داروتو
تصویر  چسب میخچه پرودوفیکس ۶ عددی
تصویر  چسب میخچه پرودوفیکس ۶ عددی

چسب میخچه پرودوفیکس ۶ عددی

Prodofix Corn Plasters 6pcs

دسته بندی : تجهیزات پزشکی
ویژگی ها

از بین بردن میخچه و زگیل

۶ عددی

حاوی اسید سالیسیلیک ۴۰٪

هم رنگ پوست و دارای بافت پارچه‌ای

مقاوم در برابر نفوذ باکتری

در حال تامین

میخچه یک برجستگی کوچک و دردناک است که اکثرا بر روی انگشتان پا ایجاد می‌شود. برای درمان این مشکل روش‌هایی مانند درمان‌های خانگی و دست ساز مثل استفاده از سرکه، موز و ... وجود دارد و در موارد حاد تر به جراحی احتیاج می‌شود. در بین این روش‌ها یکی از ساده ‌ترین و بهترین راه‌ها استفاده از چسب ضد میخچه و زگیل آجیکور است که به نسبت موارد دیگر درد کمتری ایجاد کرده و مقرون به صرفه تر می‌باشد. چسب میخچه پرودوفیکس حاوی ۴۰٪ اسید سالسیلیک است که بعد از انجام آزمایش‌های فراوان و با توجه به اینکه غلظت این اسید باید به گونه‌ای باشد که هم بتواند میخچه و زگیل را درمان کند و هم به پوست نواحی سالم آسیبی نزند تعیین شده است. این چسب دارای یک پد تو خالی دایره شکل است که دور میخچه قرار می‌گیرد تا آن را محصور کرده سپس اسید به آرامی از داخل پد آزاد شده و میخچه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این محصول دوره‌ی درمان ۱۲ روزه دارد و با توجه به اینکه در هر بسته ۶ عدد از این چسب‌ها موجود است هر چسب را به مدت ۲ روز روی موضع قرار دهید، سپس چسب را کنده موضع را تمیز کرده و چسب بعدی را قرار دهید. این عمل را تا درمان کامل انجام دهید. به علت این که چسب میخچه را از ریشه درمان می‌کند بعد از درمان میخچه دیگری ایجاد نمی‌شود. پروسه درمان بدون درد است و شما می‌توانید به راحتی به کارهای روزانه خود بپردازید.

‌ویژگی‌های خاص:

-از بین بردن میخچه و زگیل

-۶ عددی

-حاوی اسید سالیسیلیک ۴۰٪

-هم رنگ پوست و دارای بافت پارچه‌ای

-مقاوم در برابر نفوذ باکتری

نحوه مصرف: ناحیه‌ی آسیب را ابتدا با آب گرم بشویید و سپس کاملا خشک نمایید. یک عدد چسب میخچه را از لفاف خارج نموده و به دقت بر روی محل میخچه بچسبانید و به ملایمت فشار دهید. به مدت ۱ الی ۲ روز آن را بر روی موضع نگهدارید. پس از برداشتن چسب، پا را بشویید و پوست‌های مرده را به آرامی و بدون اعمال فشار جدا کنید. این عمل را تا برطرف شدن کامل میخچه تکرار کنید.

ترکیبات: هر یک چسب شامل ۰.۰۴ گرم اسید سالسیلیک

هشدار مصرف: مصرف این محصول در موارد حساسیت به اسید سالیسیلیک، بیماران دیابتی و بیمارانی با فشار خون پائین، استفاده روی خال، خال مادرزادی یا زگیلی که از آن مو روئیده، زگیل‌های تناسلی یا زگیل روی مخاط، پوست تحریک پذیر یا هر ناحیه‌ای که قرمز شده است، منع مصرف داشته و درصورت وجود هرگونه حساسیت با پزشک خود مشورت نمائید.

عنوان مشخصه
برند پرودوفیکس - Prodofix
کشور سازنده ایران
نوع محصول چسب
تعداد 6
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی اسید سالیسیلیک ۴۰٪
قابل استفاده برای دست و پا
مناسب برای از بین بردن میخچه و زگیل
ترکیبات هر یک چسب شامل ۰.۰۴ گرم اسید سالسیلیک
روش مصرف ناحیه‌ی آسیب را ابتدا با آب گرم بشویید و سپس کاملا خشک نمایید. یک عدد چسب میخچه را از لفاف خارج نموده و به دقت بر روی محل میخچه بچسبانید و به ملایمت فشار دهید. به مدت ۱ الی ۲ روز آن را بر روی موضع نگهدارید. پس از برداشتن چسب، پا را بشویید و پوست‌های مرده را به آرامی و بدون اعمال فشار جدا کنید. این عمل را تا برطرف شدن کامل میخچه تکرار کنید.
هشدار مصرف مصرف این محصول در موارد حساسیت به اسید سالیسیلیک، بیماران دیابتی و بیمارانی با فشار خون پائین، استفاده روی خال، خال مادرزادی یا زگیلی که از آن مو روئیده، زگیل‌های تناسلی یا زگیل روی مخاط، پوست تحریک پذیر یا هر ناحیه‌ای که قرمز شده است، منع مصرف داشته و درصورت وجود هرگونه حساسیت با پزشک خود مشورت نمائید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید