داروتو
سروینا ژل بهداشتی آقایان
سروینا ژل بهداشتی آقایان
سروینا ژل بهداشتی آقایان

ژل بهداشتی آقایان سروینا ۱۵۰ میلی لیتر

Servina Gel Cleansing For Men 150ml

دسته بندی : ژل بهداشتی آقایان
ویژگی ها

پاک کننده‌ای مفید و پر قدرت پوست

مناسب برای تمامی رده‌های سنی

دارای رایحه‌ای خوشبو و رفع بوی نامطبوع

حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عدم ایجاد حساسیت‌های پوستی

ایجاد کننده حس شادابی و طراوت

135,000 تومان

ژل بهداشتی آقایان سروینا از عصاره‌های گیاهی همچون مریم گلی، جین سینگ و بید سفید تشکیل شده است. این ژل شوینده و ضد عفونی کننده‌ای مناسب برای آقایان بوده و از ابتلا آن‌ها به انواع بیماری‌های عفونی جلوگیری می‌کند. در واقع آقایان پس از شنا، انواع ورزش و دیگر فعالیت‌هایی که منجر به تعریق آن‌ها می‌شود، می‌توانند از این ژل بهداشتی استفاده کنند و احساس نشاط و پاکیزگی را در بدن خود به وجود بیاورند. به علاوه این محصول قادر است از التهابات و سوزش جلوگیری کند و از بیماری‌های التهابی نیز جلوگیری به عمل آورد. تمام سنین برای رعایت بهداشت روزانه خود می‌توانند از این ژل بهداشتی سروینا استفاده نمایند و از انتقال آلودگی‌های موضعی نیز تا حد زیادی پیشگیری کنند. همچنین این محصول از رایحه‌ای خوش برخوردار بود و بوی نامطبوع را از بین می‌برد.

ویژگی‌های خاص:

-پاک کننده‌ای مفید و پر قدرت پوست

-مناسب برای شست و شو پس از شنا، ورزش و فعالیت‌های روزانه

-جلوگیری از انواع بیماری‌های عفونی (سفلیس-سوزاک)

-ضد سوزش و التهاب

-جلوگیری از انواع بیماری‌های التهابی

-مناسب برای تمامی رده‌های سنی

-دارای رایحه‌ای خوشبو و رفع بوی نامطبوع

-حاوی ترکیبات گیاهی مفید

-عدم ایجاد حساسیت‌های پوستی

-ایجاد کننده حس شادابی و طراوت

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، ابتدا دست‌های خود را خوب بشویید، ناحیه خارجی دستگاه تناسلی را با آب مرطوب کرده و مقداری از ژل را با دست یا ترجیحا دستمال تمیز بر روی موضع بمالید پس از ۱ دقیقه موضع را با آب کافی خوب بشویید و خشک نمایید.

ترکیبات: سدیم لورت سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، لوریل گلوکوزاید، عصاره مریم گلی، پی ای جی ۲۰۰ هیدروژنتید گلیسرول پالمیت، پی ای جی ۷، گلیسرول کوکوات، کلرید سدیم، پلی اتیلن گلیکول۱۲ دایمتیکون، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، اسید لاکتیک، عصاره بید سفید، مخلوط ( متیل ایزوتیازولینون و متیل کلروایزوتیازولینون)، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند سروینا - Servina
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سروش طراوت طبیعت
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف آقایان
حاوی برگ بید سفید، عصاره جینسینگ، عصاره مریم گلی
قابل استفاده برای دستگاه تناسلی آقایان
موارد مصرف شستشوی ناحیه دستگاه تناسلی آقایان، پیشگیری از بیماری‌های التهابی و عفونی
ترکیبات سدیم لورت سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، لوریل گلوکوزاید، عصاره مریم گلی، پی ای جی ۲۰۰ هیدروژنتید گلیسرول پالمیت، پی ای جی ۷، گلیسرول کوکوات، کلرید سدیم، پلی اتیلن گلیکول۱۲ دایمتیکون، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، اسید لاکتیک، عصاره بید سفید، مخلوط ( متیل ایزوتیازولینون و متیل کلروایزوتیازولینون)، آب دیونیزه
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، ابتدا دست‌های خود را خوب بشویید، ناحیه خارجی دستگاه تناسلی را با آب مرطوب کرده و مقداری از ژل را با دست یا ترجیحا دستمال تمیز بر روی موضع بمالید پس از ۱ دقیقه موضع را با آب کافی خوب بشویید و خشک نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 38/11855
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید