داروتو
تصویر  ژل آمیزشی تاخیری لانگ لاو سیمپلکس ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  ژل آمیزشی تاخیری لانگ لاو سیمپلکس ۱۰۰ میلی لیتر

ژل آمیزشی تاخیری لانگ لاو سیمپلکس ۱۰۰ میلی لیتر

Simplex Long Love Lubricant Gel 100ml

دسته بندی : ژل‌های زناشویی
ویژگی ها

روان ‌کننده

بی رنگ و معطر

کاهش درد مقاربتی

افزایش دهنده لذت جنسی

در حال تامین

ژل لوبریکانت جنسی تاخیری لانگ لاو سیمپلکس، روان ‌کننده شفاف و نسبتاً معطر حاوی 1.8 درصد لیدوکائین و گلیسیرین می‌باشد. این ژل با کاهش خشکی و درد در طی مدت نزدیکی لذت شما را دو برابر می‌کند. ژل لوبریکانت جنسی کارکرد یک روان ‌کننده‌‌ی تاخیری را دارد. فراموش نکنید که تفاوت روان‌ کننده‌های مقعدی در فرمولاسیون با غلظت بیشتر است لذا در صورت استفاده از لانگ لاو سیمپلکس برای این نوع آمیزش قاعدتاً باید حجم بیشتری از آن‌ را مصرف نمود.

‌ویژگی‌های خاص:

-بر پایه آب

-نسبتاً معطر

-بی رنگ

-روان ‌کننده

-افزایش مدت زمان مقاربت

-مناسب کاهش درد مقاربتی و آمیزش مقعدی

-افزایش دهنده حس لذت جنسی و ارضاء کامل

نحوه مصرف: برای آقایان دچار انزال زودرس، ۱۵ دقیقه پیش از نزدیکی، مقدار مناسبی از ژل را روی محل مورد نظر پمپ نموده و سراسر محل مورد نظر را به آن آغشته کرده و پس از یک ربع با آب شستشو دهند.
برای بانوان دچار زود انزالی و یا درد، یک ربع پیش از نزدیکی، مقداری از ژل را درون محل مورد نظر خود و یا انگشت خود پمپ کرده و درون محیط تناسلی را به آن آغشته نموده و پس از ۱۵ دقیقه با آب شستشو دهند و از کاندوم استفاده شود.

ترکیبات: زانتان، آب، هیدروکسی اتیل سلولز، گلیسیرین، سدیم لوولینات، لوولینیک اسید، اسید لاکتیک، سدیم لاکتات، لیدوکائین، اسانس مجاز بهداشتی

هشدار مصرف: درپوش محفظه پلاستیکی اسپری مانند و با پلمپ نایلونی عرضه می‌شود. این محفظه برای نگهداری محتوای درون خود در شرایطی مانند مسافرت و دمای متغیر چندان مناسب نیست و امکان نشت وجود دارد. در صورت بروز هر نوع علائم تحریک و ناراحتی استفاده را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده جهت جلوگیری از بارداری نمی‌باشد و حاوی اسپرم کش نیست.

عنوان مشخصه
برند سیمپلکس - Simplex
کشور سازنده ایران
به سفارش شفابخش آرین
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف افزایش دهنده لذت جنسی، کاهش درد و افزایش مدت زمان مقاربت
ترکیبات زانتان، آب، هیدروکسی اتیل سلولز، گلیسیرین، سدیم لوولینات، لوولینیک اسید، اسید لاکتیک، سدیم لاکتات، لیدوکائین، اسانس مجاز بهداشتی
روش مصرف برای آقایان دچار انزال زودرس، ۱۵دقیقه پیش از نزدیکی، مقدار مناسبی از ژل را روی محل مورد نظر پمپ نموده و سراسر محل مورد نظر را به آن آغشته کرده و پس از ۱۵دقیقه با آب شستشو دهند. برای بانوان دچار زود انزالی و یا درد، ۱۵دقیقه پیش از نزدیکی، مقداری از ژل را درون محل مورد نظر خود و یا انگشت خود پمپ کرده و درون محیط تناسلی را به آن آغشته نموده و پس از ۱۵دقیقه با آب شستشو دهند و از کاندوم استفاده شود.
هشدار مصرف درپوش محفظه پلاستیکی اسپری مانند و با پلمپ نایلونی عرضه می‌شود. این محفظه برای نگهداری محتوای درون خود در شرایطی مانند مسافرت و دمای متغیر چندان مناسب نیست و امکان نشت وجود دارد. در صورت بروز هر نوع علائم تحریک و ناراحتی استفاده را متوقف کرده و با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده جهت جلوگیری از بارداری نمی‌باشد و حاوی اسپرم کش نیست.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از حرارت مستقیم و نور خورشید نگهداری شود، دور از دسترس کودکان قرار دهید.
کد IRC 3820949180467260
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید