داروتو
تصویر  ژل بهداشتی بانوان راسن ۲۰۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان راسن ۲۰۰ میلی لیتر

Rassan Feminine Intimate Cleansing Gel 200ml

دسته بندی : بهداشتی
ویژگی ها

فاقد پارابن

تنظیم کننده pH

پاک کننده ملایم

ضد التهاب و ضد خشکی

التیام بخش و مرطوب کننده

حاوی عصاره آلوئه‌ورا و گواوا

رفع کننده بوی نامطبوع واژن

کاهش دهنده حساسیت و خارش

در حال تامین

در این محصول از مواد شوینده بسیار ملایم استفاده شده است لذا مانع از به وجود آمدن خشکی، حساسیت و سوزش ناشی از شستشو با شوینده‎ها در مخاط حساس واژن می‎گردد و به حفظ pH مناسب در واژن کمک می‎کند. ایجاد pH نامناسب در واژن ممکن است به تجمع باکتری‎ها در این ناحیه کمک کرده و امکان ابتلا به بیماری‎های عفونی و همچنین بوی نامطبوع را افزایش دهد. با مصرف روزانه ژل شستشوی راسن که حاوی مواد موثره جهت ایجاد pH مناسب می‎باشد از قلیایی شدن محیط ممانعت گشته و زمینه رشد میکروب‎های مضر را برطرف می‎نماید. 

‌ویژگی‌های خاص:

-فاقد پارابن

-تنظیم کننده pH

-ضد التهاب و ضد خشکی

-کاهش دهنده حساسیت و خارش

-برطرف کننده بوی بد و نا مطبوع

نحوه مصرف: میزان مناسب از ژل را روی کف دست مالیده و به آرامی موضع را شستشو دهید. سپس با آب ولرم کف باقی مانده را آبکشی کنید.

ترکیبات: دسیل گلوکوزآمید، آمونیوم لورت ۳ اتر سولفات، عصاره پروپیلن گلایکولی، گواجاوا پسیدیوم، گلیسیرین، هیدروکسی اتیل سلولز، عصاره برگ گیاه آلوورا، دی سدیم ای، د ت آ، متیل کلرو ایزوتیاز و لینون، سیتریک اسید، اسانس و آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند راسن - Rassan
کشور سازنده ایران
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره آلوئه‌ورا و گواوا
فاقد پارابن
قابل استفاده برای دستگاه تناسلی بانوان
موارد مصرف پیشگیری از ابتلا به عفونت‌های ناحیه تناسلی
ترکیبات دسیل گلوکوزآمید، آمونیوم لورت ۳ اتر سولفات، عصاره پروپیلن گلایکولی، گواجاوا پسیدیوم، گلیسیرین، هیدروکسی اتیل سلولز، عصاره برگ گیاه آلوورا، دی سدیم ای، د ت آ، متیل کلرو ایزوتیاز و لینون، سیتریک اسید، اسانس و آب دیونیزه
روش مصرف میزان مناسب از ژل را روی کف دست مالیده و به آرامی موضع را شستشو دهید. سپس با آب ولرم کف باقی مانده را آبکشی کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید