبانده و به ملایمت فشار دهید. دمای اتاق برای چسبندگی آن کافی است.
  3. به مدت 2 روز آن را روی موضع نگهدارید و سپس پسب را بردارید، پا را بشویید و پوست‌های مرده را جدا کنید.
  4. در صورت لزوم چسب دیگری بچسبانید.

 

عنوان مشخصه
برند آجیکور - Agicor
شرکت سازنده شرکت داروسازی پارسیان ستاره غرب
تعداد 6 عدد چسب دایره‌ای
رنگ همرنگ پوست
حاوی سالیسیک اسید
مناسب برای دست و پا
خاصیت ضد میخچه و زگیل ، بهبود زخم میخچه و زگیل ، تسکین درد ، ضد عفونی ، بهبود زخم
ویژگی خاص مقاوم در برابر نفوذ رطوبت ، مقاوم در برابر نفوذ باکتری
روش مصرف ابتدا پا را با آب گرم بشوئید، چسب را از قسمت داروئی آن در محل مورد نظر چسبانده و به ملایمت فشار دهید. دمای اطاق برای چسبندگی آن کافی است، بمدت ۲-۳ روز آن را روی موضع نگهدارید. پس از برداشتن چسب، پا را بشوئید و پوست های مرده را جدا کنید و درصورت لزوم چسب دیگری بچسبانید.
هشدار مصرف مصرف این محصول در موارد حساسیت به اسید سالیسیلیک ، بیماران دیابتی و بیمارانی با فشار خون پائین، استفاده روی خال، خال مادرزادی یا زگیلی که از آن مو روئیده، زگیل های تناسلی یا زگیل روی مخاط، پوست تحریک پذیر یا هر ناحیه ای که قرمز شده است، منع مصرف داشته و درصورت وجود هرگونه حساسیت با پزشک خود مشورت نمائید - در صورت تماس با چشم یا غشاء مخاطی ، سریعا” با آب به مدت ۱۵ دقیقه شستشو دهید - بدلیل جذب سیستمیک ، بهتراست در طول دوران شیردهی مصرف نشود
شرایط نگهداری در دمای کمتر از ۲۵ درجه و دور از دسترس کودکان نگهداری شود .

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید