داروتو
تصویر  ژل تقویت کننده موی سر و ابرو پرودرما ۲۰ میلی لیتر
تصویر  ژل تقویت کننده موی سر و ابرو پرودرما ۲۰ میلی لیتر

ژل تقویت کننده موی سر و ابرو پرودرما ۲۰ میلی لیتر

Pro Derma Follivest Hair Fortifying Scalp & Eyebrow 20ml

ویژگی ها

مناسب انواع مو

جلوگیری از ریزش مو

افزایش استحکام مو

تغذیه و تقویت کننده

فاقد پارابن

حاوی کافئین و ویتامین‌های گروه B و فلفل سیاه

کمک به بهبود ریزش موی سکه‌ای در موی سر، ریش و ابرو

در حال تامین

ریزش مو یکی از اصلی ترین مشکلات زیبایی است که به جرات می‌توان گفت اکثر مردم دنیا با آن مواجه هستند. این روند غالبا باعث می‌شود که افراد با صرف هزینه‌های زیاد در جستجوی کاهش ریزش مو برآیند. با توجه به نقش قابل توجهی که مو در زیبایی انسان و همچنین در برقراری روابط اجتماعی وی بازی می‌کند، استفاده از محصولات تخصصی مو بسیار ضروری می‌باشد. ژل تقویت کننده موی سر و ابرو پرودرما دارای عصاره فلفل، گزنه و رزماری بوده و موجب تغذیه و تقویت موها می‌شود. این شامپو قادر است به بهبود ریزش موی سکه‌ای در موی سر، ریش و ابرو کمک کند. همچنین موجب افزایش جریان خون مویرگی شده و فولیکول مو را تقویت خواهد کرد و موجب تقویت ریشه و رشد مجدد موها می‌گردد. از ترکیبات استفاده شده در این محصول می‌توان به کافئین و ویتامین‌های گروه B اشاره نمود. این ترکیبات موجب افزایش استحکام مو شده و از ریزش مو جلوگیری خواهند کرد.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به رشد مجدد موها

-تقویت کننده فولیکول و ریشه مو

-افزایش جریان خون مویرگی

-کمک به بهبود ریزش موی سکه‌ای در موی سر، ریش و ابرو

-حاوی رازک، رزماری، عصاره شیرین بیان (لیکوریس)، عصاره گزنه

نحوه مصرف: روزانه سه بار مقدار کمی از ژل را توسط نوک انگشت بر روی پوست موضع مورد نظر که دچار ریزش مو شده است مالیده و به آرامی ماساژ دهید. نیازی به آبکشی موضع مورد نظر پس از استعمال ژل نمی‌باشد.

ترکیبات: اتیل الکل، گلیسیرین، هیدوکسی اتیل سلولز، عصاره لیکوریس، عصاره فلفل، عصاره رزماری، بیوتین، عصاره رازک، عصاره گزنه، کافئین، نیاسین آمید (ویتامین B3)، پیریدوکسین HCL (ویتامین B6)، پانتنول (پرو ویتامین B5)، ایمیدازولیدینیل اوره، PEG-۸۰، متیل نیکوتینات، دی سدیم EDTA، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند پرودرما - Pro Derma
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آراشیمی پارس
حجم 20 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی رازک، رزماری، عصاره شیرین بیان (لیکوریس)، عصاره گزنه، کافئین و ویتامین‌های گروه B و فلفل سیاه
فاقد پارابن
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف تقویت کننده مو
ترکیبات اتیل الکل، گلیسیرین، هیدوکسی اتیل سلولز، عصاره لیکوریس، عصاره فلفل، عصاره رزماری، بیوتین، عصاره رازک، عصاره گزنه، کافئین، نیاسین آمید (ویتامین B3)، پیریدوکسین HCL (ویتامین B6)، پانتنول (پرو ویتامین B5)، ایمیدازولیدینیل اوره، PEG-۸۰، متیل نیکوتینات، دی سدیم EDTA، آب دیونیزه
روش مصرف روزانه سه بار مقدار کمی از ژل را توسط نوک انگشت بر روی پوست موضع مورد نظر که دچار ریزش مو شده است مالیده و به آرامی ماساژ دهید. نیازی به آبکشی موضع مورد نظر پس از استعمال ژل نمی‌باشد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید