داروتو
تصویر  ژل بهداشتی بانوان فیروز ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  ژل بهداشتی بانوان فیروز ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  ژل بهداشتی بانوان فیروز ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  ژل بهداشتی بانوان فیروز ۱۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان فیروز ۱۵۰ میلی لیتر

Firooz Intimate Cleansing Gel 150ml

ویژگی ها

شستشو آسان با آب 

حاوی بیزابولول و اسید لاکتیک

دارای رایحه‌ای مطبوع و ملایم

حفظ رطوبت طبیعی ناحیه ژنیتال

افزایش سیستم دفاعی واژن

پیشگیری کننده از ابتلا به عفونت‌های ژنیتال

در حال تامین

در واژن بانوان باکتری‌های مفید به نام لاکتوباسیلی وجود دارد که نسبت آن‌ها به قارچ‌ها و باکتری‌های بیماری زا بیشتر است. این باکتری با تولید اسید لاکتیک و کمی پراکسید هیدروژن محیط واژن را اسیدی کرده و از آن محافظت می‌کند. استفاده از صابون‌های معمولی سبب از بین رفتن این باکتری و بر هم زدن pH محیط واژن می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود از محصولات بهداشتی مناسب استفاده کرد. ژل بهداشتی بانوان فیروز از ابتلا به عفونت‌های ناحیه ژنیتال جلوگیری کرده و باعث می‌شود تعادل اسیدی در این ناحیه حفظ شود. همچنین این ژل به دلیل داشتن اسید لاکتیک pH فیزیولوژیکی واژن را حفظ کرده و باعث افزایش توانایی سد دفاعی آن می‌شود. این محصول دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی بوده و به دلیل داشتن  رایحه‌ای مطبوع و ملایم می‌تواند بوی نامطبوع واژن را از بین ببرد و برای شستشوی ناحیه خارجی دستگاه تناسلی بانوان و دوشیزگان طراحی و تولید شده است. ژل بهداشتی بانوان فیروز بسیار ملایم بوده و پس از استفاده هیچگونه آسیب، حساسیت و التهابی برای پوست ایجاد نمی‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-افزایش سیستم دفاعی واژن

-دارای رایحه‌ای مطبوع و ملایم

-حفظ رطوبت طبیعی ناحیه ژنیتال

-پیشگیری کننده از ابتلا به عفونت‌های ژنیتال

-حاوی بیزابولول با خاصیت ضد حساسیتی و ضد التهابی

-حاوی اسید لاکتیک با خاصیت حفظ pH طبیعی ناحیه ژنیتال

نحوه مصرف: قبل از استفاده دست خود را کاملا بشویید. ناحیه را با آب مرطوب کرده و برای هر نوبت استفاده میزان کمی از ژل بردارید. پس از کف کردن ژل یک دقیقه صبر کنید و سپس موضع را با آب شسته و خشک نمایید.

ترکیبات: سدیم لورت سولفات، دسیل گلوکوزاید، بتائین، کوکامید دی اتانول آمین، دی سدیم لورت سولفو ساکسینات، اسید لاکتیک، د-پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، گلیسریل پالمیتات هیدروژنه و PEG ۷ گلیسریل کوکوات، PEG ۲۰۰، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، بیزابولول، کلرید سدیم، EDTA، مخلوط متیل ایزو تیازولینون و متیل کلرو ایزوتیازولینون، رنگ مجاز بهداشتی و آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند فیروز - Firooz
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده فیروز
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی بیزابولول و اسید لاکتیک
قابل استفاده برای دستگاه تناسلی بانوان
موارد مصرف مرطوب کننده واژن
ترکیبات سدیم لورت سولفات، دسیل گلوکوزاید، بتائین، کوکامید دی اتانول آمین، دی سدیم لورت سولفو ساکسینات، اسید لاکتیک، د-پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، گلیسریل پالمیتات هیدروژنه و PEG ۷ گلیسریل کوکوات، PEG ۲۰۰، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، بیزابولول، کلرید سدیم، EDTA، مخلوط متیل ایزو تیازولینون و متیل کلرو ایزوتیازولینون، رنگ مجاز بهداشتی و آب دیونیزه
روش مصرف قبل از استفاده دست خود را کاملا بشویید. ناحیه را با آب مرطوب کرده و برای هر نوبت استفاده میزان کمی از ژل بردارید. پس از کف کردن ژل یک دقیقه صبر کنید و سپس موضع را با آب شسته و خشک نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید